Ostaako miehenne teille siteet ja tamppoonit kauppareissuilla?
Juu, ostaa tarvittaessa. Hän muistaa mitä olen pyytänyt ostamaan. Anna miehellesi tyhjentynyt pakkaus mukaan niin helpottaa :-)
Kommentit (24)
Aika juntti mies saa olla, jossei osta.
Meidän lähikaupassa ei onneksi ole niin paljon valinnan varaa, että muodostuisi ongelmaksi!! ;DD
No hankala se oli saada ostamaan, kerroin sidepaketin värin ja mitä siinä pitää lukea, kyllä se sitten osti. Tuli muuten mieleen että kerran pyysin miestäni ostamaan meikkivoiteen, no sitä se ei ostanut. :)
On vuosien saatossa oppinut ostamaan ihan oikeeta sorttiakin :)
kyllä se melkein kaikkea muuta kaupasta tuo mutta ei terveyssiteitä!!! Kai sitä nolottaa ostaa niitä.
Olen nähnyt tarpeeksi kaupassa näitä hämillään olevia miehiä ko. hyllyn edessä , jolloin päätin etten ikinä halua omaa miestäni ko. tilantaaseen laittaa .
Sitäpaitsi itsekkin vaihtelen merkkiä ja kokeilen " uutuksia " silloin tällöin ja haluan tehdä valinnan itse .
a) käyttäisin kuukautissuojia
b) mies kävisi kaupassa
Eli mulla kierukka ja vuodot jääneet pois. Lisäksi minä hoidan 99% kaupassakäynnit. Mutta on mies joskus siteitä ostanut, siis silloin joskus vuosia sitten kun oli vielä tarvis.
Niitä ei meillä tarvita, kun käytän kuukuppia.
En ihan luota että sieltä valikoimasta löytää juuri tarvitsemani sidemallin, joten olen ostanut itse. Hätätilanteessa voisin varmaan antaa tyhjän pakkauksen mukaan, tiirailkoon sitä siellä Prisman sidehyllyllä :)
Ja eiköhän se nynny ole juuri se, joka tärisee tamponihyllyn vieressä, eikä selviydy ostoksesta.
Yleensä hankin tamponit jostain halpakaupasta erikseen isoina satseina enkä osta niitä ruokakaupasta, joten ostan ne siis itse. Lähinnä varmaan pelkäisin että tuo vahingossa väärää merkkiä ja kokoa jos pyytäisin kun olen aika tarkka että on juuri oikeaa.
En edes muista milloin olen itse ostanut. Mies hoitaa ostokset.
Listaan täytyy vaan tosi tarkkaan kirjoittaa ominaisuudet tyyliin siivekkeillä, normaali kokoa jne. Ja tietty tuotemerkin mainitsen myös. Josku jopa sanon, että kattoo missä paketissa eniten pisaroita niin ostaa sen, jos kovin niagarat sattuu olemaan.
En myöskään piereskele miehen kuullen. Enkä käy vessassa ovi auki. Jotain on kiva pitää yksityisenä, niin säilyy pieni värinä suhteessa. En tosiaan haluaisi ajatella miestäni sidehyllyllä ihmettelemässä ja ajattelemassa kuukautisiani. Olen ehkä vähän kivikautinen, huomaan se itsekin, joten ei tarvitse kertoa minulle häpeäväni naiseutta tms. bullshittiä. =)
Tosin jos erotiikkaa on suhteessa sen jälkeen, kun mies on nähnyt kahden lapsen synnytyksen, niin tuskin se kuukautissuojaostoksiin kaatuisi. =)
Ja meillä piereskellään, kustaan ja paskotaan ihan vapaasti koko perheen kera. Hui kauheeta, kuljetaan vielä alastikin ja saunotaan yhdessä.
Värinää löytyy silti.
Tosin yleensä ostan ne itse, saa ainakin oikeaa merkkiä ja mallia ;) Mutta jos on "hätätapaus" niin ostaa kyllä.
Nytkin tuolla tyhjensi juuri kuivausrummun ja laittaa vaatteita kaappiin.
Juuri tällä viikolla osti terveyssiteitä. Ensi viikolla tuo mulle Hulluilta päiviltä paidan. On ostanut tukisukkahousuja, ulostuslääkettä, ilmavaivalääkettä, ripsiväriä noin sata kertaa, kasvojenhoitoaineita kosmetologilta, hiustenhoitoaineita kampaajalta, caprit, paitoja yms.
Tosin olen huomannut, että aina terveyssiteitä ja tampooneita ostaessa soittaa mulle sieltä hyllyltä että tulee varmasti oikea merkki mutta oikeasti luulen että on vähän hämillään ja tuntee olonsa paremmaksi kun voi puhua puhelimeen samalla.
Oikeasti, Luojalle kiitos mun miehestäni.
ei kait mun lattialle tarvi vuotaa?Mielellään toki ostan itse,mutta jos on tarvis niin kyllä mun mieheltä onnistuu oikeiden siteiden valinta.Jos kysyy mallia,sanon joka kerta että ihan sama,kunhan on kuukautissuoja :) Ja aina tullut oikeita.
Ja tää mies oli nuorempana niin ujo ostoksissaan ettei wc-paperia suostunut ostamaan...lapset ja perhe-elämä kasvattaa ;)
Meillä ei suostu ostamaan, kun on kuulemma niin "jumalattoman monta merkkiä, mallia ja imutehoa" ettei siinä sidehyllyn edessä kehtaa koko päivää etsiä oikeaa.