F-35 ei voinut lentää sään vuoksi?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000012237236.html
Mitä helvettiä?
Vaativatko nuo jonkun Kalifornian auringon että niillä pääsee ilmaan?
"F-35-hävittäjä rullasi kentälle hieman kello 11 jälkeen rumpujen päristessä. Ohjaamossa oli everstiluutnantti Lasse Louhela.
Puoli yhden maissa F-35-hävittäjä nousi ilmaan. Aiemmin tilaisuudessa kerrottiin, että koneiden suunniteltu lento olisi peruttu sään vuoksi."
Kommentit (62)
Turha tehdä näytöslentoa, jos yleisö ei pysty näkemään koneita. Sumua kuulemma ollut koko maassa, sanoi meteorologi tv:ssä juuri.
En minä koko maasta tiedä, mutta Lapissa oli aamupäivällä komein sää mitä kuvitella saattaa. Kyllä minä ihmettelin, että jos tällä säällä ei voi lentää, niin millä sitten.
Vierailija kirjoitti:
En minä koko maasta tiedä, mutta Lapissa oli aamupäivällä komein sää mitä kuvitella saattaa. Kyllä minä ihmettelin, että jos tällä säällä ei voi lentää, niin millä sitten.
Vittuakaan et ihmetellyt, tulit tänne vain keksimään uusia satuja, Kolja.
Meillä lennetään...Heii, me lennetään.
"Kyllä, me väärensimme" – Putinin tyhjä lupaus vaarantaa lentoturvallisuutta
16.2.2026 — Venäjän valtion ilmailuvalvontaviranomaisen mukaan vuosina 2023–2025 yli 480 lentokonetta oli lentokiellossa vaihtelevan
No, ihmettelinkin kun uutisissa näytettiin että Hornetti lensi siellä, vaikka piti olla uuden koneen esittely ja pressakin paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Turha tehdä näytöslentoa, jos yleisö ei pysty näkemään koneita. Sumua kuulemma ollut koko maassa, sanoi meteorologi tv:ssä juuri.
Hornetti kuitenkin lensi siellä!
Tämä on aina yhtä hauskaa kun ihmiset jotka ei asiasta tiedä yhtään mitään tekee ihmeellisiä päätelmiä ja uskoo niihin itsekin vaikka varsin hyvin tietää että ei todellisuudessa tiedä asiasta mitään
Luotettavia romuja ostettu🤪
Milloin ei nouse ilmaan kun on rikki tai syöksyy maahan😱
Vierailija kirjoitti:
Nii oli kautta maan. Eikä lennoissakaan ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta tulleessa lähetyksestä voi helposti todeta, että sää oli mitä parhain.
Mikäli noissa olosuhteissa ei voi lentää niin missä sitten voi?
Vierailija kirjoitti:
Luotettavia romuja ostettu🤪
Milloin ei nouse ilmaan kun on rikki tai syöksyy maahan😱
Oli kait ne kunnossa ostettaessa mutta rssä rysssi niin ei saa varaosia huoltoihinkaan.
"Kyllä, me väärensimme" – Putinin tyhjä lupaus vaarantaa lentoturvallisuutta
16.2.2026 — Venäjän valtion ilmailuvalvontaviranomaisen mukaan vuosina 2023–2025 yli 480 lentokonetta oli lentokiellossa vaihtelevan ajan, kunnes havaitut ...
Puuttuu: pudonnut | Ha
Rauhan aikana ei oteta tarpeettomia riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja F-35 lensi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja F-35 lensi myös.
Ei näytetty uutisissa, kentällä seisoi.
Ois kannattanu ostaa Ruotsista. Niitä on sentään testattu talviolosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta tulleessa lähetyksestä voi helposti todeta, että sää oli mitä parhain.
Mikäli noissa olosuhteissa ei voi lentää niin missä sitten voi?
Tollo, ei ole kyse siitä että ei voi lentää vaan siitä että siinä ei ole mitään järkeä jos yleisö ei näe.
Ei miljoonien kalustolla lennellä turhia.
Tää on sellainen ostos, että ei niillä voi lentää sodassakaan, kun ne pommitettaisiin paskaksi ja kalliita vehkeitä, ei ei. Ennemin ostetaan puolalaisia kierrätysdroneja ja koneista otetaan vaan pr-kuvia.
"Lockheed Martin F-35 Lightning II on yhdysvaltalainen, yksipaikkainen, yksimoottorinen, joka sään monitoimihäivehävittäjä, joka on tarkoitettu sekä ilmaherruus- että pommitustehtäviin." wikipedia