Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit ovat kyllä itsekurittomia plösöjä! OV

Vierailija
06.06.2007 |

Tuttavapiirissäni on tosi monta läskiä kotiäitiä. Monet heistä (tavataan usein) syövät koko ajan jotain " pientä" pitkin päivää. Viinereitä kuluu kahvilla monta kertaa viikossa, ruoka-annoskoot täyttäisivät rekkamiehenkin, aina on syytä juhlaan -ajatus tuo miltei joka ilta töllön ääreen sipsejä, suklaata ja limua/siideriä, lenkki tarkoittaa makkaraa, koska juoksu " tuntuu polvissa" ja uimavesi ärsyttää ihoa jne. Olen nähnyt todella läheltä nuo em. elämäntavat, ja silti nuo äipät syyttävät geenejään läskeistään.

OLISIKOHAN SINUN AIKA TEHDÄ JOTAIN ITSELLESI? Tuli vain mieleen, kun erään tuttavan mies ilmoitti viime viikolla hakevansa eroa, koska vaimo ei ole enää sama ihminen kuin kymmenen vuotta sitten. Kiloja vaimolle on tullut 25 lisää, mutta se ei ole suurin syy. Suurin ongelma miehelle oli seksin puute sekä se, ettei entinen urheilullinen nainen enää huolehtinut itsestää MITENKÄÄN.

Minä olen kolmen lapsen äiti itsekin, tiedän, mitä arjen pyörittäminen on. Olen normaalivartaloinen, koska harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa. Osittain tietysti ulkonäkösyistä, osittain terveyssyistä, osittain liikunnan tuottamasta ilosta.

Miksi päästit itsesi plösähtämään? Mikset välitä itsestäsi? Mitä tekosyitä sinulla on?

T: Outi

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olisi tällaista aloitusta tehnyt.

Ja kolmanneksi, olet vittumainen ystävä.

Ja neljänneksi, olen itse hoikka, mutta yleensä lihavuuteen syy se, että syö enemmän kuin kuluttaa.

Ja viidenneksi, omaan lihavia ystäviä, enkä KOSKAAN arvostelisi heitä nettipalstalla.

Vierailija
2/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski, myönnän sen. En omasta mielestäni syö hirveästi ruokaa, saman verran kuin miehenikin. Liikuntaa inhoan, olen aina kammonnut sitä, joten jos mies hakee eroa, niin tuo ei ole syy... Pidän hyvästä ruoasta ja viinistä, en kestä nälkää. Muuten tosi kivasta kotiäidistä tulee monsteri:( Kaipa haluaisin olla hoikka, huoohh. En vain pysty siihen.

Anteeksi ap. Tunnetaanko me?

Tuntemani Outi on kyllä hoikka ja kaunis, mutta ei ilkeä, eli eipä varmaan olla kavereita.

T: Lea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin Outi. Usein on vaikeaa sanoa em. asioita ääneen. Totuus ei pala av:lläkään.

Vierailija
4/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sinulla ei ole enää sitä ja tätä mitä sinulla oli 10 vuotta sitten? Toivotko että läheisesi eron hetkellä naureskelevat partaansa ja kirjoittelevat sinusta nettiin?

Vierailija
5/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kenenkään hoikan ihan turha tulla lesottelemaan jollain itseluriasialla lihavuuden suhteen...se on ihan sama kuin mä selittäisin, että onpa mulla hyvä itsekuri, kun en käytä huumeita, juo viinaa tai polta tupakkaa. Kuka ihan oikeasti on sitä mieltä, että tupakoimattoman tupakoimattomuus johtuu itsekurista?

Kyse on vääristä ruokailutavoista, jotka on opittuja tapoja. Niin kauan kuin ihmiset yrittävät laihtua sen kuuluisan itsekurin avulla, hommasta ei tule yhtään mitään. Ihmisen täytyy ohjelmoida itsensä toimimana uudelleen ja järkevästi, ei yrittää epätoivoisesti vain olla syömättä.

Vierailija
6/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä sinun kaltaisiasi ei voi kuin sääliä, koska ihminen kerää ympärilleen juuri sellaisia ihmisiä kuin ansaitsee. SInä et kovin kummoisia lähellesi saa.

T: Ihminen joka ennemmin katsoo ihmisen sielua kuin kumisevaa kuorta.

Vierailija
7/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sinua itseäsi riivaa kun on tuollainen pakkomielle haukkua toisia!! Veikö isompi nainen miehesi? Eikö liikunta 5*vko tuokkaan onnea??

Kertoisit ennemmin murheesi suoraaan etkä purkaisi pahaa oloasi toisen asioita puimalla!!

Jos tuo sinun näkemyksesi olisi ainoa, niin kenelläkään lihavalla ihmisellä ei olisi puolisoa, mutta kuten ympärille katsomalla huomaamme, lihavatkin on ihmisiä!

Vierailija
8/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonhallinta vaatii itsekuria, suurimmalle osalle meistä. Tosin toiset eivät liho, vaikka miten yrittäisivät tai toiset lihoo esim lääkityksen vuoksi. Eli kaikki ylipainoiset eivät ole sitä mitä sanot.

Itse toki myönnän olevani herkkusuu ja niin on miehenikin ja ylipainoa molemmilla jonkun verran. Itsekurissakin olisi kovasti petraamista, mutta hyvin harvalla se ihan tommosta syöppö-meininkiä on kuitenkaan, ei meilläkään. Ja liikuntaakin tulee harrastettua, mutta miehen vuorotyön ja sen vuoksi, että haluan työpäivän päälle viettää aikaa lastenikin kanssa, ei tosiaankaan ole mahdollisuus lähteä lenkille tms joka ilta.

Toisille oma ulkonäkö ja oma hyvinvointi on tärkeämpi kuin lasten kanssa vietetty aika, vai mitä?

Vierailija
9/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies lihoisi 20 kiloa, niin lentäisi pellolle kuin leppäkeihäs. En todellakaan ole rakastunut mihinkään ulkonäköön (ei mies ole minkään näköinen hoikkanakaan), mutta läski on todella kuvottavaa, enkä yksinkertaisesti haluaisi elää hieltä haisevan, laiskan läskikasan kanssa, jolla tuskin edes seisoo. Ja nyt on turha tulla lässyttämään, ettei läskit ole laiskoja. KYLLÄ OVAT.

Vierailija
10/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan puhutaan, kuinka naiset lihovat. Entäs nuo kaljamahaiset miehet ;)

T:Normaalipainoinen muttei fanaattinen

Vierailija
11/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole koskaan syönyt niin paljon, että olisin lihonut. Nyt voin siis herkutella kohtuudella ja pysyä hoikkana. Voin syödä tasan yhtä paljon kuin joku läski, joka pysyy painossaan. Tokikaan en jaksa syödä yhtä paljon, koska vatsalaukku on pienempi.

On niin säälittävyyden huippu, kun läskit hekumoivat sillä, että hoikat eivät voisi purra kun salaatinlehteä, vaikka hoikat voivat herkutella siinä missä läskitkin voivat (jos pysyvät painossaan). Kyse on vain siitä, ettei hoikka ole koskaan vetänyt syömistään överiksi.

T: 164/49, joka nautti juuri ihanaa pastaa ja lasin hyvää punaviiniä

Vierailija
12/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en ole koskaan syönyt niin paljon, että olisin lihonut. Nyt voin siis herkutella kohtuudella ja pysyä hoikkana. Voin syödä tasan yhtä paljon kuin joku läski, joka pysyy painossaan. Tokikaan en jaksa syödä yhtä paljon, koska vatsalaukku on pienempi.

On niin säälittävyyden huippu, kun läskit hekumoivat sillä, että hoikat eivät voisi purra kun salaatinlehteä, vaikka hoikat voivat herkutella siinä missä läskitkin voivat (jos pysyvät painossaan). Kyse on vain siitä, ettei hoikka ole koskaan vetänyt syömistään överiksi.

T: 164/49, joka nautti juuri ihanaa pastaa ja lasin hyvää punaviiniä

Vierailija
13/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 164/58 ja omaan muodot ja terveen vartalon.

Vierailija
14/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihovat lisää ja sitten yrittävät laihduttaa ja elämä on yhtä helvetin jojotusta. Onneksi ei ole koskaan antanut itsensä lihoa, joten elämän ei tarvitse pyöriä kilojen ympärillä ja voi samaan aikaan nauttia ruoasta ja kauniista vaatteista ja seksistä.

Vierailija
15/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä purkautumistasi, on paljon ns. itseaiheutettua ihmisillä ja ne ovat heidän/meidän valintoja, minusta toisten valintoja ei ole oikeus kenenkään haukkua.

Harmi että maailma on täysin kallellaan, hyvännäköisten, hoikkien, rikkaiden, menestyjien yms puolelle.

onneksi itse kuulun ja haluan kuulua sille puolelle mitä vähäosaiset kaikella tavoin edustaa, en tarkoita sitä että itse omaisin raamit vähäosaisuuden muottiin, vaan haluan edistää hyvinvointia ja lähimmäisen rakkautta heidän parissa.

En ikinä voisikaan työskennellä tai seurustella tän maailman muottiin asetettujen ihmisten parissa, minua suorastaan OKSETTAA se helvetinmoinen teeskentely.

Ja sinä Outi olet teeskentelijä, itsehän se jo olet ilmi tuonut, harmi että sitä samaa opetat tulevaisuuden lupauksille, opettele suvaitsevaisuutta, niin oma elämäsikin on ehkä parempaa.

Vierailija
16/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kapea vyötärö, hieman leveämpi lantio ja b-kupin kiinteät rinnat. Vaatteet istuvat täydellisesti.

Vierailija
17/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lihovat lisää ja sitten yrittävät laihduttaa ja elämä on yhtä helvetin jojotusta. Onneksi ei ole koskaan antanut itsensä lihoa, joten elämän ei tarvitse pyöriä kilojen ympärillä ja voi samaan aikaan nauttia ruoasta ja kauniista vaatteista ja seksistä.

Vierailija
18/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 22

Vierailija
19/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ýmmärrätkö ollenkaan, millainen aikasi tuote olet itse?Viimeiset 40 vuotta on joka tuutista toitotettu, miten vain hoikkuus tekee ihmisen, vain hoikkana tulet hyväksytyksi, vain hoikkana osoitat maailmalle, että olet pärjääjä.

Ennen tätä ajanjaksoa ihmisen (ja talon) paremmuus mitattiin juuri päinvastaisilla kriteereillä. Mitä riskimpi emänä, sitä vauraampi talo.

Liikalihavuus on selvä terveysriski mutta naapurin emännän tai kenenkään muunkaan kilot eivät taatusti kuulu sinulle. Todennäköisesti tämä naapuri tietää niistä enemmän kuin sinä.

Jos aiot mennä läpi elämäsi noin pinnallisilla kriteereillä, jäät paljosta paitsi. Sinun elämäsi ei parane yhtään sillä, että nostat itsetuntoasi kritisoimalla toisia ihmisiä. Jos joku haluaa harrastaa itsepetosta, se on hänen ongelmansa, hänhän ne kilot kantaakin. Jos minulla olisi noin mustavalkoisesti ajatteleva ystävä, en minäkään hänelle mitään todellisia ajatuksiani kertoisi.

Sisko hyvä, keskity tähdellisimpiin ajatuksiin jos maailmaa haluat parantaa. Vielä on paljon korjattavaa.

Vierailija
20/69 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä