Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Millaista oli?
Ite vein 17v pojan neitsyyden lauantaina ja sen jälkeen on tehny niin sikana mieli, et oon masturboinu viime yönäkin kolme kertaa..
Kivaa :) Nyt kun sais siltä viel uudemmankin kerran ;)
Kommentit (50)
tiedät, niin täällä ei pahemmin vauvoista puhuta..
19 olen, usko tai älä. Ja tosta ' sit se unohtaa sut jne jne' , niin sanoin pojalle jo heti alkuun et turha ees kuvitella mitään vakavampaa, koska en todellakaan halua seurustella.
Eli en oo mitään häitä suunnittelemassa.
Nyt se poika onkin jo muutamaa viikkoa vaille 18!!! Myönnä vaan, että olet pedofilisia ajatuksia omaava neljävitonen!
Vierailija:
tää poikarukka täyttää tässä kuussa 18m enkä tajua mikä tässä hurjassa vuoden ikäerossa on niin kamalaa.Ap
kuukautta, ei parii viikkoa ;)
Täällä mitään paniikissa olla :) Kerroinko muuten jo, et täl poitsulla on paaljon isompi, ku vakiheilalla. Kiva ylläri
Ja ne jotka yrittää lasta ja tuskin sulla on sellaista mielessä kun paneskelet 17v. Eli perheen perustamista. Joten miksi tuut tänne meille kertomaan omista seksi seikkailuistasi jos et ole perheellinen? Minä en edes tiennyt koko palstasta ennen kuin tulin raskaaksi 4v sitten. Olin 20v. Eli jos oot 19v. ja lapseton ( et ole vielä sitä edes myöntänyt vaikka 2x jo kysynyt et onko niitä skidejä) Niin mitä sä meille av mammoille tulit avauttuu jonka keski-ikä on noin 25-32 eli kenet aijoit saada tällä kateelliseksi???
Tarkoitin että sun kanssa aikansa harjoittelee se 17 v ja sen jälkeen lähtee uusille vesille ja sinut unohtaa. Jäät rannikolle kuin rukkanen vaikka sanoit että ei mitään vakavaa. Siitäkö nuoret sinkku pojat/miehet tykkää kun saa pildee ilman sitoomuksia.
Ja kerta oot vasta 19 niin kyllä sinunkin aikasi vielä tulee ja saat sitä kunnon MUNAA!!!
Vierailija:
tiedät, niin täällä ei pahemmin vauvoista puhuta..
19 olen, usko tai älä. Ja tosta ' sit se unohtaa sut jne jne' , niin sanoin pojalle jo heti alkuun et turha ees kuvitella mitään vakavampaa, koska en todellakaan halua seurustella.
Eli en oo mitään häitä suunnittelemassa.
kuinka moni tällä palstalle roikkuva kirjoittelee tänne tosissaan? Joka toinen viesti on pelkkää vittuilua tai terveisiä porvoosta. Tää palsta on kaikessa hölmöydessään niin viihdyttävä, et pakko täällä on käydä.
Lapsia ei mulla ole.
Ja kun niin kovasti minua pelottelet tolla yksin jäämisellä, niin se on vähän toisin päin tässä tapauksessa. Jätkä itkee mun perään.
Ap uskon kertomuksiesi mukaan että oot 19. Oot niin lapsellinen. Kannatan että jätät nyk. miehesi ja tän 17v. ja kattelet rauhassa ja et heti lankee sänkyyn vaan tutustut rauhassa ja jos sit johonkin rakastut niin avaat sitten ne haarasi. Kertomistasi päätellen et ole vielä saanut kokea aioa rakkautta. Seksi aidon rakkaan kanssa on ihanaa..
Kerroinko muuten jo, et täl poitsulla on paaljon isompi, ku vakiheilalla. Kiva ylläri
[/quote]
Loukkaanko sinua henkilökohtaisesti, jos tykkään seksistä ja haluan harrastaa sitä ihmisen kanssa jota himoitsen?
Ja kyllä, sillä koolla on väliä, mut niin on myös asennolla, tunnelmalla, henkilökemialla, loputtomalla määrällä asioita.
Voin kuvitella, että seksi rakastetun kanssa on ihanaa, mut niin on myös seksi kahden hyvin yhteen pelaavan ihmisenkin kesken.
Ilmeisesti tähän ketjuun kommentoivat vain ne, joilla on ollut tasan yksi seksikumppani ennen aviomiestä ja ekat kokemukset on ollut aika laimeita.
Ap
kyllä täällä on niitäkin jotka on eläneet ja ovat olleet yhtä sini silmäisiä. et oo ainoo maailmassa. ja jos sinä haluut ymmärrystä niin tää palsta ei ole vain sinua varten. sinkkuile rauhassa ei sinusta av läiseksi olekkaan ootta sellaiset 10v ku alat edes harkita lapsia. Kunhan niitten isä ei ole 17v silloin.
toisin kuin sinä, ajattelin opetella kirjoittamaan kunnolla, ennen kuin alan lapsia tehtailemaan...
Missä kohtaa oon väittäny et tää on nyt mun elämäni paras seksikokemus ja parempaa ei voi ikinä tulla?
Tuntuu olevan kova pala monelle, et jollain on vielä varaa pitää hauskaa, eikä oo katkera paksu ämmä, jonka ainoo ilo on aukoo päätään vauvalehden keskustelupalstalla.
Ei oo mun vika, jos jätit asioita tekemättä nuoruudessas tai teit jotain mitä kadut vieläkin.
Niin et muuten vastannut että miksi sinä " 19v" täällä vauva palstalla lesoilet? Nyt varmaan vastaat että mulla on sen ikäine lapsi jne. Sulta kysyttiin sitä aikaisemmin etkä vastannut..
HEI KUINKA MONI 19-LAPSETON NAINEN TÄÄLLÄ PALSTAILEE?????
AP on kyllä varmasti yli ja paljon 19v. Yrittää pelastaa kasvonsa.
Vierailija: