Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta keski-iässä mies tajuaa että kuinka kauniita kaikki nuoret naiset ovat

Vierailija
05.10.2026 |

Mutta ei sit ole enää mitään mahiksia heihin, surullinen elämän fakta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on melkein sama kun vasta vanhempana nainen tajuaa itse miten kaunis oli nuorena. Kun on itse nuori niin aina on vaan epävarma ja haukutaan itseä rumaksi. Surullista on.

Tää on niin totta. Ja aina toiset naiset näytti kauniimmalta, kuin itse.

Vierailija
42/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän monet nuoret naiset on sinkkuja. Jos ylipäätään kiinnostuvat miehistä niin todellakin nuorista eikä vanhoista. 

No samalla tavalla he olivat 20 vuotta sitten. Naurattaa aina nämä NYKYÄÄN jutut. Aivan niinkuin maailma olisi eri kuin ennen 🤣

Tilastojen mukaan nykyään on enemmän sinkkuja. Mutta joo, ei nuoret naiset viehättyneet keski-ikäisistä silloinkaan, kun olin itse nuori. 

En usko että ovat. Sitäpaitsi pariutuminen on aina tapahtunut pääosin 30 paikkeilla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin 38v mammana kun katsoo kuvia parikymppisestä itsestään, niin huh miten kaunis sitä on ollutkaan. Itsensä koki silloin rumaksi läskiksi, mutta totuus oli siitä kaukana nyt kun näkee itsensä. Jännä nähdä, onko sama tilanne kun katsoo vaikka mummona kuvia nykyisestä itsestään.

Vierailija
44/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä miehenä on surullista katsoa kun nuoret naiset eivät tunne itseään kauniiksi vaikka sitä kuitenkin ovat ja menevät jopa kauneushoitoihin joissa menee henki (Olivia Oras). Ap

Vierailija
45/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10% ihmisistä on kauniita. Suurin osa taviksia ja loput rumia. Mitä vanhemmaksi elää niin rumuus vaan lisääntyy. Myös kauniit muuttuvat ryppyisiksi. Luonnon laki. 

Vierailija
46/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mieskin samalla tavalla nuorena komea, usein vielä keski-iässäkin toisinkuin naiset. Eikä naisilla ole heihin mahiksia

Tämä on miesten sitkeästi ylläpitämä harha. Eivät todellakaa ole nuoremman näköisiä. 

No mä täytin 40v ja menin hakemaan kaupasta kaljaa, kysyttiin papereita. Mulle on viimeisen vuoden aikana aika moni nainen sanonut että eivät hekään uskoisi mun olevan yli 40v. Se on mitä suuhunsa laittaa ja miten huolehtii itsestään. Aika moni 30v nainen on sanonut että sairaan komee. Mutta sehän on ihan katsojan silmissä, ei munkaan mielestä Sara Sieppi ole minkään näköinen. Ei ole kyllä ollenkaan kaunis yli 40v miehen silmissä.

Vierailija
47/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni keskimäärin yksi kahdestakymmenestä nuoresta suomalaisesta naisesta on kaunis. m50

Vierailija
48/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmissä minkäänikäisistä naisista ehkä max 5 sadasta on visuaalisesti puoleensavetäviä. No täällä Espanjassa ehkä 10-15%. Esiintyvät edukseen eivätkä pelkää säteillä feminiinistä energiaa. Suomessa ollaan solidaarisesti harmaavarpusia tai ylimielisiä wannabemissejä.

Juu. Minä pidän feminiinisen energian visusti pois 50/50 miesten näkyviltä ja saatavilta.

Vierailija
49/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole yhtä komeita kuin Sauli tai Renny?

Vierailija
50/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisteni naisten kanssa olen ollu aina 18v iästä alkaen. 

Vierailija
51/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia hormonihirviöitä ovat nuoret. Kuukausittainen myrsky kiertää kehää ja raivareita, mustasukkaisuusdraamaa ja kaikenlaisia muita älyttömiä kilareita on luvassa ennen ja jälkeen menkkojen vuosikymmenet. Onnea vaan miehet! :D Just naurettiin töissä tätien kanssa kuinka paljon helpompia ja leppoisampia on viiskymppiset naiset luonteeltaan kuin parikymppiset :D.

Vierailija
52/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelissäkymmenissä Kauneus on jo aika harvinaista. 

Vierailija
53/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on naisilla. Nuorena naisena muutama nainen oli hyvännäköinen, nyt melkein kaikki. Samoin miehissä oli pari kivannäköistä, nyt lähes kaikki nuoret miehet. 

Vierailija
54/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä piilee suuri totuus.

Nuoret miehet eivät oikeasti ymmärrä kuinka onnekkaita he ovat.

Mitä onnekasta siinä nyt on?

Niinpä. Kaunis saa kauniin. Nuoret ovat kauniimpia kuin vanhat. Ei heitä vanhat miehet kiinnosta, vaikka vanhat miehet muuta luulevat. 

Vierailija
55/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mieskin samalla tavalla nuorena komea, usein vielä keski-iässäkin toisinkuin naiset. Eikä naisilla ole heihin mahiksia

Lol. 

Vierailija
56/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä nainen taas ajattelee että "sitten seuraavassa elämässä" tai taivaassa.

Mitä sitten tapahtuu? Sitä vaan mietin. 

Vierailija
57/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä teit nuorena kun et hankkinut sitä omanikäistä tytsyä?

Eiku nuorena sitä oli itsekin yhtä nuori, mutta tytsyt pysyivät saman ikäisinä vain vaihtamalla.

Vierailija
58/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, harmi kun nuoret ei näe asiaa noin, ei nähneet silloin eikä varsinkaan nykyään, kun somesta tulee aivan epärealistiset kriteerit. Eikä nuoria kiinnosta mitä jotkut vanhukset ajattelee. Nuorilla on omat kriteerinsä kauneudelle/komeudelle ja siinä kisassa keski-ikäiset ei ole edes mukana. Keski-ikäisten kannattaa nauttia oman ikäistensä kauneudesta. 90-vuotiaana se ei ole enää ihan samanlaista sekään kauneus. Jos saa elää sinne asti. 90-vuotiaana taas voi olla tyytyväinen jos on ylipäätään saanut elää sinne asti ja jos vielä on niin onnekas että on oman ikäisiä ympärillä jäljellä niin ei siinä varmastikaan ne ulkoiset asiat ole enää ykkösjuttu vaan toivottavasti osaa arvostaa muita asioita.

Vierailija
59/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloitus ihan tottakin, ennen tuntui siltä, että jossain ostarilla piti kävellä tunti, että näki yhden kauniin tytön.

Nyt niitä tulee minuutissa vastaan 20, ne on vaan jotenkin ruvenneet kaikki näyttäämään hyviltä, kun on itselle tullut vähän ikää.

Vierailija
60/65 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia hormonihirviöitä ovat nuoret. Kuukausittainen myrsky kiertää kehää ja raivareita, mustasukkaisuusdraamaa ja kaikenlaisia muita älyttömiä kilareita on luvassa ennen ja jälkeen menkkojen vuosikymmenet. Onnea vaan miehet! :D Just naurettiin töissä tätien kanssa kuinka paljon helpompia ja leppoisampia on viiskymppiset naiset luonteeltaan kuin parikymppiset :D.

Sairasta misogyniaa, vihaa oma sukupuolta kohtaan. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän