Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, tänään saatiin varmistus, että vauva leikataan=(

Vierailija
31.05.2007 |

Kasvaimesta kyse.

Mitähän tässä pitäisi osata nyt odottaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeesti yhteys sairaalaan ja kysy lisää! Vaadi tietoa!

Varmasti kaikki menee hyvin. Sua helpottaa, kun saat tietää miksi/miten/koska?! Kysy, vaadi vastauksia. Niin kauan kunnes tunnet olosi varmemmaksi. Silloin itse leikkaus sujuu paremmin, kun tiedät mikä on homman nimi.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä