Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi oma lapsi ärsyttää??

Vierailija
09.06.2007 |

siis ihan niinkuin mies toisinaan... jotenkin kaikki lapsen tekemiset muka ärsyttää, mistä tälläinen johtuu.

Lapsi on vielä kaikenlisäksi herttainen ja melko kiltti ja avulias... tuntuu etten ole ansainnut koko lasta.. enkä varmasti vastaajien mielestä olekaan...

mietin vain onko kellään muulla vastaavaa... onko kenties joku ohimenevä kausi. lapsi on reilu 3v. kyseessä siis esikoinen, myös pienempiä lapsia on.

olen lähes aina yksin lasten kanssa ja luultavasti rassaa se etten pääse yksin koskaan minnekään... tätä kai se kotielämä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää, useimmiten rakastaa. Omassa lapsessa ärsyttää varmaan sekä omat piirteet että puolison piirteet. Yleensä kai sanotaan, että se lapsi, joka muistuttaa eniten itseäsi, myös ärsyttää eniten.

Vierailija
2/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omaa aikaa, ei ehdi nollata tilanteita ja " tyhjätä" pätään, pienet harmit jäävät mieleen pyörimään taustalle ja kun niitä kertyy lisää ja lisää, yksikin pisara voi olla se viimeinen pisara ja alkaa mennä yli. Jos täyteen kuppiin lisää pisaran, se tulee niin kauan yli, kunnes siitä kupista on otettu vähän pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinjuurin ärsyttävä. Ja kaiken lisäksi luonteeltaan ja ulkonäöltään kuin minä pienenä, sanovat ukki ja mummo.

Tulipahan selitys tähänkin=)

Vierailija
4/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain onko kellään muulla vastaavaa... onko kenties joku ohimenevä kausi. lapsi on reilu 3v. kyseessä siis esikoinen, myös pienempiä lapsia on.

olen lähes aina yksin lasten kanssa ja luultavasti rassaa se etten pääse yksin koskaan minnekään... tätä kai se kotielämä on.

..aivan kuulostaa siltä kuin oisin itse kirjoittanut.

meidän 3v:llä on vielä aivan KAMALA uhma. meillä menee sukset ristiin harva se päivä ja itketään molemmat.

RAKASTAN esikoistani, mutta päätin juuri eilen, että nyt täytyy ottaa

aikalisä ja molemmat olemme loman tarpeessa..toisistamme.

Olemme ihan liikaa yhdessä.

Vierailija
5/5 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan joutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi