Tapailumies suuttui ajankäytöstä
Olen yh ja sen ilmoitin heti profiilissani. Treenaan 8xvko ja mies oli tästä mielissään ja kertoi itsekin treenavansa paljon. Tapasimme muutaman kerran ja tein selväksi että arkeni on suunniteltua kun liikunta on minulle tärkeää. Mies suuttui kun en ehdikään näkemään kuin pikaisesti arkena esim koirakenkillä. Treenaan päivittäin 1- 2 tuntia, lenkitän koiraa ja olen totaali yh kouluikäisille. En tosiaan ole kiinnostunut mistään sohvalla loikoilusta sitä paitsi en aio tuoda miestäni lasteni elämään.
Mihin se miehen liikunnallisuus jäi kun kertoi treenavansa päivittäin? Itse oletin että näkisimme enemmän viikonloppuisin ja lomilla kun lapset voivat olla mummolassa. Ja mieskin ilmoitti ettei mikään perhe- elämä kiinnosta.
Täh, ensinnäkään tuon kirjoittaja ei ollut ap, vaan henkilö, joka on itse etäsuhteessa (eli näemme lähinnä viikonloppuisin). Molemmilla on lapsia ja eri paikkakunnilla, niin tällä mennään. Molemmilla oma talous kunnossa ja asiat kaikin puolin muutenkin. Mikä vika?
Tiedän useita pariskuntia, jotka tavanneet 40+ ikäisinä, kun lapset on jo tehtynä, eikä heistä juuri ketkään asu yhdessä. Kyllä he silti ihan parisuhteissa ovat ja nauttivat laatuajasta yhdessä silloin kun tapaavat, ja toki soittelevat varmasti päivittäin, että ovat kyllä kartalla toistensa elämistä.
Ei tuon ikäisenä välttämättä ole enää mitään hinkua jakaa talouttaan kenenkään kanssa, mutta tottakai on ihanaa olla kumppani, jonka kanssa tehdä asioita yhdessä, reissata jne. ja voi olla rakkautta, vaikkei olekaan yhteistä taloutta.
Eri asia, jos kumppania etsii perheen perustamistarkoituksessa, mutta jos lapset jo tehty, niin se on ihan eri tilanne.
Eli ap:lle, uutta matoa koukkuun tosiaan vaan, kuten joku kirjoitti. Tuo tapailumies ei sovi sun kuvioon. Niitä miehiä on paljon, joille sinulle sopivat tapaamismäärät (esim. tapaamiset lähinnä viikonloppuisin) sopii aivan hyvin.