Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet on parhaimpia " hauskanpitosuhteita" !

Vierailija
01.06.2007 |

Eivät jää roikkumaan ja miehestä saa vaan parhaat palat (=seksiä silloin kun huvittaa), miehen pahat päivät ja huonot hetket saa kestää vaimo(parka).

t: yh

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisin kuin se mies, nainen on sillä lailla kasvatettu ja sellaiseen moraaliseen rooliin opetettu, että jossakin vaiheessa ympäriinsä paneskelu alkaa rassata. Se vie terän seksistä, se alentaa itsetuntoa.

Satunnainen syrjähyppy on yksi asia ja jatkuva miesten kapakasta iskeminen toinen.

Vierailija:

Ymmärrä hyvä ihminen että se yh ajattelee just samoin kuin se kiimoissaan kulkeva mieskin - himojen tyydytystä - ja se riittää kummallekin vallanmainiosti, enempää ei edes haeta.

Sinkkumiehiäkin piisaa, miksi siis pitää hakemalla hakea varattuja? Perheen perustamisen ja selibaatissa sinkkuna elämisen välillä on todella paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
22/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ole jäänyt roikkumaan lahkeeseen, noista miehistä monikin on ehdottanut jotain pysyvämpää kun olen just heidän unelmiensa nainen hauska ja pihtaamaton ja superhyvä sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en voisi kuvitella, ettei minulla olisi asiassa vastuuta omasta puolestani. Siis jos olisin seksisuhteessa naimisissa olevaan mieheen. Vaikka yksi tai kaksi seksikertaa voisikin mennä huumassa (ehkä vaikka epäilen), niin jo välittömästi niiden jälkeen ajattelisin kotona olevia lapsia, jotka voisivat silläkin naimisen hetkellä istua vaikka isänsä sylissä tai tavata aamulla sängystä hyvin levänneen isänsä. Ja mitä he saavatkaan, isän, joka luikkii krapulaisena kotiin suussaan toisen naisen maku. Isän vika, mutta minä en todella haluaisi siinä osallisena.

Vierailija
24/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut meistä on Samanthoja ja osa Charlotteja!

Ei kaikki halua rakastua ja olla jonkun kanssa. Osalle riittää se, että saa puolen vuoden välein.

Mä en ajattele sitä, mitä tapahtuu kun äijä menee kotiin. Koska se ei kuulu mulle!

Vierailija
25/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siellä eniten vinkuu. Sinkkumiehet etsii usein pidempiaikaista kumppania... Sitä mä en halua! Mulla ei ole aikaa isipuoli pelleilyihin. En etsi suhdetta, vaan seksiä silloin kun itse sitä haluan.

Vierailija
26/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos lähdet yhdessä ystävättäresi kanssa kaljalle ja jätätte hänen lapsensa yksin kotiin pärjäämään, eikö se ole sinun asiasi?

Missä menee vastuuntunnon rajat? Eri ihmisillä ilmeisesti kovin eri paikassa.

Vierailija
27/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensisijainen vastuu on miehellä, se on selvä, mutta toinen nainen ei voi mitenkään vetäytyä naiviin ulkopuolisen rooliin ja väittää, ettei hänellä ole asiassa mitään osaa. Se on oman vastuullisuuden härskiä pakoilemista.

Vierailija
28/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisit saamaan maailman ihanimman parisuhteen, kaikki ok. Mies lähtee vaikka pikkujouluun ja paneskelee ohimennen paikalle sattunutta sutturaa. Miltä tuntuu??????? Vaikka kotiasiat ois kunnossa. Seksi ihanaa, yllätyksellistä, tyydyttävää. Olet onnellinen. PAM! Sitte se yh tai joku selittää, ettei kuulu mulle, panetti niin... No, asia ok????

Vierailija
29/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä sanoin heti, että mä en ala tästä sun kanssa puhumaan. Mulla ei ole mitään tilitysvelvollisuutta sulle. Ja löin luurin korvaan. Se yritti soittaa useasti ja ovelasti uudestaan, mutta mitä mun olisi pitänyt sille selittää? Joo kävi se, oli kivaa, ei nähdä enää? oi kauheata, anteeksi anteeksi?

Eiköhän nämä asiat ole paras käsitellä ihan perhepiirissä?

Vierailija
30/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä maailmassa on, miehiä ja naisia. On se vaan ihanaa, että estoistaan eron myötä vapautuneet yh:t kirjoittelevat mieltä ylentäviä tekstejään ja niistä provosoituneet vastailevat tiukkaan sävyyn.

Ihminen on peto toiselle ihmiselle. Jep...life is a bitch...

Vierailija
31/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi makkaransyöntikiellot yms on sen miehen omia valintoja eikä vaimon/hellapoliisin tylytystä. Jotkut on vaan liian munattomia pystyäkseen perustelemaan tekemisiään muuten kuin luimuilemalla sen hellapoliisin selän taakse.

Yök, itseäni ei tuollainen selkärangaton vässykkä juuri kiihota. Parempaa seksiä tiedossa..

Vierailija
32/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARATUT MIEHET SUOSIOLLA RAUHAAN!

nimittäin jos joku dorka menis mieheni housuihin niin ettisin kyllä sen ämmän vaikka maanraosta ja vetäisin turpaan niin että korvat soi! onnex mun mies ei nyt niin säälittävä olekkaan että lähtis jonku muun matkaan mutta säälittää vaan vaimot joiden miehet juoksee vierais. käräytän kyllä joka ukon ja akan ku vaan tiiän touhuista!

kyllä mä meinaan että varatut ukot/akat jotka käy vierais niin huoraa kyllä täysin!

Vierailija
33/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me katsottiin näitä asioita sormien läpi. Mä en repis siitä pelihousuja...

nimim. yh

Vierailija
34/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

VARATUT MIEHET SUOSIOLLA RAUHAAN!

nimittäin jos joku dorka menis mieheni housuihin niin ettisin kyllä sen ämmän vaikka maanraosta ja vetäisin turpaan niin että korvat soi! onnex mun mies ei nyt niin säälittävä olekkaan että lähtis jonku muun matkaan mutta säälittää vaan vaimot joiden miehet juoksee vierais. käräytän kyllä joka ukon ja akan ku vaan tiiän touhuista!

kyllä mä meinaan että varatut ukot/akat jotka käy vierais niin huoraa kyllä täysin!

Minä jätän kyllä varatut rauhaan. Mutta varatut ei minua.

Ja miksi sinä menisit vetämään turpaan tuntematonta naista? Eihän se nainen ole sinulle tilivelvollinen, eikä ole luvannut olla sinulle uskollinen, vaan MIEHESI. Kaltaisesi naiset ovat ihan järkyttäviä: jos (=kun) mies pettää niin hyökätään sen toisen naisen kimppuun vaikka tämä ei aina edes tiedä että mies on perheellinen.

Vierailija
35/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eihän sitä kikkeliä hakea sinkku/yh voi aina tietää toisen olevan varattu. Kattokaas kun sormuksen voi ottaa pois ja jättää vaan yksinkertaisesti kertomatta/valehdella olevansa perheellinen...

Vierailija
36/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimettömässä. Talvella niitä ei edes näe...

Vierailija
37/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin voisin kuvitella, että ihan silkasta kostosta tutustuisin varattuihin...

Vierailija
38/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eivät jää roikkumaan ja miehestä saa vaan parhaat palat (=seksiä silloin kun huvittaa), miehen pahat päivät ja huonot hetket saa kestää vaimo(parka).

t: yh

Näin varattuna, on kuitenkin kiva kun meillä on mieheni kanssa toisemme. Arki on helppoa ja aina on kainalo mihin käpertyä, seksikin pelaa. Silti on kiva käydä välillä vieraissa, huomaa silloin että, aita ei tosiaankaan ole vihreämpää toisella puolella, vaikka siltä välillä tuntuu. Oma mies on kuitenkin parhain, ja mä ole paras omalle miehelleni.

Vierailija
39/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten voisi hypätä punkkaan varatun kanssa. En vaan pystyisi kunnioittamaan miestä, pitäisin säälittävänä sekä itsekkäänä luuserina, joka ei kykene kunnioittamaan perhettään. Mutta hyvä, että tällaiset jämät joillekin - kuten ap - kelpaa!

Vaikka hakisin vain seksiä, haluaisin, että mies on kaikin puolin vapaa. Ja älykäs. Mulla taitaa tosin olla tavallista korkeammat vaatimukset. :)

Vierailija
40/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, vaikka olen itse varattu nainen. kyllä nuo ukkomiehet on helppoja!! mua iskee rafloissa lähestulkoon VAIN varatut miehet... eikä mitään väliä, vaikka kertoisin olevani naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Se antaa vain tulta! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi