Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies suuttui ajankäytöstä

Vierailija
30.09.2026 |

Olen yh ja sen ilmoitin heti profiilissani. Treenaan 8xvko ja mies oli tästä mielissään ja kertoi itsekin treenavansa paljon. Tapasimme muutaman kerran ja tein selväksi että arkeni on suunniteltua kun liikunta on minulle tärkeää. Mies suuttui kun en ehdikään näkemään kuin pikaisesti arkena esim koirakenkillä. Treenaan päivittäin 1- 2 tuntia, lenkitän koiraa ja olen totaali yh kouluikäisille.  En tosiaan ole kiinnostunut mistään sohvalla loikoilusta sitä paitsi en aio tuoda miestäni lasteni elämään.

Mihin se miehen liikunnallisuus jäi kun kertoi treenavansa päivittäin? Itse oletin että näkisimme enemmän viikonloppuisin ja lomilla kun lapset voivat olla mummolassa. Ja mieskin ilmoitti ettei mikään perhe- elämä kiinnosta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan ei halua parisuhdetta vaan vakipanon, joitakin kertoja viikossa silloin kun aloittajalle sopii. Sen olisi reippaasti voinut mainita siinä deittisovelluksessa.

Vierailija
42/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

Nimenomaan. Miksi hankkia parisuhdetta, jos siihen ei ole aikaa eikä halua panostaa?!

Ap:n olisi mielestäni järkevämpää olla yksin, jos ei pysty yhtään joustamaan, eli panostamaan uuteen tuttavuuteen, vaan olettaa asioiden menevän pelkästään hänen säännöillään.

Itse en ikinä lähtisi yrittämään suhdetta joustamattoman ihmisen kanssa. Kerran sen kokenut, ei kiitos enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös aloittanut tavoitteellisen treenaamisen ja sen myötä viimeinenkin into deittailla on kadonnut, hyvä niin! 

N41

No mitäpä tavoittelet? Mä taas olen aina ollut liikunnallinen. 7 tuntia viikossa lenkkeilyä, se taas on pelkästään vain lisännyt hyvää oloa ja deittailla. En ennen jaksanut ja en panostanut itseenikään niin miksi olisin deittaillut. M41

Vierailija
44/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin selvää, että jokainen saa etsiä tietysti millä kriteereillä huvittaa kumppania, mutta noilla ap:n spekseillä ei ole oikein edes mahdollista saada kuin satunnaista seksiseuraa tai jotain fwb-säätöä. Ja se seksikin varmaan pitää suorittaa kelloaikataulun mukaan painetilanteessa. 

Vierailija
45/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia inceleitä kuin AP on juuri nimenomaan naisissa paljon. Ajattelevat olevansa paljon, mutta eivät ole miesten silmissä mitään. Sitten itketään kääntäen asioita täysin miehen syyksi.

Vierailija
46/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu ap, kyllä sinullekin vielä se oikea löytyy. Eräänä kauniina päivänä vastaan kävelee joku, jonka kanssa kaikki loksahtaa hetkessä kohdalleen ja ennen kuin huomaatkaan, olet onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
47/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu ap, kyllä sinullekin vielä se oikea löytyy. Eräänä kauniina päivänä vastaan kävelee joku, jonka kanssa kaikki loksahtaa hetkessä kohdalleen ja ennen kuin huomaatkaan, olet onnellisessa ja tasapainoisessa parisuhteessa. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Mummo tietää ja ymmärtää 👵🏻🙏

Vierailija
48/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.

Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla. Lapset ovat jo teinejä joten eivät asu kanssani enää 10 vuotta. Olisi hienoa löytää ihminen jolla on aidosti myös oma elämänsä. 

Myös oma elämänsä? Kuullostat siltä ettei sinun elämässä ole kuin sinä ja se sinun elämäsi.

Jos haluu saada, on pakko myös antaa. Joillakin naisille on minusta itsenäisyys noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. 

Joo, nykyään tosiaan naisillakin on joskus tällaista. Miehillähän tällainen itsekkyys on perinteisesti ollut varsin yleistä "aina", ja naisilta on odotettu suurempaa joustamista automaatiolla.

Vierailija
49/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomattakin selvää, että jokainen saa etsiä tietysti millä kriteereillä huvittaa kumppania, mutta noilla ap:n spekseillä ei ole oikein edes mahdollista saada kuin satunnaista seksiseuraa tai jotain fwb-säätöä. Ja se seksikin varmaan pitää suorittaa kelloaikataulun mukaan painetilanteessa. 

Aloituksesta käsitin, että nykyisten lasten isät eivät ole kuvioissa mukana. On mielestäni suuri riski että tapailumies päätyy makselemaan vahinkolapsen elareita.

Vierailija
50/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

No ei noilla aikatauluilla sovi kennellekään, jos ei ole aikaa parisuhteelle, niin ei ole aikaa parisuhteelle.

Vierailija
51/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että jos vielä löytäisit reseptin, kaikki olisi korjattavissa 👵🏻🐱🍖🍲😋

Vierailija
52/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Voin oikein kuvitella, kun ap:n seuraava tapailumies tulee hänen kotiinsa. Mies on aluksi hyvällä tuulella ja erehtyy naurahtamaan treenatun naisen seurassa. Hilpeä tunnelma katkeaa välittömästi, kun ap puolikuiskaten tiuskaa :"Turpa kiinni! Mun lapset Jere ja Nanna ovat nukkumassa viereisessä huoneessa". 

Mies on tästä hämillään ja alkaa tekemään lähtöä. 

Ap kuiskaa sitten lähellä naamaa: "Mihin vit*tuun sä oikein olet lähdössä? Makuuhuone on tuolla". 

Mies ajattelee, no kai tässä edes seksiä on tiedossa. Sitten makkarissa, kun vaatteet on saatu pois ja mies ryhtyy suutelemaan, niin ap riuhtaisee itsensä irti ja menee haarat levällään sänkyyn ja hoputtaa: "Ei mulla ole aikaa tuollaiseen. Nyt pane nopeasti 5 minuuttia, mun lihakset tarttee 9 tuntia lepoa ja mun pitää herätä kuudelta treeneihin."

Mies tekee työtä käskettyä, mutta ap:n tympeä asenne ja ilme tekevät sen, ettei muna ole ihan parhaassa juhlakunnossa. Ap saa raivarin, mihin viereisen huoneen lapsetkin heräävät ja heittää miehen pihalle. 

Sitten ap ottaa puhelimen esiin ja avaa kiukkuisena Vauvapalstalle ketjun, kuinka tapailumies oli surkea impotentti.

Vierailija
53/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikkapa 3x viikossa salitreeniä on jo varsin merkittävä määrä. 

Enempää kuin 3 x viikko ei ole edes järkevää lihastreenin kannalta, ne lihakset kun vaativat lepoa. Ellei ole joku kehonrakentaja, joka ajottaa ja rajoittaa tarkasti eri lihasryhmät eri päiville.
Ap:n kannattaa iskeä joku toinen sailhirmu, niin löytyy se vähäkin suhteelle käytetty aika yhteisistä mielenkiinnon kohteista.

Itselleni olisi kyllä täydellisen epäsopiva ja epäviehättävä tuollainen aikataulujen kanssa hermoileva nainen, vaikka en ole mikään sohvaperuna, luuviulu tai pullukka. Kuten yllä hyvin tiivistettiin, jos ei ole aikaa parisuhteelle, niin miksi edes etsiä minkäänlaista parisuhdetta. (Nainen, ja varsinkin treenattu nainen, saa halutessaan irtoseksiä naurettavan helposti.)

Vierailija
54/54 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole aikaa miehelle ja mies ei ole vapaana kun sinä olet joten ei kannata tapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän