Seksuaalinen kemia on vain kiertoilmaisu pitkälle ja komealle miehelle
Samalla tavalla kuin urheilullinen nainen on vain kiertoilmaisu hoikalle naiselle.
Kommentit (26)
Ap mittailetko yrpääsi päivittäin, se on iso, myönnän, parempi nimi olis uso mulkku
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut järisyttävän ihana seksuaalinen kemia mm. 173 senttisen komean miehen kanssa, joten jauhat taas jälleen kerran pa s k a a.
T: 175cm nainen
No tulihan sieltä se komea. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut järisyttävän ihana seksuaalinen kemia mm. 173 senttisen komean miehen kanssa, joten jauhat taas jälleen kerran pa s k a a.
T: 175cm nainenNo tulihan sieltä se komea. Kiitos.
Tietysti komea, enhän minä nyt epäviehättävän kanssa olisi?
Sinä sen sijaan kirjoitit ”PITKÄ ja komea”, minkä kumosin. P a s k a a jauhat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja komeat miehet <3
Mulle pituus on vähiten kiinnostava asia miehessä, mutta (mun makuun) komea täytyy tietysti olla.
Joskus pelkkä komeus riittää, mutta olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan kirjoitit ”PITKÄ ja komea”, minkä kumosin. P a s k a a jauhat.
Eikö urheilullinen nainen nyt olekaan kiertoilmaisu hoikalle?
Tällä jankutuksella ap tulee tuhlaamaan koko elämänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan komean ja pitkän jänniksen, en lyhyttä ja ohutta kilttistä, sori siitä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan kirjoitit ”PITKÄ ja komea”, minkä kumosin. P a s k a a jauhat.Eikö urheilullinen nainen nyt olekaan kiertoilmaisu hoikalle?
En minä tiedä? En ole koskaan missään tuollaiseen toivomukseen törmännyt, tai sitten en vaan ole kiinnittänyt huomiota. Evvvk.
Sentään välillä tulee edes jotain muuta ragebaittia kuin incel-ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Sentään välillä tulee edes jotain muuta ragebaittia kuin incel-ketjut.
Mitä ihmeen ragebaittia?
Luuletko, että ihmiset RAGEAA näille? :D
Eikö teillä ole muuta elämää jos luulette, että muut(kin) vetää tunteisiin nämä tyhjänpäiväiset, anonyymit palstajutut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan komean ja pitkän jänniksen, en lyhyttä ja ohutta kilttistä, sori siitä 😘
Komea, pitkä, jännis.
Lyhyt, ohut, kilttis.
........
Pitkän vastakohta on lyhyt.
Jänniksen vastakohta on kilttis.
Komean vastakohta on... ohut.
Ohut? Ohut ihminen? Laiha?
Laiha ei ole komean vastakohta.
Mitä vttua!?
Ihanin rakastajani ja suurin rakkauteni oli 172-cm mies eikä ollut paksu lompakkokaan. Hän oli vain niin hyvä sängyssä ja se kemia oikein säkenöi hänen katseessaan.
Voin allekirjoittaa tämän komeana, joskaan en pitkänä, miehenä. Jos näytät hyvältä, melkein kaikki, mitä teet, on viehättävää.
Minulla pm ollut seksuaalista kemiaa 170cm pitkän miehen, jolla punaiset kiharat hiukset ja silmälasit kanssa sekä 190cm pitkän mutta aknearpisen miehen kanssa.
Ja sitten taas yhden mallilta näyttävän miehen, niin komea että en olisi uskonut viettäväni aikaa moisen filmitähden kanssa, ei ollut yhtään minkäänlaista väreilyä ja pussailukin tuntui kiusalliselta.
Eikös kemia tarkoituskaan sitä, mitä on kahden välillä?
T: 175cm nainen