Läskit ovat kyllä itsekurittomia plösöjä! OV
Tuttavapiirissäni on tosi monta läskiä kotiäitiä. Monet heistä (tavataan usein) syövät koko ajan jotain " pientä" pitkin päivää. Viinereitä kuluu kahvilla monta kertaa viikossa, ruoka-annoskoot täyttäisivät rekkamiehenkin, aina on syytä juhlaan -ajatus tuo miltei joka ilta töllön ääreen sipsejä, suklaata ja limua/siideriä, lenkki tarkoittaa makkaraa, koska juoksu " tuntuu polvissa" ja uimavesi ärsyttää ihoa jne. Olen nähnyt todella läheltä nuo em. elämäntavat, ja silti nuo äipät syyttävät geenejään läskeistään.
OLISIKOHAN SINUN AIKA TEHDÄ JOTAIN ITSELLESI? Tuli vain mieleen, kun erään tuttavan mies ilmoitti viime viikolla hakevansa eroa, koska vaimo ei ole enää sama ihminen kuin kymmenen vuotta sitten. Kiloja vaimolle on tullut 25 lisää, mutta se ei ole suurin syy. Suurin ongelma miehelle oli seksin puute sekä se, ettei entinen urheilullinen nainen enää huolehtinut itsestää MITENKÄÄN.
Minä olen kolmen lapsen äiti itsekin, tiedän, mitä arjen pyörittäminen on. Olen normaalivartaloinen, koska harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa. Osittain tietysti ulkonäkösyistä, osittain terveyssyistä, osittain liikunnan tuottamasta ilosta.
Miksi päästit itsesi plösähtämään? Mikset välitä itsestäsi? Mitä tekosyitä sinulla on?
T: Outi
Kommentit (69)
suorittamiseen. Mutta läskit nyt yleensä ovatkin amiksia.
Saatan nimittäin herkutella joskus siinä missä muutkin, mutta yleensä syön terveellisesti ja sopivasti ja liikun monipuolisesti ja usein. Kukaan ei ikinä sano, että hoikkuuteni johtuisi terveellisistä elämäntavoistani. Oman ylipainonsa suhteen kaverini ovat kuitenkin ihan rehellisiä ja myöntävät herkuttelevansa liikaa ja liikkuvansa liian vähän ja ovat aina välillä laihdutuskuurilla ja repsahtavat taas. Minä saan enemmän iloa siitä, että näytän hyvältä kuin siitä, että syön jatkuvasti herkkuja. Ja juoksemisesta tuee paljon ihanampi olo kuin suklaalevyn syömisestä.
Mutta jokainen olkoon sellainen kuin haluaa tai pyrkiköön muutokseen. Ei minua mitenkään ällötä, jos joku on ylipainoinen. Mutta ei se kovin kaunista ole.
kun läskit eivät maksa itse läskeistään aiheutuneita terveysmenoja.
Oma muija on tiukka fitness-typy, ja omaa c-kupin ihanat tissit ja mitat on 165/57, ja taatusti paremman näköinen kuin sä, wannabe-maisteri ;D
- Ajattelee negatiivisesti toisten ulkonäöstä
- Yleistää ulkonäön perusteella elämäntyylin ja luonteen
- Uhraa omilta lapsilta työn lisäksi aikaa viitenä päivänä viikossa
- Ajattelee noin ahdasmielisesti ja on kuitenkin valinnut ammatiksi lasten ja nuorten koulutuksen ja kasvatuksen
Sitäpaitsi luulen että tiedät ystäväsi miehen kärsivän seksin puutteesta ihan ' alapääsi kauta' . Tuskin ystäväsi sinulle ainakaan on sitä kertonut.
Miten tämä sinun sulava kommentointisi auttaa lihavia laihtumaan /vähentää lihavien ihmisten aiheuttamaa verokuormitusta? Kerro ihmeessä!
Vierailija:
kun läskit eivät maksa itse läskeistään aiheutuneita terveysmenoja.
Vierailija:
Miksi päästit itsesi plösähtämään?
Olin silloin kiinnostuneempi miettimään keinoja tappaa itseni tai miten viillellä niin, että kukaan ei huomaa.
Mikset välitä itsestäsi?
Tietysti välitän itsestäni. Niinkin kovasti, että olin valmis tekemään reikiä itseeni, että paha olo pääsisi pois.
Mitä tekosyitä sinulla on?
Nämä ulkonäköjutut on niin ämmien hommia, että ei kauheasti ole kiinnostanut, kun on muutakin pohdittavaa elämässä.
T: Outi
Mä olen normaalipainoinen 170cm ja 64kg ja syön tosi paljon, en säännöstele syömisiäni, mut syön tavallista ruokaa, harvoin sipsejä tai suklaata. Jos haluaisin lihottaa itseni, niin varmaan pitäisi mättä herkkuja huolella kuten joka päivä suklaata/sipsiä/keksejä/leivonnaisia
164/58 olisi normaalipainoinen. Sanoin vain, ettei ole hyvännäköinen.
että äijät on silti pettänyt ja jättänyt, ei ole sadellut unelmatöitä, eikä muutenkaan elämä ollut silkkaa auvoa, vaikka kuinka olet laiha rimpula?
Mulla ei ole mitään syytä arvostella muita, koska oma elämäni on just sellasta kuin itse haluan. Tosin en ole koskaan kuvitellutkaan, että mun fyysinen ulkopuotoni nostaisi tai laskisi mua kenenkään ylä- tai alapuolelle.
Miten ihmeessä sinä kuvittelet sellaista? Kun oikein maisterisihminen olet?
mitoissa sitä on. 99% miehistä haluaa kiinteää vartaloa. Huomaahan sen siitäkin, että jokaisella miehellä, joka " saa naisen kun naisen" on hoikka typy kainalossa.
elämänvaiheet saattavat saada syömään. Se on vähän kuin sellaista masennusta. Ei jaksa välittää. Totta on, että monikin voisi saada hoikemman olemuksen, jos motivaatio olisi kohdallaan. Laihduttaminen onnistuu varmaan parhaiten silloin, kun ei ole just kovin stressi päällä. Tästä painon kertymisestä on turha ketään syyllistää, sillä itse kullakin on heikot alueensa. Oman terveytensä takia painoon kannattaa kyllä kiinnittää huomiota.
" normaalipainoinen" olisi hoikkaa kauniimpi, koska unelma on ikään kuin lähempänä.
Todellisuudessa hoikka ja kiinteä on aina vartaloltaan kaunein. Sen todistaa sekin, että menestyneillä miehillä on aina hoikka nainen.
Kyllähän se yleensä itsekurin puutetta se liikapaino on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Itsekurin puutetta on se, kun aion kohta syödä tuon pizzan, mikä uunissa odottaa.
Itsekurin puutetta on myös se, että kuljen mieluummin autolla 2 km kauppareissut kuin kävellen.
Ja itsekurin puutetta on sekin, että laihis on aloittamatta, vaikka 2 vuotta on pitänyt se aloittaa.
Toki ap olisi voinut esittää asian vähän nätimminkin, mutta ei se silti faktoja miksikään muuta.
En ole kertaakaan väittänyt, ettei tuo olisi normaalipaino. Todistaapa tämäkin keskustelu, että läskit tosiaan ovat tyhmiä ja kouluttamattomia.
Nyt olen naimisissa, joten ei kauheasti kiinnosta muiden miesten ajatukset. Läskien tollasta tietysti täytyy miettiä joka hetki, kun itsetunto on nollissa.
Minä tunne montakin varsin menestyvää miestä, joilla on rinnallaan normaalivartaloinen, joillain pyöreäkin nainen.
Jos sä tuijotat jotain Seiskan Hollywood-uutisia, niin se nyt ei ihan kamalan realistista kuvaa asiasta anna.
Toisekseen, säälin todella sinua, jos sun ihmissuhteesi perustuvat ulkonäköösi. Eikö sussa ole mitään muuta? Ainkaan juttujen perusteella ei tunnu olevan... sä varmaan ajattelet aina kun miehet sut jättää, että se varmaan johtui nyt jostain selluliitista.
Vierailija:
" normaalipainoinen" olisi hoikkaa kauniimpi, koska unelma on ikään kuin lähempänä.Todellisuudessa hoikka ja kiinteä on aina vartaloltaan kaunein. Sen todistaa sekin, että menestyneillä miehillä on aina hoikka nainen.
Vierailija: