Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa tuo kokoomuksen pienituloisten vihaaminen

Vierailija
29.03.2023 |

Leikkaisivat työttömyysturvan, opintotuen ym.

Kommentit (631)

Vierailija
1/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi äänestin SDP:tä

Vierailija
2/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi äänestin SDP:tä

Aion tehdä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikkeettako pitäisi elättää pienituloista? Hanki koulutus, jolla työllistyt.

Vierailija
4/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kylmät väreet tulee ja suuttumus

Aina köyhiltä kaikki pois.

Vierailija
5/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisuus johtuu täysin omista valinnoista. Mikää tai kukaan ei pakota kouluttautuun ja hakeutuun matalapalkka alalle kuin itse. Varsinkin suomessa jossa on todella hyvä mahdollisuus kouluttautua. Turha syyttää muita omista valinnoista

Tyypillinen todellisuudesta irtautunut kokkari.

Vierailija
6/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse leikata, riittää jos vähän indeksiä hillitsee.  Muuten tukien saajat pyyhkivät äkkiä ohi palkansaajista.

Sepä olisikin viisas  talousliike. Demareiden mielestä työtä voivat tehdä vain ne jotka hirveästi niin haluavat, mutta mieluummin lopetettaisiin koko työnteko, sitä sanotaan kommunismiksi ja se johtaa kurjuuteen kaikille.

Vierailija
7/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisuus johtuu täysin omista valinnoista. Mikää tai kukaan ei pakota kouluttautuun ja hakeutuun matalapalkka alalle kuin itse. Varsinkin suomessa jossa on todella hyvä mahdollisuus kouluttautua. Turha syyttää muita omista valinnoista

Tiedätkö paljon on opintotuki? Reilut 200 euroa kuussa. Sillä pitäisi sitten pärjätä jos asumistuki otetaan pois. Pääkaupungissa on yksiöiden vuokra n. 800euroa/kk.

Vierailija
8/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä taaskaan kukaan ota esille isoa joukkoa työkyvyttömiä, jotka on pakotettuja elämään työmarkkinatuella.

Iljettävää leikata sairailta ihmisiltä. En voi edes sanoa ääneen, mitä ajattelen Orposta ja Kokoomuksesta.

Vierailija
9/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaikille antamassa ansiosidonnaista ilma kassoihin kuulumista.

Sama suomennettuna: Ammattiliitot lakkautettava ja työnantajat neuvottelevat ehdot.

Vierailija
10/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tätä, kokoomus sitä. Orpo oikeassa.

Vierailija
11/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikkeettako pitäisi elättää pienituloista? Hanki koulutus, jolla työllistyt.

Sinulle ja kaltaisillesi toivon työttömyyttä ja sairauksia.

Vierailija
12/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä sinä olet onnistunut saamaan noin alhaisella älykkyydellä? Isi tai joku muu sukulainen varmaan hankkinut. :D Ja nyt sitten ollaan niin polleana että!

Vierailija
13/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi hankkia koulutuksen ja silti jäädä ilman töitä. Jos itse on ollut onnekas ja päässyt helposti töihin on hyvä syyllistää niitä jotka eivät olleet yhtä onnekkaita.

Valtion pitäisi paremmin säädellä koulutuspaikkoja ja oikeasti puhtaalla rahalla kannustaa ihmisiä työvoimapula-aloille. On se hyvä kansanedustajan palkalla voivotella kun ihmiset ei kouluttaudu hoitajiksi. Haluaako kukaan pyyhkiä toisten ihmisten perseitä huonolla palkalla?

Vierailija
14/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin on leikattava. Uskottavaa vaihtoehtoa ei ole esitetty.

Vierailija
15/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen todellisuudesta irtautunut kokkari.

Ainoa pikku virhe tuli sinulla siinä että en todellakaan äänestä kokoomusta. Olen 36 vuotias ja en ole vielä yhdessäkään vaaleissa löytänyt ehdokasta tai edes puoluetta mitä voisin äänestää kun arvomaailma ei kohtaa yhdenkään kanssa. Monilla puolueilla on paljon hyviä nyansseja mutta kokonaisuus ei ole hyvä. Kokoomuksen hyviä puolia on se että ne pakottaisi ihmiset ottamaan vastuun omasta elämästä rajoittamalla muilta pummimista

Vierailija
16/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö paljon on opintotuki? Reilut 200 euroa kuussa. Sillä pitäisi sitten pärjätä jos asumistuki otetaan pois. Pääkaupungissa on yksiöiden vuokra n. 800euroa/kk.

Solu ei noin paljoa maksa. Opintotuki + asumistuki + opintolaina on yli tonnin kuussa. Kaikki voivat Suomessa kouluttautua näiden avulla.

Vierailija
17/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna saatananapina osoitteesi niin sun oma valinta on hampaaton loppuelämä.

Uuu kun pelottaa. Pikkukakkonen loppui jo ja unihiekat lenti että meneppä nukkumaan kun noin kiukuttaa ja anna aikuisten puhua

Vierailija
18/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko puoluetoimisto maksaa  jokaisesta kokoomus-avauksesta?  TAisi osua pahasti nilkkaan tuo kommunismiketju. Vai Sannanko ihailijat siellä joutaa keksimään sellaisi valeita, ettei normaali köyhäkään niitä usko.

Vierailija
19/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on kusipäiden kuningas numero UUNO.

Iljettävin mies sitten Stubidon ja Sipilän.

Muistakaa, että ei se vaan kokoomus leikkaa. Sipilä Keskusta leikkasi ja Sanna Sdp teki orjuutus aktiivimallin vaikka Antti Rinne naama punaisena siitä huusi oppositiossa.

Täytyy olla aika imbe joka meenee enää äänestämään. Kaikki puolueet kusee kansan silmiin. Ennen vaaleja luvataan vaikka mitä ja aina ne köyhää kansaa kurjistaa. Muistakaaaaa jo tämän

Vierailija
20/631 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä sinä olet onnistunut saamaan noin alhaisella älykkyydellä? Isi tai joku muu sukulainen varmaan hankkinut. :D Ja nyt sitten ollaan niin polleana että!

Ei itse asiassa hoitanut vaan olen kouluttautunut kolmeen eri ammattiin jotka kaikki tukee toisiaan niin niiden avulla löysin hyviä töitä. Isä olisi hoitanut minut paperialalle mutta olen suvun mustalammas enkä lähtenyt sille alalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän