Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (924)
Kyllä se on luonteenheikkoutta että ei puolusta avutonta. Omat ällöttävät mielihalut menevät kaiken edelle. Oikea rangaistus olisi kastraatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne miehiä suojelevat naiset? 🤭
Missä on ne naiset jotka ansaitsee sen suojelun? Ne naiset jotka avoimesti ja peittelemättä vihaa kaikkia miehiä ei ansaitse miehiltä suojelua. Lisäksi missä ne puheet nyt on että nainen pystyy ihan samaa mihin miehet pystyy?
Niin, tämäkö jutun nainen nyt vihasi kaikkia miehiä ja ansaitsi kohtalonsa? Vai mitä tarkoitat?
Ja haluaisitko et naiset joukkorauskaa jonkun miehen? Vai mitä ihmettä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihan aidosti kiinnostaisi, miksi ap teki tämmöisen aloituksen? Ja onko komppaavat kommentit sekä ylös/alas nuolipeukutukset ap:n yksin jollain botilla aikaansaamia, vai onko taustalla isokin organisaatio?
Tää on siis niin järjettömän harhaista juttua, että heti tunnistaa rölliksi, jollainen palstalla riehuu vähän siellä täällä. Mutta mua kiinnostaisi motivaatio, että miksi? Igor aiheuttamassa eripuraa, vai ihan vaan harhainen ehkä joskus satutettu yksilö ilman lääkitystä? Vai vaan yksinkertaisesti rölli?
Ukrainan sotaa masinoi yksi hullu Putler, joka oletettavasti on ihminen. Sinäkin olet, miksi et tee mitään?!?11! Pelkäätkö ettet saa Puten hyväksyntää? Logiik.
Ei ole trollausta miettiä miksi miehet puolustelee ja suojelee naisten pahoinpitelijöitä. Vaikka se joitakuita miehiä näköjään harmittaa kovasti.
Väärydestä puhuminen on vastakkainasettelua? Pitäisikö sitten olla raiskaamatta?On trollausta kyseenalaistaa Suomessa asuvia suomalaisia miehiä USA:ssa tapahtuneen joukkoraiskauksen perusteella.
Mielestäni tässä on ongelmana nää, jotka puolustelevat noiden toimintaa, ja syyttävät naista. Heidän asenteensa on sairas.
Valitettavasti te naiset olette itse tämän tilanteen aiheuttanut sillä jatkuvalla miehille valehtelulla. Valitettavasti teidän puheita ei voi uskoa. Te tiedätte itsekin kuinka paljon valehtelette miehille ja kehtaatte itkeä "miksi miehet ei vain usko naisten puheita vaan kehtaa vaatia todisteita naisen sanomista asioista. Miehet vihaa naisia kun ei vain uskoa mitä nainen sanoo ilman kyseenalaistaa sen mitä nainen sanoaa"
Lopettakaa se jatkuva valehtelu niin teidän puheita voi uskoa
Plaaplaaplaa, lopeta sinä idioottina oleminen...
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisen Ylen jutun perusteella nainen oli huomiota saadessaan kiimoissaan huolimaton ja selvästi jakoi tavaraansa vapaasta tahdosta. Ei se, että vetää huumeita ja viinaa, vie vastuuta omista teoista. Jos vetää viivoja cullin päältä niin ei siinä ole paljon selittelemistä.
Edelleen et saa penetreoitua ihmiseen, joka on puolitajuton. Ihan sama, mitä toinen tekee tai on tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihan aidosti kiinnostaisi, miksi ap teki tämmöisen aloituksen? Ja onko komppaavat kommentit sekä ylös/alas nuolipeukutukset ap:n yksin jollain botilla aikaansaamia, vai onko taustalla isokin organisaatio?
Tää on siis niin järjettömän harhaista juttua, että heti tunnistaa rölliksi, jollainen palstalla riehuu vähän siellä täällä. Mutta mua kiinnostaisi motivaatio, että miksi? Igor aiheuttamassa eripuraa, vai ihan vaan harhainen ehkä joskus satutettu yksilö ilman lääkitystä? Vai vaan yksinkertaisesti rölli?
Ukrainan sotaa masinoi yksi hullu Putler, joka oletettavasti on ihminen. Sinäkin olet, miksi et tee mitään?!?11! Pelkäätkö ettet saa Puten hyväksyntää? Logiik.
Ei ole trollausta miettiä miksi miehet puolustelee ja suojelee naisten pahoinpitelijöitä. Vaikka se joitakuita miehiä näköjään harmittaa kovasti.
Väärydestä puhuminen on vastakkainasettelua? Pitäisikö sitten olla raiskaamatta?On trollausta kyseenalaistaa Suomessa asuvia suomalaisia miehiä USA:ssa tapahtuneen joukkoraiskauksen perusteella.
Mielestäni tässä on ongelmana nää, jotka puolustelevat noiden toimintaa, ja syyttävät naista. Heidän asenteensa on sairas.
Valitettavasti te naiset olette itse tämän tilanteen aiheuttanut sillä jatkuvalla miehille valehtelulla. Valitettavasti teidän puheita ei voi uskoa. Te tiedätte itsekin kuinka paljon valehtelette miehille ja kehtaatte itkeä "miksi miehet ei vain usko naisten puheita vaan kehtaa vaatia todisteita naisen sanomista asioista. Miehet vihaa naisia kun ei vain uskoa mitä nainen sanoo ilman kyseenalaistaa sen mitä nainen sanoaa"
Lopettakaa se jatkuva valehtelu niin teidän puheita voi uskoa
Plaaplaaplaa, lopeta sinä idioottina oleminen...
Se trollaa joten älä vastaile sille. Trolleille ei pidä antaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisen Ylen jutun perusteella nainen oli huomiota saadessaan kiimoissaan huolimaton ja selvästi jakoi tavaraansa vapaasta tahdosta. Ei se, että vetää huumeita ja viinaa, vie vastuuta omista teoista. Jos vetää viivoja cullin päältä niin ei siinä ole paljon selittelemistä.
Edelleen et saa penetreoitua ihmiseen, joka on puolitajuton. Ihan sama, mitä toinen tekee tai on tekemättä.
Näin Suomen nykyisen lainsäädännön mukaan. Ilmeisesti USA:ssa on joissakin osavaltioissa laillista antaa suostumus seksiin etukäteen?
Briteissä on pohdittu asiaa eli etukäteistä suostumuksen antamista seksiin joka tapahtuu toisen nukkuessa tai ollessa alentuneessa tajunnan tilassa.
https://publicdefenderservice.org.uk/news/is-advance-consent-to-sexual-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olevat miesten kommentit osoittavat, että ihan vastaavalla tavalla suhtautuvia miehiä on Suomessakin pilvin pimein. Myös sinä aloit ohjaamaan keskustelua ohi aiheen, etkä osoita minkäänlaista myötätuntoa uhria kohtaan. Teitä on liikaa.
Näetkö uutisissa suomalaistaustaisten suomalaisten miesten osallistuneen joukkoraiskauksiin Suomessa tai muualla? Laitapa linkkiä sellaiseen uutiseen. Voit yrittää etsiä esimerkiksi mur ha.info - sivuston keskustelupalstalta.
Suomalainen mies ei edelleenkään ole vastuussa ulkomaalaisten miesten ulkomailla tekemistä rikoksista.
Palstalla joku kerran fantasioi tällaisesta. Kuvaili hyvin tarkkaan tapahtuneen. Jutun jälkeen pahinta oli se, että se juttu oli palstalla monta päivää, vaikka siitä ilmoitettiin heti asiattomana. Eikä yksikään mieheksi ilmoittanut sitä vastaan sanonut mitään. Osoittaa jotain sairasta mieltä joidenkin osalta...
Siinä ketjussa myös kysyttiin, miksi miehet eivät vastusta. Sanoivat, etteivät halua puuttua muiden juttuihin. Et mitäpä se heille kuuluu.
Miehillä ei ole mitään kollektiivista vastuuta kenenkään tekemisistä, eikä ole vastuuta päivystää tsätissä koko ajan, josko siellä tapahtuisi jotain väärää ja laitonta.
Sanoinko tuossa niin? Se oli kommentti just tähän, et miehet harvemmin tällä palstallakaan ottavat kantaa toisten miesten törkeyksiin. Naisia haukutaan siitä, et meillä on yhteneväinen mielipide moneen juttuun(vaikka kaikki naisetkaan tietenkään aina samaa mielttä ole). Miehet eivät ota kantaa. Se on mitä on. En vaatinut yhtään mitään.
Tosin täällä moni(tai joku ahkera) yhtä mieltä siitä, että nuo pojat olivat syyttömiä ja naisen vika taas.
Vierailija kirjoitti:
Feministit alapeuttaa totuutta joka paljastui, koska eivät pidä totuudesta. Olen ennenkin huomannut että se on heille yhdentekevää mitä on OIKEASTI tapahtunut. Tärkeintä on että naisille saadaan lisää valtaa ja miehiltä viedään sitä.
Mikä valta ja missä kohtii sinulta nyt on viety?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä siis se koko tarina, media valehtelee ja jättää kertomatta oleellisia asioita. Mitään raiskausta ei New Yorkin osavaltion lakien mukaan tapahtunut:
Nais-opiskelija kysyy pääseekö mukaan yliopiston veljeskunnan bileisiin, hän myös ehdottaa että kimppaseksi kiinnostaisi ja huumeet. Pojat sanoo että "kyllä käy", ja siellä bileissä sitten paneskeltiin, sammuiltiin, vedettiin huumeita millon kukakin. Tämä nainen esim niisti ketamiinia jonkun pojan penikseltä, ja pojat niisti ketamiiniä hänen vartaloltaan. Sitten taas pantiin.
Naisesta alkaa liikkua huhuja että hän on lu7ka. Hän suoraan tekstaa ystävälleen, että "unfortunately it is true" tarkoittaen että hän on lu7ka. Naiselle tulee morkkis. Nainen alkaa aiheuttamaan pojille ongelmia kampuksella. Mutta silti hän yrittää saada uutta kutsua uusiin bileisiin, nimenomaisesti saadakseen lisää huumeita ja seksiä. Melko omituista käytöstä väitetyltä raiskauksen uhrilta.
Pojat kieltäytyvät ja nainen ei kutsua saa. Nainen kilahtaa täysin ja kostoksi menee tekemään poliisille ilmoituksen raiskauksesta. Esitutkinnan aikana hän ilmeisesti tulee toisiin ajatuksiin ja päättää kertoa totuuden tapahtuneesta, ja näyttää esim käytyä tekstiviestikeskustelua poliisille. Poliisi päättää esitutkinnan koska ei ole syytä epäillä väitetyn rikoksen tapahtuneen.
Menee muutama vuosi ja Lindsay Clancy-oikeudenkäynti lähtee käyntiin, jonka ympärillä velloo lähes samanlainen --pääosin naisten-- ylläpitämä erittäin harhainen kuva todellisuudesta ja tapahtuman faktoista.
Clancy-oikeudenkäynnin ympärillä velloneesta naisten harhaisuudesta voimaantuneena nainen päättää nostaa siviilikanteen poikia vastaan, koska haluaa nyt sitten rahaa ja paljon. Ja tässä sitä ollaan.
Suurinosa kommentoijista, pääosin naisista, ei tiedä tapauksen faktoista juuri yhtään mitään. Ymmärrettävästi naisen asianajaja on yrittänyt piilottaa niitä mahdollisimman hyvin. Pelkällä tunteella eteenpäin, mitä sitä faktoista tai logiikasta.
TL;DR: Nainen halusi huumeita ja ryhmäseksiä. Sai niitä. Tuli morkkis. Halusi lisää ryhmäseksiä ja huumeita. Ei saanut. Kosti tekemällä rikosilmoituksen. Esitutkintaa ei suoritettu loppuun koska nainen tunnusti ettei häntä oltukaan raiskattu vaan hän oli suostuvainen kaikkeen. 3 vuotta meni ja tuli Clancy-oikeudenkäynti, lisää naisten harhaista maailmankuvaa, voimaantumista, paskaa. Nainen nostaa siviilikanteen poikia vastaan.Tämän olet varmaan kuullut luotettavasta lähteestä. Suoraan siltä naiselta, eikö?
Jep, hänen tekstiviestikeskusteluista ja lausunnoista tehtiin tallenteet esitutkinnan aikana. Nämä ovat julkisia asiakirjoja.
Linkkaa ne sitten tänne
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin paljastui naisen huijaukseksi. Oli mukana kimppaseksissä ja siis ennen bileitä ehdotellut sellaista miehille. Jälkikäteen sitten herne nenään jostain ja eri tarina.
Oli myös kertonut että halusi vetää ketamiinia seksin aikana niin paljon että sammuisi siitä ja sen jälkeen voisi syyttää miehiä raiskauksesta, jos he ovat jatkaneet seksiä kun hän on sammunut. Siis oli suunnitellut jopa keinon vetää miehiä oikeuteen. Varmaankin saadakseen laajaa huomiota, mitä saikin. Oli niin kiva suunnitelma vetää uhriviitta ylle. Naisethan rakastaa huomiota niin paljon että tekee tällaista. Sairasta.
"Oli myös kertonut että halusi vetää ketamiinia seksin aikana niin paljon että sammuisi siitä ja sen jälkeen voisi syyttää miehiä raiskauksesta, jos he ovat jatkaneet seksiä kun hän on sammunut."
Lähde tähän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Feministit alapeuttaa totuutta joka paljastui, koska eivät pidä totuudesta. Olen ennenkin huomannut että se on heille yhdentekevää mitä on OIKEASTI tapahtunut. Tärkeintä on että naisille saadaan lisää valtaa ja miehiltä viedään sitä.
Jaa mikä totuus? Laita linkki, jos jotain uutta on ilmennyt. Toistaiseksi en löytänyt mitään sellaista, joka olisi vapauttanut nää jantterit syytteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä näiltä "uskokaa aina naista" agendan vetäjiltä että mitä he käytännössä oikein ehdottavat? Sitäkö että oikeudenkäynti voidaan skipata ja siirtyä suoraan lukemaan tuomioita, jos nainen sanoo että hänet on raiskattu. Ilman todisteita, ilman miehen version kuulemista? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?
Äkkiseltään kuulostaisi siltä että naiset haluavat valtuudet passittaa kenet tahansa vankilaan sanomalla taikasanan.
Kieltäydyt treffeistä tai seksistä ruman läskin naisen kanssa ja hän päättää kostoksi että olet raiskannut hänet.
"ihania" harhoja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tämäkin ketju täynnä r41skarienpuolustajia.
Vai onko kyseessä yksi ja sama tyyppi, joka käy tunteella, kun miehet ovat taas sikailleet?
Taitaa olla. Ja hänellä se joku systeemi, millä saa useamman peukutuksen. Siitä syytti naisia.
#kulttuurierot
#pitääymmärtää
#SDP
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, etten minä r*iskaa. Ei riitä, etten kopeloi. Ei riitä, että minä ymmärrän sanan ei. Jos kaverini käyttäytyy kuin sika ja minä olen hiljaa, koska "ei kuulu mulle", olen juuri omalla pienellä hiljaisuudellani auttanut säilyttämään maailman, jossa se kuuluu aina vain sille naiselle, jolle jotain tapahtuu.
Ja niille, jotka näissä keskusteluissa aina ilmaantuvat kertomaan miehelle, että "et sä tuolla kirjoituksella yhtään enempää p*llua saa", minulla on ikävä uutinen.
En minä halua saada tämän kirjoituksen vuoksi mitään helvetin p*llua.
Minulla on vaimoni. Hän on myös paras ystäväni. Se on enemmän kuin olisin koskaan osannut edes toivoa.
Minä vain toivon, ettei hänen olisi koskaan tarvinnut opettaa minulle tätä asiaa kertomalla, mitä hänelle on tehty."
Loppu
Kaikista teksteissä olevista kliseistä tulee väistämättä mieleen, ettei ne ole miehen kirjoittamia.
Siis kaikkihan tuolla tapahtui ihan naisen omasta tahdosta. Aina, kun nainen sanoi johonkin ei niin homma loppui.
Nyt sitten vuosien jälkeen vaan kokenut pahaa oloa, kun oma maine meni, kun asia tuli julki ja hakee kostoa asiasta myös miehille, jotka eivät olleet aktissa edes millään tasolla mukana.
Sitä suostumusta ei pysty vetämään pois 2 vuotta sen jälkeen, koska itseä hävettää ja sosiaalinen elämä kärsi. Kunnon oikeusmurha taas miehille ja näyttää kuinka vaarallista naisten kanssa oleminen voi pahimmillaan olla, kun jollekkin anteeksi nyt vain huoralle tulee huono olo omista teoistaan mihin suostui.
Olisi kiva tietää että moniko oikeasti tiesi mitä tapahtuu koska itse en olisi tajunnut niistä viesteistä mitä on julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilaisuudesta on kuva- ja videotallenteet. Se on ihan turha jonkun suomalaisen sössöttää vauva!!!!-palstalla omiaan. Kannattaa siirtyä Reddittiin tai Quoraan, jos osaa vähän kieliä.
Onneksi on myös naisen omat tekstiviestikeskustelut sekä lausunnot poliisille joiden perusteella kaikki toiminta oli yhteisestä halusta.
Sinusta on ihan ok panna naista, joka on sekaisin alkoholista ja ketamiinista?? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tilaisuudesta on kuva- ja videotallenteet. Se on ihan turha jonkun suomalaisen sössöttää vauva!!!!-palstalla omiaan. Kannattaa siirtyä Reddittiin tai Quoraan, jos osaa vähän kieliä.
Onneksi on myös naisen omat tekstiviestikeskustelut sekä lausunnot poliisille joiden perusteella kaikki toiminta oli yhteisestä halusta.
Sinusta on ihan ok panna naista, joka on sekaisin alkoholista ja ketamiinista?? Aikamoista.
Ne miehetkin oli sekaisin viinasta ja ketamiinista.
Eukko linnaan siis raiskauksista!
Niin, itse näin vierestä.