Kuinka paljon ovat perheenne tulot
Kommentit (12)
+ lapsilisä 136
+ elatusmaksu n. 200
Mies saa 2600 e, minä hoitotuella. Allergioiden takia saadaan vähän ylimääräistä. Eli käteen jää noin 2200 e kuussa.
Minä olen kotiäitinä ja saan kh-tuen ja kuntalisää.
mies töissä, minä kotiäitinä. Lapsia on 3.
miehen palkka 3400 ¿ /kk, minun 2500 ¿ (nyt äitiyslomalla vain 1600 ¿)
lapsilisät 340 ¿ (muistaakseni).
mies 1800e
minä 1500, äitiyslomalla
+lapsilisä.
Noin 10 000 e nettona, mutta teenkin töitä kellon ympäri joka päivä, ehkä pitäisi alkaa hellittää vähitellen
joten jään työttömäksi kesäksi ja syksyllä alkaa opiskelu.
Työttömänä tulot 721 ja opiskelijana 499 plus opintolaina 300 e/kk jos nostan. Minä ja lapseni kuuluu perheeseeni.
tulonsiirtoja 400 euroa eli yhteensä 4800. Kaksi aikuista, yksi lapsi.
Miehen palkka n. 2500 e NETTO
mun tulot:
opintotuki n. 230 e ( + halutessani opintolainan osuus n. 300 e/kk -on tullut jonkun verran otettua)
lapsilisä 100 e
elatusmaksu 200 e
osa-aikatyöt n. 400 e
perheeseen kuuluvat minä, mies ja yksi lapsi edellisestä suhteestani
Lapsia on kolme. Kituutellaan tässä vielä 2,5 vuotta kunnes valmistun.