Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin mammat: kääntyvätkö miesten päät, kun kuljette ulkona kesätamineissanne?

Vierailija
06.06.2007 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kanssa vertailevaa tutkimusta tehneenä voin sanoa, että minihameessa ja korkokengissä saa paljon enemmän apua, kuin farkuissa ja lenkkareissa. Miehet aukovat ovia lastenvaunuille, tarjoutuvat nostamaan ja tervehtivätkin enemmän niukasti pukeutunutta.

Vierailija
22/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se riitä kun oma mies tiirailee ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mikroshortseja ja -toppeja " ihmisten ilmoilla" , vaan kuljen pitkissä housuissa tai hameissa ja ainakin olkapäät peittävissä paidoissa. Suosin ohutta ja vilpoista pellavaa yms.

Vierailija
24/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai imartelee ;) Olen 4 lapsen melkein 40v äiti.

Vierailija
25/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta enkä kulje miniminiminihameissa, silti ne päät kääntyy ;0) Ohan se imartelevaa :)

Vierailija
26/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, minkälaiset miehet katsoisi sillä silmällä 4-vuotiaan ja vauvan kanssa liikkuvaa äiti-ihmistä...? Tai näiden lisäksi voi vielä olla omakin mies matkassa.

Vierailija
27/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut taidatte olla älyttömän hyvännäköisiä sitten. Itse olen vain tavallisen nätti ja hyväkroppainen. Se yhdistettynä lapsiin ei todellakaan riitä päitä kääntämään.

Vierailija
28/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten sellanen nainen kehen miehet ihastuu helposti tutustuttuaan ja sekin mua rassaa ihan tarpeeksi.

Vierailija
29/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka 23 v. ihan nätti, en mitenkään todellakaan erikoinen, niin mua ei ainakaan kukaan mitenkään kovin kummoisesti katsele!!! Ja monesti ei ole edes lastani mukana, kun olen kaupungilla.

Siis miten teitä " vanhoja" lapsi lauman kanssa kulkevia tuijotellaan sitten ihan mahdottomasti? Tai ketkä sitten tuijottelee???

Vierailija
30/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, katsovatko miehet? Liikun lapsilauman kanssa ja katsotaan.

Vierailija
31/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät halua mua katella

Vierailija
32/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina näitä lueskellut ja ihmetellyt, että miksei mua sitten tuijotella, tai sitten vaan kiinnitä siihen mitään huomiota, tai ainakaan noteeraa, jos kysymyksessä yli 30v. mies;)

se 23v. nätti nainen;)

Vierailija
33/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa tuntemattomat ovat kehuneet vaatteitani(?).

Vierailija
34/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

161/ 54 vaalea. Kyllä ne miehet ( myös pojat) katsovat ;)

Vierailija
35/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään supererikoinen, mutta olen ryhdikäs, usein pukeudun hyvin, hiukset on pitkät... Kääntyy päät.

Vierailija
36/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen synnyttänyt 5 viikkoa sitten,

ilmeisesti päiden kääntämiseen tarvitaan vain jumalattoman isot tissit:D (kaikki muu onkin sitten ihan rempallaan... )

Vierailija
37/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesällä eikä talvella. Ja parempi niin. Nuorempana kerjäsi ja saikin osakseen aina kaikkea flirttiä ja ehdotuksia, joka jotenkin ahdisti. Minua ei yhtään kiinnosta flirttailla tuikituntemattomien kanssa, ikävää jos oma mieskin katselisi kiinnostuneena toisia naisia.

Vierailija
38/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v, lapset 5 ja 3 v lähes aina matkassa mukana ja lisäksi olen viidennellä kuulla raskaana. Enkä edes ole blondi enkä mikään huippuvartaloinen, vaan ihan vaan ehkä normaalia paremmin itsestään huolehtiva kotiäiti. Mutta viimeksi viikonloppuna pyysi yksi ihan fiksun oloinen mies kahville, kun istuskelin meren rannalla ja mies ja lapset olivat hiukan kauempana leikkimässä eikä hän ollut heitä huomannut (luuli kai, että katselin vaan merta, vaikka istuinkin lasten takit ja muut kädessä).

Vierailija
39/39 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi koska ulkoisessa olemuksessa olisi parantamisen varaa ja paljon. Nuorempana äijät oli ihan kiimaisia mun perään mutta nykyään tilanne on eri kun lapsen rasvatukkaäitinä työntelen rattaita eteenpäin :D Ihmettelen noita kyttääviä duunarinpuolikkaita... vissiin jokainen alle kolmekymppinen kelpaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi