Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako miehenne teille siteet ja tamppoonit kauppareissuilla?

Vierailija
04.10.2008 |

Juu, ostaa tarvittaessa. Hän muistaa mitä olen pyytänyt ostamaan. Anna miehellesi tyhjentynyt pakkaus mukaan niin helpottaa :-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään isossa marketissa ostoksilla joten en oikein itsekään ole löytää oikeita tuotteita, eli pyrin nykyään ostamaan paljon kerralla niin ei tarvii itseni (eikä miehenkään) siellä hyllyllä niin usein ihmetellä.

Toinen juttu on sitten se, että jos siteet/tamponit on vähissä ja kuukautiset tulossa, yleensä se olen minä, joka tarjoudun menemään kauppaan. Ei siteiden takia, vaan saadakseni herkkuja, ne on valitettavasti aivan välttämättömiä pms-oireiden aikaan... Mies voisi tuoda herkkujakin, mutta niistä olen vielä tarkempi kuin siteistä eli valitsen mieluiten itse...

Vierailija
22/24 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän sidepaketin pussia, tai kirjoitan lapulle koko pitkän litanian, että libresse super clip tai jotain, ja pakkauksen väri vielä kaupan päälle.

aina on oikean laisia tuonut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies osannut tuoda oikean laista villalankaakin kaupasta. siis, oikeaa merkkiä, väriä, sekä värierää!

ja se on vaikeampaa kuin yhden rättipaketin ostaminen =)

Vierailija
24/24 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes joka päivä yksin kaupassa olevan miehen ostoksissa on siteitä. Monesti miehet myös pyytää ts. antavat vaimon kirjottaman lapun käteen ja sanoo että tämmösiä pitäs saada. Sit haen sille miehelle semmosia ja se tyytyväisenä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan