Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet on parhaimpia " hauskanpitosuhteita" !

Vierailija
01.06.2007 |

Eivät jää roikkumaan ja miehestä saa vaan parhaat palat (=seksiä silloin kun huvittaa), miehen pahat päivät ja huonot hetket saa kestää vaimo(parka).

t: yh

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriin miehiin. Nekin lähtee aamulla kun oma muksu alkaa heräilemään. Ja niillä on niin paljon sosiaalista elämää, ettei ne käy kuin piipahtamassa.

Mä en kestänyt enää kuunnella mitä kaikkea varatut EI saa tehdä kun hellapoliisi vahtii kokoajan. Ykskin selitti, että se ei saa syödä kotona edes kauraleipää, kun se on epäterveellistä ja lapsetkin haluaa syödä sitten kauraleipää jos sitä on kerran ostettu.

Vierailija
2/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en kestänyt enää kuunnella mitä kaikkea varatut EI saa tehdä kun hellapoliisi vahtii kokoajan. Ykskin selitti, että se ei saa syödä kotona edes kauraleipää, kun se on epäterveellistä ja lapsetkin haluaa syödä sitten kauraleipää jos sitä on kerran ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuja miehiä, joiden vaimo ei ymmärrä niitä on maailman helpoin ottaa ns. " fuck buddyksi" . Joka baarista löytyy 15 ukkomiestä, jotka lähtee mukaan sormia napsauttamalla. Ne siellä baarissa eniten vinkuu pillun perään ja jos kerrot, että olet yh, joka ei etsi kuin seksiä - ne kantaa sut Taksiin ja ostaa seuraavalla viikolla timanttikaulanauhan... (tosielämästä)

Yksinhuoltajillakin on oikeus seksielämään, vai luuletko että meistä tulee nunnia kun lapsi syntyy? Harva on kuitenkaan valmis alkamaan oikeasti heti uuteen suhteeseen, kun edellinenkin meni karille.

Vierailija
4/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yh:na en ottaisi varattua miestä, koska itse haluan vielä löytää sen elämäni rakkauden. Irtosuhteet syövät ihmistä, vaikka muulta hetken tuntuukin...

Vierailija
5/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse yh:na en ottaisi varattua miestä, koska itse haluan vielä löytää sen elämäni rakkauden. Irtosuhteet syövät ihmistä, vaikka muulta hetken tuntuukin...

Vierailija
6/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii uutta isäpuolta heti muksuille...

Mä pidän seksistä, mutta mä en mitään miestä ole valmis esittelemään lapsille sen takia, että saa vähän kikulia.

Erostamme on vuosi, enkä ole mitenkään valmis uuteen suhteeseen. Haluni eivät kuitenkaan kadonneet eron myötä - oikeastaan päinvastoin!

Vierailija
7/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ihmettele, jos miehiä se vapauden tunne kiinnostaa...

Tiedän parikin tapausta, jossa vaimo tai tyttöystävä yrittää liiaksi määräillä miehensä elämää.

Kerran oltiin erään miehen kanssa kalassa ja kun makkaraa alettiin paistamaan, niin tämä mies katsoi kieli roikkuen ja sanoi, ettei hällä oo makkaraa mukana kun vaimo ei anna ostaa... no me sille sitten se yksi makkara annettiin. Jotenkin vain kummallista, mies ei ollut tippaakaan ylipainoinen eikä hän ollut edes sairas tms. niin kai sitä yhdellä kalareissulla makkaraa saa syödä...

Sama mies oli meillä kahvilla ja söi autuaasti tekemiäni pullia, kotona kun kahvin kanssa ei saa ottaa mitään, ei pullaa koskaan, ei edes maitoa kaataa kahviin, ettei vain liho...

Toisessa tapauksessa mies ei saa pukea päällensä yhtään m itään, mikä häntä miellyttäisi, vaan tyttöystävä vaihdattaa aina kaikki vaatteet uusiksi, vaikka ne olis ihan siitejäkin vaatteita...

että älkää liikaa niitä m iehiä määräilkö, tai tehkää se niin, että ei huomaa tulleensa määräillyksi,,,

Vierailija
8/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kommentoida.

Mun mies oli varattu ja hänellä oli pieni lapsi ja " hellapoliisi" kun tapasimme. Menimme vähän liian pitkälle, tunteet tulivat mukaan. Mutta juuri siksi hän minusta kiinnostui, koska kohtelin häntä kuin aikuista. Edellinen rouva ei antanut hänen käydä koskaan ilman hurjaa nalkutusta edes pikkujouluissa. Saatikka kavereiden kanssa parilla kaljalla, parhaan kaverin polttaritkin jäivät väliin, kun ei saanut mennä poikien kanssa laivalle.

Nyt olemme olleet naimisissa 12 vuotta, 3 lasta.

Vierailija
9/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niiiiiin kova mimmi, niin eikö sitä asiaa osaa hoitaa niin, että homman nimi on vain pano eikä muuta. Miksi pitää aiheuttaa ongelmia toisten ihmissuhteisiin, jos oma on epäonniostunut ja jäljellä on vain seksinkaipuu?????

VAHINKO KIERTÄMÄÄNKÖ??????? kun itseä on satutettu, niin muutkin saavat kärsiä???????

Vierailija
10/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omistani. Enkä mä ole tilitysvelvoinen kenenkään vaimolle, mies on.

Ei, en yritä saada vahinkoa kiertämään. Meidän suhteemme päättyi miehen puhumattomuuteen.

Ja jos seksiä haluaa, yh:lla ei ole kovin montaa iltaa vuodessa pyöriä baarissa valitsemassa sitä mitä haluaa... Jos joku on varattu, mutta haluaa

t. yh

Vierailija
11/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa meistä pitää sitä perustarpeena ruuan, juoman ja puhtauden kanssa.

Se on ihan turhaan mystifioitu.

Vierailija
12/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut valmis sitoutumaan keneenkään koska takana vaikea avioliitto ja lopulta ero. Mies oli mustasukkainen vaikken sitä edes pettänyt ja lisäksi muuta henkistä julmuutta.

Aloin elää eroni jälkeen, se tunne oli niin ihana että on vapaa ja kukaan ei kyttää tai määrää tekemisiäsi. Tietysti eron jälkeen seksihalut oli ennallaan ja harrastin irtosuhteita ilman sitoumuksia

Joillekin ihanille tapauksille annoin jopa puhelinnumeroni en läheskään kaikille. Menin ravintolaan sillä silmällä että kenetkähän nyt otan mukaani ja onko täällä kiinnostavia tyyppejä. Tanssin ja nautin. Lisäksi varatut lyöttäytyvät ilman miesseuraa tulevien naisten seuraan ja rumimpia piti työntää loitommalle.

Yleensä annoin miehen iskeä vaikka olin jo ajatellut ensisilmäyksellä että tuon otan. Voin sanoa ettei varatuista tarjokkaista ollut puutetta.

Liikuin useimmiten samanhenkisen eronneen ystävättäreni kanssa ja joskus mentiin neljän kimpassa jatkoille ja pidettiin hauskaa. Mikään ei saa miehiä suurempaan kiimaan kuin kaksi halukasta naista, voin sanoa että sinä yönä miehet ainakin saivat ja kukaan ei pihdannut.

Ei siinä mieti panokaverin kotioloja hetkeäkään vaan heittäytyy hetkeen. Turha on minua siitä syyttää jos jonkun ukko on etiskelemässä sopivaa seuraa tappi tanassa.

Vierailija
13/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän nyt on kaikkien tiedossa, että mies ajattelee suurinpiirtein aina seksiä. No, viinapäissään ideat on monella vääristyneitä: ajetaan kännissä, hypätään mereen jne. Irrottautuminen arjesta, normaaleista työ- ja perheasioista, on kivaa itse kustakin. Irrottautua voi tietty monella tapaa; lenkillä, saunomalla jne. Ravintelissa, viinapäissään joku iloluonteinen naikkonen voi ykskaks edustaa sitä irrottautmista... Miten yh voi irtisanoutua kaikesta vastuusta, kun tietää, että mies on varattu??? Aikuinen mies tekee omat päätöksensä, mikä on oikein, mikä väärin? Eikö " aikuinen nainen" erota oikeaa ja väärää????

Vierailija
14/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllähän ne ukkomiehet lähtevät hyvinkin helposti naisen matkaan baarista ja ei siinä ole kyse mistään muusta kuin siitä että saa vähän väriä omaan arkiseen elämään, kotona kuitenkin kiltisti odottaa se rakastava puoliso.

joo ja itsekkin olen naimisissa ja tiedän et oma mieheni aivan varmasti aikoinaan harrasti moista, nyt ei enään käy baareissa mut mistäs sitä tietää mitä muualla touhuaa ja niin kauan kuin en siitä tiedä, niin mua se ei osaa edes häiritä.

Ja ukkomiehistä tiedän sen verran, että hulluina nuoruuden vuosina niitä minunkin matkaan lukematon eksyi.

Vierailija
15/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tunneside (heikkokin, mutta olemassaoleva), huolenpito menevät vaimolle. Kapakasta pokattu yh on panomatto, käden korvike kun panettaa.

Mikäpä siinä, jos tuo yh:lle riittää. Minusta tuollainen olisi alentavaa.

Vierailija
16/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan hetkauta pätkääkään, meneekö jonkun suhde siitä pilalle jos ei osaa pysyä vain omassa leirissään, en ole kenenkään vartija tai moralisoitsija, himot ne on hiirelläkin.

Vierailija
17/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kummallakin on sama päämäärä ja minusta se ei ole mitenkään alentavaa, vaan reilu peli.

Vierailija
18/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kenenkään vika et miehesi seksuaalivietti on niin voimakas, vaihda miestä tai rupee itekkin pokailee baarissa toisia.

Vierailija
19/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tunsit tarvetta tällaisen aloituksen tekemiseen kielii selvästi siitä, että podet kuitenkin (väität mitä väität) syyllisyyttä. Yrität pyyhkiä sen mielestäsi ajattelemalla, että olet täysin osaton ja syytön parisuhteiden vaikeuksiin.

Minun kannaltani on ihan evvk, harrastatko ukkomiesten pokaamista. Siitä vaan! Mutta sinulle itsellesi se ei ole pitkällä aikavälillä ok, vaikka nyt vielä uhmakkaasti muuta yritätkin ajatella.

Vierailija:

eli kummallakin on sama päämäärä ja minusta se ei ole mitenkään alentavaa, vaan reilu peli.

Vierailija
20/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä hyvä ihminen että se yh ajattelee just samoin kuin se kiimoissaan kulkeva mieskin - himojen tyydytystä - ja se riittää kummallekin vallanmainiosti, enempää ei edes haeta.

Seksistä voi ajatella nainenkin miesmäisesti ettei tunteita ole mukana ainoastaan nautinnonhalu ja tyydytyksen hakeminen. Voin sanoa että tällainen seksi on todella antoisaa ja tyydyttävää. Tuollaista aktia ei paina ja rasita arkiset perheongelmat.

En ole jäänyt roikkumaan lahkeeseen, noista miehistä monikin on ehdottanut jotain pysyvämpää kun olen just heidän unelmiensa nainen hauska ja pihtaamaton ja superhyvä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi