Mies suhtautuu minuun todella mustasukkaiseksi, ollaan jo vanhempia ja kauan oltu yhdessä
Vieläkin on mustasukkainen. Huomaan että jos toinen mies vilkaisee nopeasti niin mieheni tulee heti vierelleni esim kaupassa. Jotenkin ärsyttävää. Onko muilla samaa kokemusta?
Kommentit (16)
Hommaa turboahdettu dildo ja kissa
Yritätkö tällä buustailla jollain perverssillä tavalla itsetuntoasi vai joku outo provokulmako tää on?
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö tällä buustailla jollain perverssillä tavalla itsetuntoasi vai joku outo provokulmako tää on?
Kyllä saa olla sekaisin jos tuollaista kuvittelee.
Ap täällä sama, ollaan oltu 21 vuotta yhdessä, olen 40, mutta saan edelleen todella paljon huomiota miehiltä.
Mieheni ei tykkää ja kyselee aina missä olen tai kenen kanssa. Jotenkin loukkaantuu jos menen mihinkään.
Sekä naisen että miehen mustasukkaisuus tuhoaa sekä hyvän että huonon liiton.
Tuon takia pitäisi olla pelkkiä panosuhteita eikä parisuhteita puhumattakaan kumppaneista.
Lakkaa ärsyyntymästä asiasta jos ei ole sairaalloisen mustasukkainen . Minun mies kerää naisten katseita minne meneekin eikä minua haittaa , mukavaahan tuo on . Exänsä taas oli mustasukkainen , ei olisi kaupan kassallekkaan saanut sanoa kiitosta enempää kun tuli heti kyselyä että oletko pannut tuota kun juttu luistaa .
Joku on satuttanut miestäsi pahemman kerran, kun on tällä tavalla menettänyt luottamuksensa.
Alkava Alzheimer. Ne on outoja ensoireissaan.
Enemmän olisin huolissani, että seurailet miesten katseita näin tarkkaan, liekö sinulla jotain taka-ajatuksia. Jos minä äkkäisin kaikki nopeat vilkaisut, enhän minä muuta tekisikään kuin tuijottaisin muita ihmisiä
No ei kovin paha vielä ole, jos vain tulee viereesi. Sitten on paras paeta heti, jos alkaa rajoittamaan sinun kaupassakäyntejä yksinäsi, koska siellä voi joku vieras mies katsoa sinua.
Oletko vasta nyt luopunut hunnun käytöstä, vai mistä tuo johtuu? Muuten mustasukkaisuus ei lopu, vaikka pariskunnan kumpikin osapuoli olisi 90-vuotiaita.
Mulla päinvastainen ongelma, kun poikaystävää ei kiinnosta pätkän vertaa mitä teen tai missä tai kenen kanssa. Se tuntuu välinpitämättömältä vaikka se johtuukin kuulemma siitä, että hän luottaa minuun.
Outoa, että vaikka teidän suhde on kestänyt jo noin kauan, miehesi on pienestä mustasukkainen. Minua (suhteen mustasukkaisempaa) auttaa pyytämätön vakuuttelu siitä, että minua rakastetaan. Jos poikaystävä on poissa niin on kiva, jos laittaa mulle viestiä tms., niin tiedän, että hän ajattelee minua.
Liikaa ei saa alkaa paapomaan tai katselemaan mustasukkaisuutta, jos se tosiaan meinaa rajoittaa sun tekemisiä, mutta ehkä miestä voisi auttaa jos se varmasti tietäisi, että haluat sen etkä niitä muita miehiä.
Jaa. Voihan itsekin katsella muita naisia kun näkee, ei sulje toisiaan pois. Ehkä vaan esittää.
Jätä se sika, mitä täällä märiset