Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko uusperhettä muodostaessa tämä tyypillistä?

Vierailija
28.09.2026 |

Millaisia kokemuksia teillä itsellänne tai teidän läheisillä on ollut:

Kun olette perustaneet uusperheen, siis muuttaneet yhteen, niin onko se tyypillistä, että alkuun kaikki tuntuu menevän hienosti ja vaivattomasti, mutta sitten muutaman kuukauden tai parin vuoden kuluttua tulee yhtäkkiä sellainen fiilis, että voi hitto miten kamalaa tää on ja mitä järkeä tässä on? Vai onko mennyt just toisinpäin, eli alkuun ollut kaikilla osapuolilla hankalaa ja joutuu hammasta purren jatkamaan ja sitten pian kuitenkin helpottanut ja on tosi kivaa asua uusperheessä?

Kommentit (541)

Vierailija
541/540 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mut miehenä ja parin tytön isänä en enää ikinä lähe tohon, enkä parisuhteeseen ennen ku lapset muuttanut omilleen. Joka ikinen nainen, jonka oon tavannut on ollu tavalla tai toisella erittäin mustasukkanen mun tyttäristä. Ihan vtn sairasta. 

Yleensä ne on just ne tyttäret, jotka tuon pelin aiheuttaa ja aloittaa.  Ollaan niin valtavan mustasukkaisia siitä isästä.  Ja isällä ei ole taitoja ymmärtää asiaa ja huolehtia, että niin ei olisi.

Eikä se siihen lopu, että sun tyttäret muuttaa omilleen, älä luulekaan.

Sitten se vasta alkaa.  

Mun ystävättären piti järjestää maksimaalisen upeat valmistujaisjuhlat miehensä tyttärelle, ja sinne kutsuttiin sitten se biologinen äiti kuin kunniavieraaksi ikään.  Se oli suorastaan irvokasta.  Tytär piti kiitospuheen äidilleen, ylisti ja kiitti kuinka tämä oli tukenut ja kannustanut ja muuta sontaa.  Täysin soopaa, mutta pitihän se äitipuoli saada näyttämään pahalta ja mitättömältä.

Itse asiassa tämän makaaberin näytelmän jälkeen ystävättäreni sai tarpeekseen ja erosi.  Mies olisi ollut hyvä, mutta tyttären suhteen täysin lepsu.

Sitten se äitipuolen mollaaminen vasta alkoikin, kun jätti sillä tavalla miesparan yksin.  

Juu älä ota ketään naista siihen sun ja tytärtesi väliin kärsimään.  Ikinä.

Onpa tyhmä ystävätär, kun järjesti juhlat, jotka eivät hänen vastuulleen kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla