Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeistolainen olla humaani? vai onko

Vierailija
04.10.2008 |

käsitteellinen mahdottomuus?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on Neuvostoliitossa nähty miten onnistuu tasa-arvo jos sillä tarkoitetaan sitä että jokainen saa tasan saman verran. Ei onnistu.

Tasa-arvo voi olla myös sitä, että jokaiselle annetaan mahdollisuus kouluttautua omien kykyjensä ja taipumustensa sallimissa rajoissa. Jos toista ei kiinnosta lukuhommat mutta lähihoitajakouluun pääsee, se on sit siinä.

Vierailija
62/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ammatti jossa ahkeruudesta ei paljoa lisiä heru. Eli oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten perustelette, ettei ansaitse hyvää toimeentuloa?

Entä jotkut syntymärikkaat?

En kyllä ikinä tule ymmärtämään oikeistolaista maailmankuvaa.

Syntymärikas on sattunut syntymään rikkaaseen perheeseen, minkä hän sille voi. Mitä hänen pitäisi tehdä jotta hän ei olisi syrjivä... jakaa varauttansako niille jotka mahdollisesti ovat vain laiskoja??? Kyllä se lähäri tietää mihin palkkaluokkaan asettuu, ei se ole rikkaiden syy.

Vierailija
64/74 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en minä eikä Kokoomus mitenkään ajattele, et rikkaiden (joita muuten Suomessa on tosi vähä) pitäis saada jotain kummia etuoikeuksia. Kokoomus ajaa ihan tavallisen työtä tekevän keskiluokan asioita, eli niitä joiden veroilla tää maa pyörii.

Vierailija
65/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto ajattelee, että sinulla ja minulla on vastuu omistamme - ei kenestäkään muusta.

Yhteiskunta, BTW, on yhtä kuin sinä ja minä...

Keskeinen ero tässä on se, että vasemmisto ajattelee, että yhteiskunnalla on vastuu toisista, oikeisto ajattelee, että minulla ja sinulla on vastuu toisista.

Siis jokainen antaa vapaaehtoisesti omastaan. (Suomessa tietysti kohtuullisen tiukan verotuksen lisäksi) ja vapaaehtoistyöhön kannustetaan.

Vierailija
66/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: köyhä antaa vähäästäänkin, rikas ei anna paljostakaan, on valitettavan totta nykyäänkin...

Ketkä osallistuvat eniten hyväntekeväisyyteen: ne kovatuloisimmatko, jotka äänestävät kokoomusta?

Keskeinen ero tässä on se, että vasemmisto ajattelee, että yhteiskunnalla on vastuu toisista, oikeisto ajattelee, että minulla ja sinulla on vastuu toisista.

Siis jokainen antaa vapaaehtoisesti omastaan. (Suomessa tietysti kohtuullisen tiukan verotuksen lisäksi) ja vapaaehtoistyöhön kannustetaan.

Vierailija
67/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: köyhä antaa vähäästäänkin, rikas ei anna paljostakaan, on valitettavan totta nykyäänkin...

Ketkä osallistuvat eniten hyväntekeväisyyteen: ne kovatuloisimmatko, jotka äänestävät kokoomusta?

Oma stereotypiani vasemmistolaisesta ei ole mikään kuukausittain hyväntekeväisyyteen palkastaan laittava ihminen, vaan ihminen, joka valittaa, miten huonosti häntä on taas kohdeltu, ja miten VALTION (eli meidän muiden) pitäisi taas maksaa hänelle sitä ja sitä.

Kun taas tiedän, että monelle oikeistolaisesti ajattelevalle hyvätuloiselle on ihan luonnollista pitää suoraveloituksia hyväntekeväisyysjärjestöihin. Kuten meillä omassa perheessämme.

Vierailija
68/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaemmistolaiset ovat murhaajia ja valehtelijoita, koska heidän isänsä on itse sielunvihollinen, joka on ollut murhaaja alusta asti ja valheen isä.

Vierailija
69/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehnostihan siinä kävisi. Vapaaehtoisia almuja tippuisi epäsäännöllisesti ja epätasaisesti, söpöt orpovauvat huomattaisiin, mutta köyhät eläkeläismummut unohtuisivat laitoksiin. Kauheasti kokoomuslaisia ei sitä paitsi näy vapaaehtoistyössä.

Yhteiskunnan perusturvaa tässä tarvitaan!

Vierailija
70/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulta menee joka kuukausi 370 euroa erilaisiin hyvätekeväisyyskohteisiin voit tulla neuvomaan minua hyväntekeväisyydestä.

Vierailija
71/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehnostihan siinä kävisi. Vapaaehtoisia almuja tippuisi epäsäännöllisesti ja epätasaisesti, söpöt orpovauvat huomattaisiin, mutta köyhät eläkeläismummut unohtuisivat laitoksiin. Kauheasti kokoomuslaisia ei sitä paitsi näy vapaaehtoistyössä.

Yhteiskunnan perusturvaa tässä tarvitaan!

nykyäänkin. Ei ole olemassa mitään 'yhteiskuntaa', on vain me ihmiset ja meidän rahamme.

Ja minä ainakin tunnen MLL:n ja SPR:n toiminnassa oikeistolaisia ihmisiä, en tiedä mistä omat tietosi olet repäissyt.

Vierailija
72/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon kuin mahdollista. Esim. ruoka, vaatteet, huonekalut jne. Maksoi mitä maksoi. Siinä saa moni vasemmistolainenkin töitä ja hyvinvointia kerannaisvaikutusten kautta.

Vierailija
73/74 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 76. Peruspalvelut täytyy hankkia verovaroilla, eihän siitä muuten mitään tulisi. Vapaaehtoistyö on kiva pieni lisä tässä.

77: On hyvä suosia suomalaista! Vielä kun pienituloisten veroja laskettaisiin, hekin voisivat ostaa kalliimpaa suomalaista ja saataisiin lisää rahaa kiertoon.

75

Vierailija
74/74 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi