Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia ei toimita lupaamiaan lahjakortteja!

Vierailija
03.10.2026 |

Minulle luvattiin Telialta 28.5.2026 kahteen liittymääni lahjakortit kun palasin liittymänsiirron jälkeen takaisin Telin asiakkaaksi. Toimitusajaksi luvattiin kaksi kuukautta. Ei ole kuulunut, ei näkynyt!

Aikaa kulunut siis neljä kuukautta.

Teliaan otin yhteyden ja aspa katsoi tietoja ja kertoi, että kyllä heilläkin näkyy, että lahjakortit on luvattu, mutta ei näy mitkä lahjakortit ja minkä arvoiset. Siis neljään kuukauteen ei lahjakortteja ollut Telialta lähtenyt minulla ja miten olisi voinutkaan lähteä kun Telialla ei ollut tiedoissani edes kirjausta mitkä lahjakortit ja mihin liikkeeseen! Asiakaspalvelu kertoi, että hän laittaa asiani heidän lahjakorttireklamaationsa selvittelyyn ja siellä on pitkä jono. Kysyin kuinka pitkä ja siihen aspa ei osannut sanoa aikaa. 

Telia tekee tätä aivan tarkoituksellisesti ja tietoisesti: Saavat asiakkaita lupaamalla lahjakortteja ja luottavat siihen, että asiakas parissa kuukaudessa kyllä unohtaa luvatut lahjakortit. 

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palvelu

Vierailija
62/131 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos JOKU on sattumalta saanut sen Telian lupaaman lahjakortin, olisi kivaa tietää kuinka kauan sen toimituksessa meni? Ja montako kertaa joudutte sitä Telialta kyselemään?

Liittymä tilattu joulukuussa 2025 ja lahjakortti lähetettiin toukokuun puolivälissä. Kerran kysyin ja siitä meni vajaa viikko, kun lahjakortti lähti postiin.

Viisi kuukautta siis meni ja sittenkin se tuli vain kun ITSE kysyit sitä. Vaikka onneksi jouduit kysymään vain kerran.... Oikeastihan se ei olisi asiakkaan tehtävä joutua kysyä luvatun edun perään kertaakaan!

Olin jo rehellisesti ehtinyt unohtaa koko lahjakortin. Vuotta aiemmin kuulokkeet tulivat Telialta luvatussa parissa kuukaudessa. Ensin piti olla ensimmäinen lasku maksettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska palvelu

Just, yksi chat-palvelija sanoo toista ja toinen jotain muuta. Onneksi tulee itse tarkistettua asiat tuplasti. meni vaihtoon. 

Vierailija
64/131 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos JOKU on sattumalta saanut sen Telian lupaaman lahjakortin, olisi kivaa tietää kuinka kauan sen toimituksessa meni? Ja montako kertaa joudutte sitä Telialta kyselemään?

Liittymä tilattu joulukuussa 2025 ja lahjakortti lähetettiin toukokuun puolivälissä. Kerran kysyin ja siitä meni vajaa viikko, kun lahjakortti lähti postiin.

Viisi kuukautta siis meni ja sittenkin se tuli vain kun ITSE kysyit sitä. Vaikka onneksi jouduit kysymään vain kerran.... Oikeastihan se ei olisi asiakkaan tehtävä joutua kysyä luvatun edun perään kertaakaan!

Kun liittymää ottaessa telia tarjoaa lahjakorttia niin on se aika hanurista joutua kyselemään koska sen lahjakortin saa.

Vierailija
65/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lisää, jolla kokemus tästä, että Telia ei lähetä lupaamansa lahjakorttia.

Vierailija
66/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta kokemusta on jo tässäkin ketjussa tästä että lahjakortteja telia ei lähetä?

Vierailija
67/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni Telialla lidl:in lahjakortin saamiseen tasan 9kk 2025. Aika heikkoa toimintaa.

Vierailija
68/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meillä sama homma,.lahjakortit telian myymälään olisko olluut 100€ kpl ja kaksi liitymää eli 200€. Ei ole vielä tullut sähköpostiin tai roskakoriinkaan, luoasivat 2kk sisällä.

Kyllä tää vaikuttaa ihan normi prosessilta, kun luki ketjun

Vierailija
69/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä lahjakorttien perässä juoksijat, samaa porukkaa mitkä jonottavat ilmaisia ämpäreitä vesisateessa.

Vierailija
70/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä lahjakorttien perässä juoksijat, samaa porukkaa mitkä jonottavat ilmaisia ämpäreitä vesisateessa.

Ja mua naurattaa nää ihmiset, jotka ei halua ilmaista rahaa (eli luvattuja lahjakortteja). Mutta te oottekin niitä persaukeisia, joilla on aina talousvaikeuksia 😁

Vierailija
71/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin luvattu 100 euron lahjakortti K-ryhmään kelpaa mainiosti! Sitä kun ei edes tarvitse sateessa jonottaa, vaan se tulee ihan oman kodin postilaatikkoon. 

Vierailija
72/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa siis sua siksi kun et itse osaa lahjakorttia hankkia kaupan päälle tyhmeliini 😆

Vierailija
73/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko KUKAAN saanut Telialta sitä luvattua lahjakorttia luvatussa (kahden kuukauden) ajassa siis? Ilman, että on joutunut itse kysellä sen perään?

Vierailija
74/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muistutus! En oo lahjakorttia saanut vaikka se luvattiin jo huhtikuussa…. Enpä olisi edes muistanut asiaa ilman, että huomasin tämän ketjun!

Vierailija
75/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Telia lupailee toimittavansa lahjakortin kuukauden kahden kuukauden päästä KUUSI kuukautta sen jälkeen kun soppari on tehty. Kun lupausaika oli KAKSI kuukautta!

Vierailija
76/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyllä pari vuotta aikaa, mutta vaihdoin lidl sovelluksen kautta liittymät telia dot liittymiksi ja meni n pari kolme kuukautta ja sitten ilmestyi luvatut kolme 50e lahjakorttia lidliin. Vaihdoin siis kolme liittymää. Sain nuo lahjakortit jopa kahdesti kun toistin liittymänvaihdoin uudestaan muutaman kk päästä. Nyt vaihdoin teliat moihin ja eivät ole telialta perään kyselleet. Ei ilmeisesti haittaa jos joku vaihtaa vuosien jälkeen operaattoria.

Vierailija
77/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Telia lupailee toimittavansa lahjakortin kuukauden kahden kuukauden päästä KUUSI kuukautta sen jälkeen kun soppari on tehty. Kun lupausaika oli KAKSI kuukautta!

Että ”vaan” neljällä kuukaudella aikalupaus petti 😆 

Vierailija
78/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ”vaan” neljällä kuukaudella aikalupaus petti 😆 

^ juuri näin! Ja vaati vain kolme yhteydenottoa Telialle asiasta! 🙄

Vierailija
79/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jokin firma voi toimia näin huijaten asiakkaitaan?

Vierailija
80/131 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vielä tämä sama peli jatkuu!

Mä en saanut vuosi sitten niitä, vaikka luvattiin monta kertaa.

Jakavat niitä varmaan kavereilleen ja sukulaisille tai myyvät.

Sitten otin yhteyttä suoraan johtajaan ja sain lahjakortit. Yhteystiedot löytyy kun osaa etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi