Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit ovat kyllä itsekurittomia plösöjä! OV

Vierailija
06.06.2007 |

Tuttavapiirissäni on tosi monta läskiä kotiäitiä. Monet heistä (tavataan usein) syövät koko ajan jotain " pientä" pitkin päivää. Viinereitä kuluu kahvilla monta kertaa viikossa, ruoka-annoskoot täyttäisivät rekkamiehenkin, aina on syytä juhlaan -ajatus tuo miltei joka ilta töllön ääreen sipsejä, suklaata ja limua/siideriä, lenkki tarkoittaa makkaraa, koska juoksu " tuntuu polvissa" ja uimavesi ärsyttää ihoa jne. Olen nähnyt todella läheltä nuo em. elämäntavat, ja silti nuo äipät syyttävät geenejään läskeistään.

OLISIKOHAN SINUN AIKA TEHDÄ JOTAIN ITSELLESI? Tuli vain mieleen, kun erään tuttavan mies ilmoitti viime viikolla hakevansa eroa, koska vaimo ei ole enää sama ihminen kuin kymmenen vuotta sitten. Kiloja vaimolle on tullut 25 lisää, mutta se ei ole suurin syy. Suurin ongelma miehelle oli seksin puute sekä se, ettei entinen urheilullinen nainen enää huolehtinut itsestää MITENKÄÄN.

Minä olen kolmen lapsen äiti itsekin, tiedän, mitä arjen pyörittäminen on. Olen normaalivartaloinen, koska harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa. Osittain tietysti ulkonäkösyistä, osittain terveyssyistä, osittain liikunnan tuottamasta ilosta.

Miksi päästit itsesi plösähtämään? Mikset välitä itsestäsi? Mitä tekosyitä sinulla on?

T: Outi

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm ja suku" rasitteena" c/d-kupit ja painoa 59,5 kg. Ja päät kääntyy ;D

Vierailija
42/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä sanoon näkemättä, sillä moinen paketti voi olla ihan mitä vaan. Ei sitä naisvartolon kauneutta voi pelkällä painoindeksillä määritellä. Joku noissa mitoissa oleva voi olla tosi kaunis ja naisellinen kropaltaan tai sitten lihakas tai sitten sellainen, jolla on kilot kertynyt just vääriin paikkoihin eli on iso maha ja pienet tissit ja tosi ruma takapuoli. Eräs noin 164 pitkä kaverini painaa noin 72 kiloa ja on silti ihan viehättävän näköinen eikä hassumpi edes alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kehittää välillä henkistä puoltasikin. Joo, olet ehkä (ainakin netissä) oiekin maisteri, juttusi tosin aiheuttavat aikamoisen inflaation korkeakoulutuksen arvostuksessa.

Vierailija
44/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako muuten menestynyt mies nyt sun mielestä siis julkkista? Nähtävästi, sekin kertoo aika paljon sun 7-Päivää painoitteisesta elämästäsi...

Vierailija
45/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa nyt niiden julkkisten nimi (on muitakin kuin 7-lehden lempparit, esim. Peter Nyman), koska todennäköisesti mielikuvitustuttaviesi nimet ei mulle sano mitään.

Vierailija
46/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla 58 kg ja pituus 164, tulee bmi 21,5. Eli ei lähelläkään 25:ttä

Vierailija
47/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla voidaan opettella mikä on Google.

Vierailija
48/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä mitään paina, jos ei ole lihaksia ollenkaan!

Vierailija
49/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on elämässä kaikki asiat aivan järjettömän hyvin! Mua ei haittaa yhtään jos jollakulla on nuttura niin kireällä että toisten ulkomuoto ahdistaa. Kerran vastaan tuli yksi nainen joka katsoi mua kasvoillaan sellainen ylimielisen ivallisen sälivä ilme. Katsoin sitä silmiin ja hymyilin takaisin. Se meni ihan hämilleen. Mua ei todellakaan kenenkään tarvitse sääliä, mä olen onnellinen. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset energianne johonkin muuhun kuin toisten kyttäämiseen.

Onnellista kesää kaikille!

Vierailija
50/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa ole väittänyt noita mittoja ylipainoksi. Kuinka helvetin monta kertaa se pitää sun läskiin kalloon takoa.

Vierailija
51/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lihavuus johtuisi ylensyönnistäsi, etkä varmaan väitä olevasi kauniimpi kuin hoikka/normaalipainoinen ihminen.

Vierailija
52/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulskalla naispomolla on...

Vierailija
53/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, et noi mitat omaava on ylipainoinen.

Vierailija
54/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kuulemma pipo yhä kireällä, heh. Itse laihempi kuin sisko, mutta yhtä iloinen.

Vierailija
55/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, varmaan monen mielestä hän on nätti/kaunis mutta kuitenkin ylipainoinen ja lyön vetoa että miehiä varmasti saa, miksi muut ylipainoiset eivät muka voi olla nättejä ja suosittuja? Minä ainakin olen meidän luokan suosituin " muija" koska olen nätti ja erittäin huumorintajuinen ja SUVAITSEVAINEN mutta kuitenkin ylipainoinen, joka välillä ottaa päähän ja välillä en sitä edes ajattele.

Vierailija
56/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mä todellakaan ole yhtään sen rumempikaan kuin kukaan toinen nainen. Ylipäätään on aivan naurettavaa keskustella koko ajan jostain läski sitä ja laiha tätä ja kumpi on parempi ja ihanampi. JOs me ihmiset oltaisiinkin pelkkiä kuvia, niin silloin se voisi olla noin yksinkertaista, mutta esim. seksissä ja seksuaalisuudessa on tuhat muutakin ulottuvuutta kuin reiden ympärys.

Vierailija
57/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en todellakaan ole kaunis, enkä enää kovin hoikkakaan, mutta uskallan sanoa, että jos minä laihduttaisin itseni vaikka tuohon jo keskusteltuun 49 kiloon, niin minusta ei silti tulisi kaunista. Sama vika voi olla ap:llä, kun noin harmittaa.

Ja tiedän monta takuuvarmasti kaunista, jotka ei kuitenkaan ihan missien mitoissa ole.

Vierailija
58/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin vaan joku läskienvihaamismeuhkaus.

Eipä tässä ketjussa näistä valittajista kovin humaania kuvaa saa, eikä älykästäkään. Vaivautukaas joskus ottamaan vähän asioista selvää, niin voi teidänkin maailmankuvanne avartua.

T. Se onnellinen, jolla puheksi syömishäiriö 12-vuotiaana.

Vierailija
59/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo lihavien haukkuminen kuulu johonki teini-ikään?

Vierailija
60/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ihminen voi olla nätti läskistä HUOLIMATTA. Ja sama ihminen olisi kaunis hoikempana. Miettikääs esim. sitä Sinkkuäidille sulhanen -sarjan Teijaa. Mieletön muodonmuutos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi