Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde toimia ilman suurta intohimoa ja seksuaalista himoa toista kohtaan?

Vierailija
13.09.2022 |

Jos muuten ajatukset kohtaa ja toista rakastaa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Onpahan vaan tylsä suhde.

Vierailija
2/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki. Riippuu ihan siitä, mikä näille kahdelle ihmiselle on tärkeää. Jotkut haluavat kumppanin, elämäntoverin, vaikka seksuaalisuus ei paina vaakakupissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Etenkin, jos molemmat ovat samoilla linjoilla eikä sille toiselle tarvi valehdella asiasta.

Vierailija
4/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisia.

Vierailija
5/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin osapuoli tahtoo niin.

Vierailija
6/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oikein hyvin. Mulla on arkivaimo rutiinijuttuihin ja rakastajatar intohimoisiin juhlahetkiin. Suhde molempiin toimii tosi hyvin.

7/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos se on yhteinen tahto. 

Vierailija
8/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en koe seksuaalista intohimoa mun puolisoa kohtaan, mutta rakastan häntä paljon ja lisäksi hän on mun paras ystävä ja parasta seuraa kotona ja ulkona. Toimii.

Vierailija
9/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en koe seksuaalista intohimoa mun puolisoa kohtaan, mutta rakastan häntä paljon ja lisäksi hän on mun paras ystävä ja parasta seuraa kotona ja ulkona. Toimii.

Sama täällä. 

Vierailija
10/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ei toimi, mutta ymmärrän, että joillain pareilla ok. 10 v avioliittoa ja sukat pyörii jaloissa kun katson miestäni.

Vierailija
11/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole aseksuaali, niin sitä päivää odotellessa kun eteen tulee sitten se joka kolahtaa kyseisillä osa-alueilla.

Vierailija
12/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on romantiikkaa, niin kyllä. Miksi unohdetaan henkinen himo? Ei himon tarvitse aina olla fyysistä.

Vierailija
13/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia,jos se seksi ja intohimo ei oo kummallekaan tärkeitä,eli on semmonen sisko-veli/kaveri suhde,kaksi aseksuaalia yhdessä,mutta jos toinen kaipaa seksiä ja kipinää yms. niin sitä on vaarana,et toinen ettii sitä muualta,jos ei kotoa saa.

Vierailija
14/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mennään kun vanhanaikainen kalkkis niin ei voi uuttakaan etsiä 😢. Liekki sammunut, lapset maailmalla.

Vierailija
15/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää niin kauan kuin jompikumpi kohtaa sen ihmisen , johon syntyy intohimoinen rakkaus.

On erittäin epätodennäköistä että kohtaa, jos molemmat ovat tunne-elämältään "laimeita".

Vierailija
16/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on romantiikkaa, niin kyllä. Miksi unohdetaan henkinen himo? Ei himon tarvitse aina olla fyysistä.

Varmaan jonkin aikaa,itsekin tykkään enemmän läheisyydestä ja romantiikasta kuin itse seksistä,mutta jossain vaiheessa jompikumpi haluaa seksiäkin,luulisin....

Vierailija
17/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos kumpikaan ei ole "seksikeskeinen". Täällä tunnutaan unohtavan, että seksi ei ole kaikille se ykkösjuttu elämässä.

Vierailija
18/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ei toimisi enkä haluaisi olla tuollaisessa suhteessa. 

Vierailija
19/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, jos kumpikaan ei ole "seksikeskeinen". Täällä tunnutaan unohtavan, että seksi ei ole kaikille se ykkösjuttu elämässä.

Toihan ois hieno,jos löytyy kaks noin samanlaista! Tuo on ideaali tilanne ehdottomasti,silloinhan se toimii.

Vierailija
20/62 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli melko läheiset välit erään ihmisen kanssa ja hän ehdotti tuollaista seksitöntä kaverisuhdetta, mutta se ei tuntunut jotenkin hyvältä kun en kuitenkaan siinä mielessä tykännyt hänestä, vaikken seksistä niin välitäkään.