Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Millaista oli?
Ite vein 17v pojan neitsyyden lauantaina ja sen jälkeen on tehny niin sikana mieli, et oon masturboinu viime yönäkin kolme kertaa..
Kivaa :) Nyt kun sais siltä viel uudemmankin kerran ;)
Kommentit (50)
Hupaisaa että erilleen muuton jälkeen seksi exän ja minun välillä parani tuhatprosenttisesti. Ollaan kuin kiimaiset kakarat suhteen alkuaikoina. ;)
et en oo ainoo joka saa munaa.
AP
viha/vitutusseksin pitäis olla sitä parasta?
AP
Ikinä en muuttais takaisin yhteen, kun raivostuttaa se exä niin maan prkleesti, mutta samalla panettaa ihan hirveästi ja seksi on todella kiihkeää. :O
t. 26
eli nyt on siitä tosiaan jo 1,5 vuotta aikaa..
Säälittävääääääääääääääääääääää................
Mut tätä tää yh:n arki on.
Oli vaan niin hauskaa jättää se mainitsematta. Anteeksi maailma.
Ap
naimisissa oleva jonka miehellä ei voisi ap vähmpää kiihottaa. Siksi pitää kokemattomia POIKIA paneskella. Luulen että tämä oli ap:n toinen partneri sillä saralla.
Ap vaan haluu leuhkia kun on saanut viedä pojalta poikuuden. Ja tuskin kovin montaa täys ikäistä miestä jotka on pantavia joilla on poikuus tallella niin tästä maasta löytyy.
Mitä tarkotat? Tai siis kenen viestiä?
Ja jos oot ap 19v niin en kyllä yhtään ihmettele että sinulle kelpaa 17 vuotiaan kiguli. Oot niin penikka itsekkin. Et ole vielä aikuisen miehen kyrpää saanut sitä aitoa MUNAA!!! Perustan vastauksen siihen kun sanoit että neitsyt 17v oli varteen otettava... X)
Vierailija:
Oli vaan niin hauskaa jättää se mainitsematta. Anteeksi maailma.Ap
oon oikeesti 19. Poikaystävä (jonka kanssa suhde on nyt tosin lomalla) on 27v, et on mulla muutakin kokemuspohjaa kun vaan nää alaikäset pikkupojat ;)
Ap
Perustan vastauksen siihen kun sanoit että neitsyt 17v oli varteen otettava... X)
[/quote]
Paniikissa joku neljävitonen väittää olevansa 19.
Vierailija:
oon oikeesti 19. Poikaystävä (jonka kanssa suhde on nyt tosin lomalla) on 27v, et on mulla muutakin kokemuspohjaa kun vaan nää alaikäset pikkupojat ;)Ap
kun vertaa siihen ukkoon, jonka kanssa on täs viimeset 10kk tullu oltuu ;)
Ja miten niin puhun ku vanha norsu?
Ootte vaan kateellisia, koska oon nätti, nuori ja saan muiltakin ku joltain kaljamahaselta piereskelevältä ukolta kerran kahteen kuukauteen...
18-vuotiaasta lähtien (nyt 20), mutta ei silti tulisi heti mieleen kokeilla jotain 17-vuotiasta NEITSYTTÄ - ainakaan selvinpäin.
Tämähän ei nyt edes ole mikään " uutinen" koska ikäsi puolesta voisit olla tuon poikaparan tyttöystävä. Show is over.
Jos todella olet yli kolmekymppinen niin tapaus on lähinnä inhottava ja puolestasi kiusallinen (kukaan normaali, älykäs aikuinen ei vie humalaista pojankloppia sänkyyn tarkoituksena riistää poikuus)
tää poikarukka täyttää tässä kuussa 18m enkä tajua mikä tässä hurjassa vuoden ikäerossa on niin kamalaa.
Ap
Jos todella olet 19 niin ihan sama. Tapa jolla lesoilit vieneesi pojan poikuuden on typerä, mutta selittyi nyt sillä että oletkin vasta keskenkasvuinen tyttö.
miehetkin lesoilee. Miksen minäkin :)
Jotenkin mieltä hivelee et mul on sellanen täysin kokematon poika koulutettavana...
Oli kyllä tosi hyvää seksiä. Ollaan äskettäin erottu mieheni kanssa ja ollaan nyt ruvettu paneskelemaan ja tuntuu siltä, että seksi olisi parempaa, kuin koskaan...