Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ JOULUNTÄHTÖSTEN ma-ke ~~~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumisgalluppi...

Meillä istutaan syöttötuolissa joka syötöllä, tuettuna pyyhkeellä tietysti. Neuvolassa sanottiin että saa istuttaa ruokahetkinä. Vaunuissa istuu puoli-istuvassa asennossa. Pysyy hyvin suorassa tuettuna, muuten kaatuilee sivuille. =)

Vierailija
22/23 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas yksin hereillä kun mies on taas iltatöissä... huomenna hakee kyllä sairaslomaa kun on kipeä. Niin tunnollinen on (niinkuin minäkin) että ei oo töistä pois ellei oo ihan pakko. Pää kainalossa vaikka menee...

Rusinalle halaus, oli kyllä kumma asenne hoitajalta. Eiköhän tuo ajan myötä tasaannu, eikös vauvat kasvakin sykäyksittäin, välillä tulee pituutta ja välillä painoa..? Nemoahan tarkkailtiin myös alussa painon takia, mutta itsestään se tasoittui kun pituuskasvu hidastui.

Ja Iitulille myös positiivista mieltä, ihan hyvältä teidän neidin kasvu kuulostaa. Kyllähän hoitaja siihen puuttuisi jos olisi syytä huoleen.

Pimmille onnea parantuneista öistä! Meillä kyllä vielä syödään yöllä kerran, mutta kun nuo unet ovat yleensä 12-14 tuntia niin siinä kyllä ehtii ihan hyvin nukkuakin.

Nefilille voimia ja perheelle paranemisia! Kyllä se vielä iloksi muuttuu...

Nyt meilläkin on nuhaa liikkeellä, Nemo ja mies on molemmat kipeänä. Viime yö meni tosi huonosti, nyt kokeilen sitä sipulia sukkaan -temppua, ja ainakin nyt nukkuu poika rauhassa. Tuntuu että nyt on jo nukkunut enemmän kun viime yönä yhteensä... Mutta se taitaa olla vähän liioittelua.

Nemokin tuossa konttausasennossa nykii, lattialle kun laittaa niin heti kiepsahtaa mahalleen ja siitä kontalleen. Siinä heiluu, tietää että jotakin tässä pitäisi tehdä mutta ei ihan vielä tajua että mitä. Välillä nykii niin kovasti että ihan pomppii eteenpäin. On kyllä äidillä hauskaa! :)

Nemo ei vielä istu, paitsi sylissä tukien. En oo vielä edes laittanut syöttötuoliin ja vaununkoppakin on vielä käytössä. Siitä pitäisi kyllä jo luopua mutta käytännön syistä vielä käytetään, kun on portaita ja muuta niin on helpompi kopassa kantaa kuin kainalossa jos on muutakin tavaraa. Mä niin toivon että päästäisiin pian muuttamaan!

Tinnis & nuhanenä-Nemo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei itku tullut kun teidän viestejä luin, kiitos kaikille :D

Olo on todella väsynyt, vaik alkaa jo hieman helpottaa. Lapsilla oli tosiaan 40 astetta kuumetta vuorotellen, siinä samassa sit revittii kaappeja ja tapetteja keittiössäja sit kasattii uutta kaappia tilalle(sillee tyylillä kahteen asti yöllä) kaikki tehdään itse ja se on tietysti melko työlästä.

En tiedä onko sitä nyt sit niin sissi vai onko tämä vaan sitä arkea mitä kaikki äipät pyörittää. Mielestäni kaikkien äitien " työ" on yhtä arvokasta, raskasta mutta niin antoisaa :D kiitos nyt kuitenkin tinuri kauniista sanoitasi :D

Mites Rusinan remppa etenee? joko keittiö revitty? meneekö teillä siel kaikki uusiks?

Tinnikselle mukavaa lomaa katinkullassa.

Mirpa tuuks peseen meidän matot myös?? Kyllä olet ollut ahkera, nyt olen vähän kades.

Pimmi saa nukkua.. miten ihanaa, olen onnellinen puolestasi. Ehkä meilläkin sit joskus(vielä heräillään 2 tunnin välein).

Iituli olipas ollut ikävä neuvola kokemus, onneksi osaat ottaa asiat rennosti etkä turhaan tressaa tuollaisista. Nua pitää jättää omaan arvoonsa ja uskoa itseensä.

Vieläkö kirsikan nahka on punainen? Onko karkkil. pitänyt? Saako viel ilmottautua mukaan?

Mukavaa päivää kaikille.

nefili jo hieman pirteämpi