Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iloinen siitä, että uskalsin pyytää miestä ulos, vaikka sainkin pakit

Vierailija
07.10.2026 |

Olin pitkään ihastunut tyyppiin, ja jotenkin olin lukevani, että kiinnostus olisi molemmanpuolista. Tiedän tyypin töiden kautta, mutta ei tavattu kauhean usein. Aika pitkään olin tosi ihastunut, ja joka kerta kun nähtiin, toivoin, että nyt olisi se kerta kun jää murtuu.

Lopulta keräsin kaiken rohkeuteni, ja pyysin häntä ulos viestillä. No sain pakit, koska tyyppi olikin varattu (tämä yllätti, kun käytös ei viitannut sellaiseen). Hävetti ihan tajuttomasti, ja sätin itseäni miten luinkaan kaikki vihjeet niin väärin. Ja pelkäsin sitä hetkeä, kun taas kohdataan, ja se olisi tosi kiusallista.

No tällä viikolla nähtiin, ja vaikka pelkäsin mitä, ei meidän kohtaaminen ollutkaan yhtään kiusallista. Oikeastaan oli jopa helpompaa, kun tästä puuttui kaikki säätö ja jännittäminen. Ainakin katsoin tämän kortin loppuun, niin ei tarvitse jossitella. Oli oikeasti kuluttavaa olla niin pitkään ihastunut johonkin, ja toivoa jotain, mitä ei koskaan tapahdu.

Eipä tässä kirjoituksessa ehkä ole mitään pointtia, mutta halusin vain tuoda tälläisen näkökulman esiin :).

Mulla on yksi toinen tyyppi kiikarissa, ja nyt keräilen taas rohkeutta, että saisin tehtyä asialle jotain. Toivottavasti uskallan, koska voi olla, että se kaduttaa enemmän, että ei tee mitään, kuin se, että ainakin yritti.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun onni että olit vain ihastunut etkä rakastunut, siinä on ISO ero.

Vierailija
2/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla rakastunut johonkin, jota ei kovin hyvin ees tunne? En ymmärrä tätä kommenttia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut rohkeudestasi. Seuraava yritys on todennäköisesti paljon helpompi! Ja jossain vaiheessa sitten onnistaa, aivan varmasti.

Vierailija
4/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rohkea rokan syö. Pakitkin on parempi vaihtoehto kun jatkuva epävarmuus. Ne kun mahdollistavat asiasta yli pääsemisen.

Vierailija
5/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut rohkeudestasi. Seuraava yritys on todennäköisesti paljon helpompi! Ja jossain vaiheessa sitten onnistaa, aivan varmasti.

Kiitos! Toki toivoisin, että muokin kohtaan oltaisiin aktiivisia, mutta ei se taida mennä niin. :D

Ap

Vierailija
7/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, rohkea rokan syö. Pakitkin on parempi vaihtoehto kun jatkuva epävarmuus. Ne kun mahdollistavat asiasta yli pääsemisen.

Joo, just tämä! Vaikka alkuun hävetti, niin parasta on se, että nyt olen päässyt tyypistä yli, kun tietää, että tämä ovi on suljettu! Ei ole enää mitään jossittelua.

Ap

Vierailija
8/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6573480/hitto-kun-havettaa-pyysin-varat…

Joo, tää oli mun silloinen postaus! Hauska, että vedit sen esiin! :D

Ap

Vierailija
9/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Olisit varmasti kosinutkin häntä myöhemmin :)

Vierailija
10/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onnittelut! Olen varmasti tuplaten ikäisesi ja ihmisen rohkeuttasi. Olen ollut ikäni jänishousu ja ollut suhteissa vain niiden miesten kanssa, jotka ovat olleet aloitteellisia ja huonosti on niiden kanssa mennyt. Nyt oon ollut vuosikymmenen jo sinkku enkä edes enää mieti iloja, joita miehen kanssa voisi kokea. Jatka ap samaan malliin, niin ei jää elämä elämättä!

Vierailija
11/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin tutulta näin miehenä. Nyt kylläkin varattuna ollut 10 vuotta, mutta muistot kultaisesta nuoruudesta jäljellä sentään.

Vierailija
12/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, onnittelut! Olen varmasti tuplaten ikäisesi ja ihmisen rohkeuttasi. Olen ollut ikäni jänishousu ja ollut suhteissa vain niiden miesten kanssa, jotka ovat olleet aloitteellisia ja huonosti on niiden kanssa mennyt. Nyt oon ollut vuosikymmenen jo sinkku enkä edes enää mieti iloja, joita miehen kanssa voisi kokea. Jatka ap samaan malliin, niin ei jää elämä elämättä!

Mä oon kanssa ollut jänishousu ja yleensä vuosia ihastunut samaan tyyppiin, mutta en ole uskaltanut tätä heille kertoa tai heille flirttailla yms. Mutta onneksi ainakin kerran nyt uskalsin, ja ihan hyvin tää lopulta meni (vaikka lopputulos ei ollut se, mitä toivoin).

Ap

Vierailija
13/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että ihan oikein teit eikä sulla ole mitään hävettävää. Oishan se ollut mahdollista, että mieskin olisi ollut ihastunut juuri sinuun. Kukaan täysjärkinen ihminen ei koskaan väheksy saati tee pilkkaa sinusta jos ilmaiset olevasi kiinnostunut hänestä.

Vierailija
14/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit yli asiasta, mikä olisi (mahdollisesti) kaivellut mieltä vielä kymmeniä vuosia.

Vierailija
15/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei hävetä. Muutamat pakit olen saanut. 

Vierailija
16/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa, että ihan oikein teit eikä sulla ole mitään hävettävää. Oishan se ollut mahdollista, että mieskin olisi ollut ihastunut juuri sinuun. Kukaan täysjärkinen ihminen ei koskaan väheksy saati tee pilkkaa sinusta jos ilmaiset olevasi kiinnostunut hänestä.

Allekirjoitan

-toinen mies

Vierailija
17/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, mutta jotenkin hävettää tunnustaa jollekkin, että on ihastunut tähän. Lapsena sai kuulla mm. aikuisten suusta niin paljon lällättelyä, että "ei kai Tiina tykkää Matista, heh heh" ja "onko Pekka nyt sun poikaystävä, heh heh", että on jäänyt fiilis, että johonkin ihastuminen tai sen paljastuminen olisi kauhean noloa.

Toivottavasti vanhemmat ja aikuiset ovat kypsempiä nykyään..

Ap

Vierailija
18/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kertomaan tämän hänelle

Vierailija
19/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh nythän se menee jo rutiinilla kysy heti ulos vaan😉

Vierailija
20/47 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies?