Tosi jännä! Tuttu pankkiiri väitti, että vain amislaiset ottaa nykyään jättilainoja!
Kommentit (8)
pankkiirihan se tietää ihmisten koulutustason :) heh työpaikka ei vielä kaikkea kerro!
Monet, täällä paljon parjatut, amislaiset tienaa oikeasti huomattavasti enemmän kuin joku akateeminen silkkipylly.
kun monet akateemiset hengaavat todella monta vuotta yo:lla ja ovat sitten pätkätöissä.
T Silti mieluummin akateeminen
*olis vaan pitänyt lähteä suoraan peruskoulusta amikseen prosessilinjalle eikä käydä lukiota ja kouluttautua sen jälkeen haluamaansa opettajan ammattiin* :S
Olen koulutukseltani maisteri ja valtion tutkimuslaitoksessa pätkätöissä. On hassua ajatella, että ammattikoulun käyneillä olisi asiat jotenkin huonommin, tai että elämä olisi jotenkin surkuteltavaa. Omalla alallani ei näytä vakipaikkaa helpolla irtoavan, rahoitusta saa itse haalia, tohtoritkin.
Kenelläkään muulla kuin erikoisalojen ihmisillä joilla on hyvä palkka ei taida olla varaa ottaa isoja lainoja. Minua huvittaa kun täällä mollataan ammattikoulun käyneitä esim sähköasentajilla on todella hyvät liksat.