Siinä, ettei synnytä alateitse, ei menetä mitään.
Minulla on kaksi täydellisen ihanaa lasta. Edes heräämössä viettämäni aika ei ollut menetys, se oli isän ja lapsen tutustumishetki. Vauvat voivat erittäin hyvin kun syntyivät.
Alateitse synnyttäneet ovat joskus kovin vihaisia sektion valinneille. Miksi? ei minua vihastuta muiden tapa saada lapsi. En vain haluaisi sitä alatiesynnytystä kun se on kovin hankalaa ja monella ystävällä on ollut sen tapahtuman kanssa suuria ongelmia.
Kommentit (4)
Synnytykset ovat niin mieleenpainuvia ja elämää suurempia tapahtumia, että haluaisin kokea sen vielä.
Kyseessä oli kiireellinen sektio, pitkittyneen ja pysähtyneen synnytyksen päätteeksi. Kaiken lisäksi vauva oli kipeä syntyessään. Meni siis koko kokemus ja ensi päivät ihan " pilalle" . Toivottavasti saan vielä tilaisuuden kokea kaiken uudestaan.
sektiolla. Kuitenkin itse valitsisin mieluummin alatiesynnytyksen, koska pelkään leikkauksia ja nukutusta.
Mutta kyllä myös sektio (niin suunniteltu kuin hätäkin) antaa jotain sellaista mitä ei alakautta synnyttämällä saa. Eli synnytitpä kuinka tahansa, varmasti menetät aina jotain=)