Jos miesystävä on merkittävästi hyvätuloisempi, niin mikä on oikeudenmukainen kulujen jako yhdessä vietetyllä ajalla?
Ollaan sovittu niin, että se maksaa ruuat kenen luona ollaan. Mies taas maksaa kaiken, jos ollaan kotien ulkopuolella. Ravintolassa, hotellissa ja lomamatkat. Onko reilua? Pääosin tosin ollaan mun luona.
Kommentit (9)
Voi jumalauta mitä sössötystä tuo aloitus on.
Aikuiset ihmiset jakavat kulunsa puoliksi eivätkä elä siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta mitä sössötystä tuo aloitus on.
Tyypillistä, täällä pyörii paljon todella yksinkertaista porukkaa.
Ei ole reilua, miehelle tulee huomattavasti enemmän kuluja. 50/50 on reilua.
Jos kyseessä on seksiä sisältävä suhde niin voit veloittaa mieheltä ajastasi esim. 500e/h jos olet hänelle eksklusiivinen, tai vaikkapa kiinteät 5000e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan itse omat kuluni niin elämääni ei kuulu miesystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan itse omat kuluni niin elämääni ei kuulu miesystävää.
Eli miesystävän velvollisuus on kustantaa elämisesi? Just, eikö mies ole sinulle muuta kuin lompakko?
Kumpikin maksaa omat kulunsa.
Veljeni tulot vuodessa ovat jotain 140 000 euroa, hän elää näennäisesti melkein köyhän elämää pienessä vuokrayksiössä (tosin sen omistaa isämme, ei tarvitse maksaa vuokraa ja veljellä on muutama sijoituskämppä) osin siksi, että kukaan nainen ei ryhdy kuvittelemaaan, että hän on varakas. Viikonloput menevätkin usein mökillä (250 neliön hirsitalo) maalla.
Elämässä pitää mennä heikomman mukaan, teidän tapauksessa sinun. Tarjoat ihan sitä ruokaa kun itsellesi tekisit vuorollasi ja mies vuorollaan omistaan. Mikä on ongelma? Onko ylipäätään jatkuvasti syötävä, menkää hyvät ihmiset liikkumaan!