Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies suuttui ajankäytöstä

Vierailija
30.09.2026 |

Olen yh ja sen ilmoitin heti profiilissani. Treenaan 8xvko ja mies oli tästä mielissään ja kertoi itsekin treenavansa paljon. Tapasimme muutaman kerran ja tein selväksi että arkeni on suunniteltua kun liikunta on minulle tärkeää. Mies suuttui kun en ehdikään näkemään kuin pikaisesti arkena esim koirakenkillä. Treenaan päivittäin 1- 2 tuntia, lenkitän koiraa ja olen totaali yh kouluikäisille.  En tosiaan ole kiinnostunut mistään sohvalla loikoilusta sitä paitsi en aio tuoda miestäni lasteni elämään.

Mihin se miehen liikunnallisuus jäi kun kertoi treenavansa päivittäin? Itse oletin että näkisimme enemmän viikonloppuisin ja lomilla kun lapset voivat olla mummolassa. Ja mieskin ilmoitti ettei mikään perhe- elämä kiinnosta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietät todella paljon aikaa kuntosalilla ja kerrot olevasi totaali-yh. Ilmeisesti et enää töissä ehdi käymään? Saati tapailemaan ketään?

Vierailija
22/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin teitä ei yhdistä kuin seksinnälkä. Ei siihen nyt tuntia enempää viikossa tarvi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kehosuhteesi terve?

Vierailija
24/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmissä kunnossa oleva yh on aika harvinaisuus. Kyllä sulle ottajia riittää, unohda jo toi törppö.

Vierailija
25/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat aikaasi johonkin joutavaan perslihaksen kasvattamiseen? Jääkö sinulle ollenkaan aikaa ja voimia  olla kunnolla läsnä lapsillesi, lukea heille tai kehittää itseäsi, opiskella lisää, lukea kirjoja tms.? Itse en huolisi niin köyhää kumppania, joka asuu vain kuntosaleilla ja kasvattaa habaa.  

Vierailija
26/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt treffailla ihmistä, jolla oli "oma elämä", eli treenasi tavoitteellisesti monta kertaa viikossa ja kisat päälle, plus kaikki muu normaali (työ, siirtymät, kotisiivous, ruoanlaitto, ystävät, suku tmv. mitä ihmisillä on), sekä treenin vaatima palautuminen.

Tästä syystä hänen elämänsä oli todella aikataulutettua ja olisi pitänyt järjestellä mun omat menot ja omien kavereiden/läheisten/töiden menot ainoastaan hänelle sopiviin aikoihin. Ei se tietty onnistunut mitenkään, että minulla oli myös "oma elämä" eli samat normiasiat elämässä, paitsi, että ei ollut aikataulutettua tavoitteellista treenaamista. 

Kyllä se niin oli, että ei se henkilö halunnut, että mulla on omaa elämää muulloin kun hänen kalenterinsa mukaan. Ihan älytön ajatus, että omat kummilapset ja muu lähipiiri ajottaisi esim.synttärinsä jne. sen mukaan ettei olis niinä harvoina viikonloppuina, kun kumppaniyritelmällä olis ollut mulle aikaa..

Että sanoisin, että hänelle olisi pitänyt olla ihminen, jolla ei todellakaan ole "omaa elämää", että olisi elämäänsä elämään mahtunut.

Vierailija
27/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehelle oli pettymys, ettei sinulla ole hänelle käytännössä ollenkaan aikaa arjessa ja kaikki menee muutenkin sinun tiukan aikataulusi mukaan. Ehkä miehen arjessa on huomattavasti enemmän joustovaraa, eikä ole täyteen buukattu, vaikka treenaisikin usein, jos muuta hommaa ja vaikkapa niitä lapsia ei ole.

Mies toivoo suhdetta, jossa hän olisi prioriteettilistalla ja myös arjessa vähän ylempänä. Ehkäpä sinun tiukka joutamaton luonteesikaan ei niin miellyttänyt. Kaikenkaikkiaan, halusitte vähän eri asioista suhteelta, ettekä olleet toisillenne sopivat.

Yllätys saattoi olla myös se, että et halunnut miehen ollenkaan tutustuvan lapsiisi ja halusit pitää hänet näin kokonaan ulkona normiarjestasi, vaikkei hän itsekään miksikään "isäksi" ja perhe-elämään olisikaan sinällään mielinyt. Onhan tuo varsin tiukka rajaus, jos haluaa kuitenkin vakituisen syvemmän parisuhteen. Tai ehkäpä et itse sellaista ole halunnutkaan, ja mies olisi halunnut. 

Vierailija
28/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

Ei ole eka kerta kun törmään tähän että miehen treenaaminen tarkoittaa 2x vko salilla käyntiä. Siksi ihmettelen asiaa. Luuleeko tälläinen henkilö että lopetan treenaamisen tai työnnän lapset pois jotta hänelle jää aikaa, varsinkin kun alussa kun juteltiin harvoin tapaaminen sopi miehelle.

Luulee. Etsi kumppani, joka tajuaa luonnostaan.

Vierailija
29/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen jatka.a. Nyt olen itse se, joka treenaa aika paljon ja opiskelee lisäksi, niin ei tähän yhtälöön mahtuis kun sellanen, jolla ei ole mitään sellaista elämässä, jota ei voi just mun kalenterin mukaan aikatauluttaa. Tai sitten ollaan ihan friends with benefits, eli nähdään max kerta viikkoon pari tuntia tai kerran kuussa kokonainen viikonlopun päivä.tmv.  

Harvalle vakituista parisuhdetta haluavalle ja joilla on myös muuta normielämää ja ystäviä ("oma elämä") tämä ei ole ok, ja ymmärrän sen täysin.

Vierailija
30/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytöt kärsivän  mt-ongelmasta minä, minä, minä, minä, minä.

Vierailija
31/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lue profiilitekstejä. Ja jos lukevat, eivät sisäistä mitä niissä lukee. Tai sitten eivät vaan välitä mitä niissä lukee. Ihan tyypillistä toimintaa deittisivustoilla.

Silti, aika vaikea se on noilla spekseillä löytää kumppania. Itsellä vähän sama juttu. Työ ja arki vie todella paljon aikaa, joten mitään perinteistä suhdetta en ehdi ylläpitää. Hankalaa on ollut löytää joku, jolle riittää silloin tällöin näkeminen. Ja jos rehellisiä ollaan, suhde jää helposti kovin pinnalliseksi tällä tyylillä. Vaatisi kaksi hyvin itsenäistä ja kypsää, mutta myös sitoutumiskykyistä ihmistä. Ihmiset ovat harvoin mitään noista, saati kaikkea yhdessä. Mutta nämä on valintoja, niin itselläkin ja tällä mennään.

Vierailija
32/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmissä kunnossa oleva yh on aika harvinaisuus. Kyllä sulle ottajia riittää, unohda jo toi törppö.

Juu kyllä niille inceleille ja peräkammareiden penteille sopisi timmi nainen, eivät vaan saa. Ihan kuin kaikki ottajat vaan saisi ottaa :D

Vierailija
33/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.

Jep. eikä voi olettaa suhteseen lähtiessään, että vain toinen joustaa, eikä itse missään ja että vain omat asiat otetaan näkemisissä ja yhteiselossa huomioon.

Vierailija
34/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja oman panostuksensa. Siksi en itse sellaista edes havittele, kun en olisi valmis järjestämään sitä aikaa.

Viikonloppuisin on itsellä aikaa ja lomilla. Lapset ovat jo teinejä joten eivät asu kanssani enää 10 vuotta. Olisi hienoa löytää ihminen jolla on aidosti myös oma elämänsä. 

Myös oma elämänsä? Kuullostat siltä ettei sinun elämässä ole kuin sinä ja se sinun elämäsi.

Jos haluu saada, on pakko myös antaa. Joillakin naisille on minusta itsenäisyys noussut päähän ja hänestä on tullut itsekäs. Hän luulee että voi vahvana vaatia muilta paljon mutta hänen ei itsensä tarvitse tehdä mitään. 

Palstamiehet vinkuvat urheilullisten naisten perään ja kun kerrankin tarjolla olisi oikea himoharrastaja, niin ei kelpaakaan. On se perinteinen eli naisen pitää näyttää kaikinpuolin hyvältä, mutta aikaa ei saisi mennä.

Vierailija
35/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikkapa 3x viikossa salitreeniä on jo varsin merkittävä määrä. 

Vierailija
36/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenien välissä ehdit pysähtyä, niin saatat huomata, että elämässäsi ei ole tilaa parisuhteelle.

Aika harvassa ovat ne, joille parisuhteeksi riittää kaiken muun tärkeämmän jälkeen jäljelle jäävät muruset - sinun ehdoillasi totta kai.

Vierailija
37/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös aloittanut tavoitteellisen treenaamisen ja sen myötä viimeinenkin into deittailla on kadonnut, hyvä niin! 

N41

Vierailija
38/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vtun väliä? Ette olleet sopivia toisillenne, joten turha sitä sen enempää on miettiä.

Ei ole eka kerta kun törmään tähän että miehen treenaaminen tarkoittaa 2x vko salilla käyntiä. Siksi ihmettelen asiaa. Luuleeko tälläinen henkilö että lopetan treenaamisen tai työnnän lapset pois jotta hänelle jää aikaa, varsinkin kun alussa kun juteltiin harvoin tapaaminen sopi miehelle.

Miehen treenaaminen tarkoittaa, että hän treenaa kaljatölkin koukistajia. Hän lässytti treenistä koska halusi "urheilullisen" naisen. Väistit luodin, JSS

Vierailija
39/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ajankäytöstä suuttunut vaan omasta typeryydestään ja valehtelustaan. Kun ei saanutkaan sitä mitä haki eli hoikkaa naista sohvalla runkkaajakseen samalla kun ryystää keppanaa

Vierailija
40/50 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on incell!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi