Telia ei toimita lupaamiaan lahjakortteja!
Minulle luvattiin Telialta 28.5.2026 kahteen liittymääni lahjakortit kun palasin liittymänsiirron jälkeen takaisin Telin asiakkaaksi. Toimitusajaksi luvattiin kaksi kuukautta. Ei ole kuulunut, ei näkynyt!
Aikaa kulunut siis neljä kuukautta.
Teliaan otin yhteyden ja aspa katsoi tietoja ja kertoi, että kyllä heilläkin näkyy, että lahjakortit on luvattu, mutta ei näy mitkä lahjakortit ja minkä arvoiset. Siis neljään kuukauteen ei lahjakortteja ollut Telialta lähtenyt minulla ja miten olisi voinutkaan lähteä kun Telialla ei ollut tiedoissani edes kirjausta mitkä lahjakortit ja mihin liikkeeseen! Asiakaspalvelu kertoi, että hän laittaa asiani heidän lahjakorttireklamaationsa selvittelyyn ja siellä on pitkä jono. Kysyin kuinka pitkä ja siihen aspa ei osannut sanoa aikaa.
Telia tekee tätä aivan tarkoituksellisesti ja tietoisesti: Saavat asiakkaita lupaamalla lahjakortteja ja luottavat siihen, että asiakas parissa kuukaudessa kyllä unohtaa luvatut lahjakortit.
Kommentit (131)
Tein liittymäsiirron ennen joulua 2025 ja minulle luvattiin tuolloin kuulokkeet. Nyt on mennyt jo juhannus ja uusi joulu tulossa. Vaam kuulokkeita ei näy. Olen muutamaan kertaan ollut aspaan yhteydessä, ja sieltä on lupailtu, mutta kuulokkeet eivät silti ole saapuneet.
Lahjakorttien ja rihkamakuulokkeiden sun muun perässä juoksevat ihmiset ovat varmaan sitä samaa hölmöläissakkia jotka jonottavat vesisateessa ilmaista ämpäriä. Sitä helpommin höynäytettävää kansanosaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorttien ja rihkamakuulokkeiden sun muun perässä juoksevat ihmiset ovat varmaan sitä samaa hölmöläissakkia jotka jonottavat vesisateessa ilmaista ämpäriä. Sitä helpommin höynäytettävää kansanosaa siis.
Ootko miettinyt kuinka tyhmä itse olet ja miksi sun talous on retuperällä? Sä oot just sitä tyhmää kansanosaa, joka ei osta mitään esim. alennusmyynnistä kun siinähän saattaa jopa säästää! Kuinka tyhmä onkaan ihminen eli sinä, joka kieltäytyy ilmaisesta rahasta?
Täällä 🙋 myös yksi joka venaa lahjakorttiaan jo seitsämättä kuukautta!
Ei oo mullakaan vaimo saanut luvattua lahjakorttia Telialta. Itse sain omani kun viisi kertaa sen perään kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mullakaan vaimo saanut luvattua lahjakorttia Telialta. Itse sain omani kun viisi kertaa sen perään kysyin.
Viisi kertaa! Mitä Telia sulle vastasi kun kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi kertaa! Mitä Telia sulle vastasi kun kysyit?
chatissa vastaukset olivat tyyliin ”selvitetään” ja ”mahdollisimman pian lähetetään”. Ei sieltä mitään selvää vastausta saanut, ei edes pahoittelua.
Kai nyt kaikki joille on lahjakortti on luvattu myös vaatii sen Telialta.
Mä vinkkaan tämän ketjun pariin toimitukseen.
Lähettääköhäb Telia luvattua lahjakorttia kenellekään? Luulen että ei
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/444eb227-5a88-4c5a-ab90-b9a2b6b0…
Hepposet on selitykset telialla
Onko Telian Sami Mökkälä ihan tehtäviensä tasalla? Ei ole!
Mulla kans jäi lahjakortti saamatta. Kun määräaikainen halpa soppari loppuu, niin lähden Telialta, enkä koskaan mene takaisin. Ihan 💩 paikka ja huijareita täynnä.
Täähän on asiakkaiden huijaamista!
Ei oo tännekään tullu lahjakorttia
Ei kait sitä ”liiketoimintasalaisuutta” voi paljastaa kun karu totuus on, että 100% luvatuista lahjakorteista jätetään Telialla lähettämättä ja 0% lähetetään.
eipä ole luvattua lahjakorttia tullu
Ei tullut luvattua 70€ lahjakorttia mullekaan. Sitten vielä se chat-sälli, olikohan joku Rami kehtas väittää, että olen KIELTÄYTYNYT lahjakortista. 😆🤯 No asia etenee ja tämä sälli voi rauhassa venailla potkuja. 🥳
Maaliskuussa luvattiin 70 euron lahjakortti eikä oo vieläkään näkyny..