Oliko Risikko peloissaan tai järkyttynyt vai normaalia käytöstä tiedotustilaisuudessa?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun asunnossani tuo alkoi jo vuonna 2003.
Tänä aikana olen asunut 3 eri paikassa.
Ei ole kuvitelmaa. Eka kerralla meitä oli 2 todistajaa pahemmasta ilkivallasta. Myöhemmin sain selville, että tyypillistä Stasin toimintaa.
Monenlaista on riittänyt. Minua ei pelottanut. Pää kylmänä vaan.
P. S. En ole kansanedustaja. Itselläni on 2-3 teoriaa motiivista.
-sama
Oletko päähenkilö Arttu Wiskarin kappaleessa tuntematon potilas?
Wiskari Laulaa Ukrainan haavoittuneille ja venäjän saman laulun eikö niin . Ja evakkolaulut Ukrainan evakoille .
Wiskari on aivokuolleiden musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista tehtäisiin kenellekään? Kansanedustajille tai tavallisille ihmisille?
Koska maapallo on täynnä kaheleita ja harhaisia rikollisia ja varkaita .
Mitä he haluavat? Elleivät edes varasta mitään.
Kuule käynti jonkun uskonnon tiloissa jo aiheuttaa että sua lähtee seuraamaan joku . Ja erikseen huumeporukat . Voi seurata vaikka vartija kaupassa tai jonkun maalainen tietojen kalastaja vaikka bussiin tai junaan . ÄLKÄÄ NYT ENÄÄ OLKO TYPERIÄ KUN MAAN PÄÄLLÄ ASUU MONENLAISIA RYHMIÄ .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista tehtäisiin kenellekään? Kansanedustajille tai tavallisille ihmisille?
Kuule sun passi on kovaa kamaa rikollisuudessa tai pankkikortti .
Huomaatte no että uskonnot vastaan uskonnot . Mielipide vastaan mielipide .
Valkovenäläisiä hellareita nuoria joukko varasteli kännyköitä ja RADIOITA ennen Natoon menoa . MIETI TÄTÄ .
FANAATTISUUS USKONNOISSA JA HEIMOISSA . Rahan ahneus vaatii . Vakoilee kopioi ja myy . Varasta ja myy se .
Siis joku tai jotkut kävivät sontimassa kansanedustajien asunnoissa?
Jättivät vakoiluesineitä, kameroita, mikrofoneja niihin? Ovatko jo äänestäneet kyylälakia, poliisille oikeuksia vakoilla kaikkia jopa näiden kotona ilman rikosepäilyjä? Liittyykö jotenkin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Karman laki menee niin että kun teet toisille pahaa se tehdään sinulle kohta . Myrkky myrkystä Mooses laki .
Karman lakiin uskovat ajattelevat niin, että karma voi kostaa heti tai myöhemmin.
Minä uskon, että kaikki joutuvat varmasti teoistaan vastuuseen Viimeisellä Tuomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun asunnossani tuo alkoi jo vuonna 2003.
Tänä aikana olen asunut 3 eri paikassa.
Ei ole kuvitelmaa. Eka kerralla meitä oli 2 todistajaa pahemmasta ilkivallasta. Myöhemmin sain selville, että tyypillistä Stasin toimintaa.
Monenlaista on riittänyt. Minua ei pelottanut. Pää kylmänä vaan.
P. S. En ole kansanedustaja. Itselläni on 2-3 teoriaa motiivista.
-sama
Oletko päähenkilö Arttu Wiskarin kappaleessa tuntematon potilas?
Sinulle ei sitä kerrota. Saat lisää stressiä ja päänvaivaa. Silmä silmästä, hammas hampaasta.
Hammurabin laki.
Vierailija kirjoitti:
Maailma vaan nyt on tuollainen.
Ihmisen pahuus syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä paskalla.
Taidat olla harvinaisen lapsellinen ihminen, tai sitten venäläinen joka hämmentää täällä.
Nainen pelkää luonnostaan ei sen kummempaa
Kun koko poliittinen johto on rummuttanut omaa sotapropagandaansa kohta viisi vuotta niin onko jotenkin ihme että 10% edustajista on harhaisia.