Tapailumies suuttui ajankäytöstä
Olen yh ja sen ilmoitin heti profiilissani. Treenaan 8xvko ja mies oli tästä mielissään ja kertoi itsekin treenavansa paljon. Tapasimme muutaman kerran ja tein selväksi että arkeni on suunniteltua kun liikunta on minulle tärkeää. Mies suuttui kun en ehdikään näkemään kuin pikaisesti arkena esim koirakenkillä. Treenaan päivittäin 1- 2 tuntia, lenkitän koiraa ja olen totaali yh kouluikäisille. En tosiaan ole kiinnostunut mistään sohvalla loikoilusta sitä paitsi en aio tuoda miestäni lasteni elämään.
Mihin se miehen liikunnallisuus jäi kun kertoi treenavansa päivittäin? Itse oletin että näkisimme enemmän viikonloppuisin ja lomilla kun lapset voivat olla mummolassa. Ja mieskin ilmoitti ettei mikään perhe- elämä kiinnosta.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomattakin selvää, että jokainen saa etsiä tietysti millä kriteereillä huvittaa kumppania, mutta noilla ap:n spekseillä ei ole oikein edes mahdollista saada kuin satunnaista seksiseuraa tai jotain fwb-säätöä. Ja se seksikin varmaan pitää suorittaa kelloaikataulun mukaan painetilanteessa.
:D
Voin oikein kuvitella, kun ap:n seuraava tapailumies tulee hänen kotiinsa. Mies on aluksi hyvällä tuulella ja erehtyy naurahtamaan treenatun naisen seurassa. Hilpeä tunnelma katkeaa välittömästi, kun ap puolikuiskaten tiuskaa :"Turpa kiinni! Mun lapset Jere ja Nanna ovat nukkumassa viereisessä huoneessa".
Mies on tästä hämillään ja alkaa tekemään lähtöä.
Ap kuiskaa sitten lähellä naamaa: "Mihin vit*tuun sä oikein olet lähdössä? Makuuhuone on tuolla".
Mies ajattelee, no kai tässä edes seksiä on tiedossa. Sitten makkarissa, kun vaatteet on saatu pois ja mies ryhtyy suutelemaan, niin ap riuhtaisee itsensä irti ja menee haarat levällään sänkyyn ja hoputtaa: "Ei mulla ole aikaa tuollaiseen. Nyt pane nopeasti 5 minuuttia, mun lihakset tarttee 9 tuntia lepoa ja mun pitää herätä kuudelta treeneihin."
Mies tekee työtä käskettyä, mutta ap:n tympeä asenne ja ilme tekevät sen, ettei muna ole ihan parhaassa juhlakunnossa. Ap saa raivarin, mihin viereisen huoneen lapsetkin heräävät ja heittää miehen pihalle.
Sitten ap ottaa puhelimen esiin ja avaa kiukkuisena Vauvapalstalle ketjun, kuinka tapailumies oli surkea impotentti.
Tässä voimafantasiassa mies on munaton vätys, jolla ei ole omaa tahtoa ja jolla on silmissä vain mahdollinen pillu. Naisella on täytynyt olla melkoiset himot, että tuollaisen lerppumunan kanssa tuhlaisi aikaansa.
En ymmärrä ihmisiä jotka tunkevat kalenterinsa täyteen kaikemmoista. Mun kalenteri on melki aina tyhjä, teen kulloinkin mitä mieleen juolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käyn lenkillä päivittäin koiran kanssa ja 4 kertaa viikossa salilla, mutta en ole tuollainen ääripää himourheilija. Minäkin pidän liikunnasta mutta en voisi koskaan olla tuollaisen liikunta-addiktin kanssa
En ole mitenkään epätoivoinen, mutta mun makuun vaikutat tuon mukaan ihannenaiselta. En ole kuitenkaan paskanpuhuja, joten tietysti puolin ja toisin myös ulkonäöllä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomattakin selvää, että jokainen saa etsiä tietysti millä kriteereillä huvittaa kumppania, mutta noilla ap:n spekseillä ei ole oikein edes mahdollista saada kuin satunnaista seksiseuraa tai jotain fwb-säätöä. Ja se seksikin varmaan pitää suorittaa kelloaikataulun mukaan painetilanteessa.
:D
Voin oikein kuvitella, kun ap:n seuraava tapailumies tulee hänen kotiinsa. Mies on aluksi hyvällä tuulella ja erehtyy naurahtamaan treenatun naisen seurassa. Hilpeä tunnelma katkeaa välittömästi, kun ap puolikuiskaten tiuskaa :"Turpa kiinni! Mun lapset Jere ja Nanna ovat nukkumassa viereisessä huoneessa".
Mies on tästä hämillään ja alkaa tekemään lähtöä.
Ap kuiskaa sitten lähellä naamaa: "Mihin vit*tuun sä oikein olet lähdössä? Makuuhuone on tuolla".
Mies ajattelee, no kai tässä edes seksiä on tiedossa. Sitten makkarissa, kun vaatteet on saatu pois ja mies ryhtyy suutelemaan, niin ap riuhtaisee itsensä irti ja menee haarat levällään sänkyyn ja hoputtaa: "Ei mulla ole aikaa tuollaiseen. Nyt pane nopeasti 5 minuuttia, mun lihakset tarttee 9 tuntia lepoa ja mun pitää herätä kuudelta treeneihin."
Mies tekee työtä käskettyä, mutta ap:n tympeä asenne ja ilme tekevät sen, ettei muna ole ihan parhaassa juhlakunnossa. Ap saa raivarin, mihin viereisen huoneen lapsetkin heräävät ja heittää miehen pihalle.
Sitten ap ottaa puhelimen esiin ja avaa kiukkuisena Vauvapalstalle ketjun, kuinka tapailumies oli surkea impotentti.
Tässä voimafantasiassa mies on munaton vätys, jolla ei ole omaa tahtoa ja jolla on silmissä vain mahdollinen pillu. Naisella on täytynyt olla melkoiset himot, että tuollaisen lerppumunan kanssa tuhlaisi aikaansa.
Voimafantasia :D. (no ehkä joidenkin naisten kannalta oli voimafantasiaa) Eihän tuossa lainaamassasi ollut mitään voimafantasiaa, vaan kuvattiin jokseenkin realistisesti sitä, ettei miehetkään mistään konemaisesta naisesta syty. Eivät edes ne, jotka deittailevat ensisijaisesti seksi mielessä.
Itsekin treenaan ja odotan kumppanilta samaa. Mut kyllä yhteistä aikaa pitää löytyä parisuhteeseen muutenkin kuin koiralenkkien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin treenaan ja odotan kumppanilta samaa. Mut kyllä yhteistä aikaa pitää löytyä parisuhteeseen muutenkin kuin koiralenkkien muodossa.
No bottom line koko tässä ketjussa tuntuu olevan se, ettei ap edes halua parisuhdetta tai ymmärrä, mitä parisuhde tarkoittaa.
En kuitenkaan halua vähätellä kenenkään kokemuksia. Nämä ihmissuhdekejut ovat jotakuinkin ainoita Vauvapalstalla, mitkä eivät ole täysin trollien pilaamia.
Usein nämä himourheilijat ovat vielä ruokavammaisia eli ravintolaan ei voi lähteä, ei voi syödä sitä eikä tätä yms. Parempi kun pysyvät sinkkuina kun koko elämä on niin helvetin tiukkapipoista.
Koko aloitus on ihan satua. Ap:lla on joka päivälle uusi "tapailumies-tarina"
Treenaat 8 x viikossa mitä? Suun soittamista ja satuilua vauva palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.
Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla. Lapset ovat jo teinejä joten eivät asu kanssani enää 10 vuotta. Olisi hienoa löytää ihminen jolla on aidosti myös oma elämänsä.
Parisuhde, jolle on aikaa joskus lomilla ja 10 vuoden päästä?
Mullakin on tuollainen suhde ollut jo monta vuotta ja hyvin menee. Kun lapset on jo molemmilla tehtynä, ja kummallakin on jo oma omistusasuntonsa jne., ei ole mitään hinkua muuttaa yhteen. Sehän olis ihan hirveä härdelli, kun lapsiakin olisi yhteensä 4 (kummallakin 2). Sitten, kun lapset on aikuisia, varmasti muutetaan yhteen.
Ollaan etäsuhteessa, että todellakin tavataan vain pitkiä viikonloppuja ja vietetään yhteisiä lomia. Joka päivä viestitellään ja soitellaan videopuheluita.
Meille tämä sopii ja menee oikein mukavasti. Sehän on vain ihanaa, että voi jonkun kanssa jutella joka päivä ja kun näemme, meillä on oikein ihanaa laatuaikaa. Tunnen itseni rakastetuksi ja hänkin varmasti.Itse aina ihmettelen niitä, joiden mielestä suhteen pitää perustua yhteiselle huushollille ja yhteiselle pankkitilille. Meillä kyse on enemmän henkisestä yhteydestä.
Jos näette toisianne joka päivä ja oikeasti rakastatte toisianne, niin sehän on ihannetilanne. Asuminen yhdessä on vain käytännön syistä edellytys tuollaiseen suhteeseen mitä stetsonista arvioituna 95% pareista haluaa.
Vaikutat normääliälyiseltä ihmiseltä, joten varmasti ymmärrät, ettei valtaosalla rakastavaisista ole mahdollisuuksia toimivaan suhteeseen ilman yhdessä asumista.
Vierailija kirjoitti:
Koko aloitus on ihan satua. Ap:lla on joka päivälle uusi "tapailumies-tarina"
En usko. Deittipettymykset ovat arkisinta nykytodellisuutta.
Ihmiset hakevat niin eri asioita suhteelta, mutta jos ei ole aikaa, kuten ap, niin ei ole valmis parisuhteeseen. Tinder on varmaan paratiisi sellaisille hyvännäköisille, jotka eivät halua vakavaa suhdetta.