Olin hehkeä ja hyvinvoiva, kunnes synnytin..
sen jälkeen ollut pelkkää alamäkeä. En saa enää mitään otetta itseni kuntoon laittamiseen. Olen alipainoinen luihu, vanhoista rinnoista ei enää kuin aavistus jäljellä ja kasvotkin jotenkin väsähtäneet vaikken edes ole väsynyt. En osaa pukeutua, enkä edes ostaa uusia vaatteita. Miten musta saattoi tulla tällanen? Saako tällaisesta varjosta enää ikinä terveen näköistä? :..((
Kommentit (6)
en usko että masennusta, jurppii vaan että romahdinkin tällaiseksi säälittäväksi seinäruusuksi!!!! ihmettelen miten tuo ukko viitsii vielä katsella mua
silikooneja olen jo harkinnut!! eipä tullut aiemmin mieleen mutta jo mieli muuttui kun näki miten omat rinnat tuhoitui. muita hyviä vinkkejä?
Ei ne rinnat ole koko elämä. Jos asiat muuten hyvin ja vain ulkonäkö jurppii, niin pistät asiat tärkeysjärjestykseen :) Ei se ulkonäkö ole tärkein, vaan oma ja lapsen hyvinvointi.
Mulla 2 pientä lasta ja kroppa kun sanonko mistä, mutta kertaakaan en ole sitä harmitellut. Oisin kärsinyt vaikka mitä kroppani takia saadakseni nämä kaksi ihanaa lasta.
synnytys/imetyshässäkän jälkeen. Itkettää kun niitä katsoo. Minimaaliset lätyskät. Aivan hirveät.