Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskisen raiskausepäilystä Iltalehdessä

Vierailija
31.05.2007 |

Isosisko: Löysin pikkusiskoni sängystä

31.5.2007 0:34

Keskisen kartanossa vierailleen 18-vuotiaan isosisko kertoo viikonlopun tapahtumista.

Vesa Keskisestä tutkintapyynnön jättäneen 18-vuotiaan Minnan (nimi muutettu) isosisko Maarit (nimi muutettu) kertoo löytäneensä pikkusiskonsa verisenä.

- Löysin pikkusiskoni vintillä olevasta makuuhuoneesta, Maarit kertoo.

Ihastunut Keskiseen

Maaritin mukaan varhaisen sunnuntaiaamun tapahtumat alkoivat hyvässä hengessä. Hänen mukaansa tapailua Keskisen kanssa oli jatkunut jonkin aikaa. Keskisen mielenkiinto pikkusiskoa kohtaan tuli yllätyksenä.

- Esittelin siskoni Vesalle, Maarit sanoo.

- Menimme jatkoille, joimme kuohuviiniä ja söimme. Vesa ei ollut aiemmin nähnyt siskoani. Tykkäsin Vesasta todella paljon ja hän tiesi sen, mutta tunteet olivat yksipuolisia, 18-vuotiaan naisen isosisko Maarit kertoo.

Siskokset jäivät kahdestaan nauttimaan alkoholia, kun Keskinen meni nukkumaan.

- Aamulla sanoin, että mennään nukkumaan, mutta Minna jäi vielä.

- Sitten aamulla herättyäni pussailimme Vesan kanssa. Kysyin, missä Minna on. Vesa vastasi, että ei tarvitse lähteä etsimään, sillä hän on tallessa.

Sisko järkyttyi

Keskisen vieressä nukkunut Maarit poistui sängystä etsimään pikkusiskoaan.

- Järkytyin ja soitin äidilleni. Menin kysymään Vesalta, että mitä on tapahtunut. Hän ei tiennyt mitään.

Maarit palasi takaisin pikkusiskonsa luokse ja alkoi herätellä tätä.

- Minna itki hirveästi ja ihmetteli, mitä täällä on tapahtunut.

- Vesa sanoi, että ei hän ole tehnyt mitään. Ajattelin, että toivottavasti asia on niin, koska tykkäsin tästä miehestä.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan olivat olleet siellä Keskisen luona sunnuntaina iltaan asti ja käyttäytyneet ihan normaalisti. Mitä nyt notkuneet koneen ääressä ja kiristää Keskistä, jotta saisivat matkarahat Bora-Boralle. Jos toinen olisi raiskattu, niin luulisi, että olisi samantien soittanut poliisille eikä jäänyt vielä iltaan asti raiskaajan luo notkumaan ja syömään jääkaapppia tyhjäksi.

Kuulostaa just siltä että kaksi tyhmää rahanahnetta naikkosta keksii tarinan saadakseen siitä rahaa. Toivottvasti joutuvat vastuuseen teostaan ja saava maksaa valehtelustaan.

Ehkä tämä oli Keskiselle opetukseksi, että Keskisen harjoittama elämäntyyli johtaa väistämättä ongelmiin.

Vierailija
102/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tuollaisia kauneudenpalvojia, ja hyvännäköinen 18-vuotias on miehelle ihaninta mitä maa päällään kantaa. Jos tilaisuus koittaa niin kyllä miehet lähtee, turha tekopyhäillä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä nopeammin nainen tämän asian itselleen myöntää, että omakaan mies ei ole sen erilaisempi, vaan pelkkä tavallinen mies vietteinensä, niin sitä paremmin nainen voi. Se on ihan sama asia, kuin väittäisi että " ei meidän sirkku ainakaan lähde shoppailemaan jos annan sille 200e ylimäärästä" !!

Niin se vaan menee, seksi se on mikä maailmaa pyörittää, heti rahan jälkeen.

Vierailija
104/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 vuotiaana eräillä festareilla ja vielä neitsyt (en silti väitä että tämä tyttö olisi ollut kun en tiedä). Sitten eräs mua reilusti vanhempi mies jonka kanssa siinä oltiin pussailtu lähinnä humalan vuoksi lähti kävelyttämään mua telttaansa. Ja vaikka olinkin siinä vähän ettei huvittanut, ni en kyllä kovinkaan tosissaan pyristellyt vastaan ja vaatteitten riisumisessakin autoin.

No eniwei jälkeenpäin oli niin kauhee morkkis, kun aina olin romantisoinu miten eka kerta menis, et sanoin niille (mun kavereille) jotka ties et en halunnu ja se oli " raiskaus" ym... en kyllä mitään rikosilmoitusta olisi mennyt tekemään, kun se ei oikeesti ollut sen miehen vika. Varmasti se olis nimittäin lopettanu jos olisin kunnolla sanonut et ei.

Mut pointti on et ehkä sille likalle tuli tosiaan niin kova morkkis jälkeenpäin, et sanoi siskolleen niin. Ja sitten kun äitikin jo kuuli sen tarinan, ei itsetunto antanut enää periksi sanoa et valehtelikin koko jutun. Ja nyt likka on kusessa kun kaikki tietää. Niin ja se piti vielä sanoo et noi ton ikäiset neitoset kyllä monesti on niin helppoja nakkeja, et uskon kyllä et ei ole pistänyt yhtään vastaan kun vielä humalassakin ollut.

Vierailija
105/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos tilaisuus koittaa niin kyllä miehet lähtee, turha tekopyhäillä muuta."

Olen ollut sellaisessa porukassa jossa on paljon miehiä, noin kolmekymppisiä. Osa varattuja ja osa sinkkuja. Olen kuunnellut näiden miesten juttuja niin monta kertaa ja nähnyt ihan omilla silmilläni että kaikkia miehiä EI TODELLAKAAN kiinnosta mitkään alle 20 vuotiaat! Katsokaas toiset miehet pitää niitä ihan nulikoina ja vaan nauravat " partaansa" jos joku pissis erehtyy alottaa kiehnäyksen ravintolassa ;) Onko se nyt niin vaikeaa tajuta että löytyy miehiä, jopa vanhempia sellaisia joka etsivät vain ikäistään seuraa???? Sen tiedän että tosi moni on valmis pettämään ukkomiehistä mutta kaikille ei tosiaan kelpaa liian nuoret....

Vierailija
106/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavasti teinitytöt niissä vaan roikkuu. Kuvitteleevat sen olevan hienoa kun pääsee kalliin auton kyytiin niin että koko kylä näkee. Vaan vastapalveluja kaipaavat nämä hemmot siitäkin.

Tästä tapauksesta: Kuvitelkaapa tilanne kun baarit on mennyt kiinni ja tytöt on saaneet kuningasidean soittaa veskulle. " soita sä" ... " eiku sä..." " sano että löysit kissan" .

Ottamatta kantaa itse tapahtuneeseen totean vain että munasta talutettavia kavereita on niin paljon.

Vierailija
107/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko noin epävarma itsestäsi?

Vierailija
108/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti todella hyvännäköinen 18-kesäinen vie jalat alta mieheltä kuin mieheltä, ei sille mitään voi. Ja jos mies on vapaalla jalalla, siis ei seurustele ja tarjoutuu tilaisuus niin kyllä jokainen mies tarttuu tilaisuuteen päästä 18-vuotiaan pöksyihin. Piste.

Vierailija
109/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi vireille sen rikosilmoituksen. Tyttö ei tässä vaiheessa kehdannut enää peruuttaa sanomisiaan lähipiirille, vaan pysyy kiinni valheessaan. Näin siis luulen minä.

Vierailija
110/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo...

itse työskentelen siellä missä on nämä vapaat ja varatut miehet ja naiset. Kyllä se vaan niin on, että pilkun aikaan sekä vapaat että varatut alkaa hakeutua näitten nuorten tyttöjen luokse, siis 18-23 (noin) usein, todella usein näen vielä samat tytöt ja eri miehet taas seuraavana iltana tekemässä samoja hommia. On kyllä niitä 40 v naisiakin jotka hakeutuu nuorten miesten lähelle, mutta siinä käy harvoin flaksi, pojat kiusaantuu tätien huomiosta.

Vierailija
111/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 124. mä säälin sua...

oletko noin epävarma itsestäsi?"

Miksi olisin epävarma ja MISTÄ? Toin vain oman kantani ja kokemukseni asioista! Jos minulta löytyy tuttuja jotka eivät juokse teinien perässä niin mikä ihme se nyt on? Miksi minua pitäisi sääliä, miksi väittää epävarmaksi? Minusta on vaan törkeää yleistää ja väittää että KAIKKI miehet olisivat samanlaisia....

Vierailija
112/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin viettiensä viemä että nuoret naiset vie niiltä järjen. Ne menee oikeasti sekaisin hyvännäköisistä 18-vuotiaista :-)

Vierailija
113/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sä haluut nähdä miehet vaaleenpunasten linssien läpi, eikai ne nyt sulle ala kertoo miten himoitsevat tuota ja tuota typykkää!!!! eihän miehetkään niin tyhmiä ole!! ne sanoo sen minkä sä haluut lapsellisena kuulla!!! siksi säälin sua, ja epävarmuutesi loistaa viesteistäsi.

Vierailija
114/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18-vuotias on täysikäinen ja saa päättää omista asioistaan. Tästä seuraa, että hänellä on myös vastuu päätöksistään.

Toisinkin voisi olla: esimerkiksi että vasta 21-vuotiaalla olisi nämä oikeudet, tai että vain miehillä olisi nämä oikeudet. Siis että nainen olisi isänsä tai tämän puuttuessa veljensä/setänsä/miespuolisen serkkunsa vastuulla kunnes siirtyisi miehensä ja leskeksi jäätyään poikiensa vastuulle. Olisiko niin parempi?

Vierailija
115/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viesteistä loistaa ääliöys.

Vierailija
116/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen soppa on tullut selvitettäväksi. Ja tosiaan olisi kannattanut pitää kaikki osapuolet erillään tutkinnan ajan, eihän tosta ota enää kukaan selvää :-/

No, oli miten oli, ehkä ko. äijä on opetuksensa ansainnut...

Vierailija
117/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka kerta on muka opittu. Hah! Jos nyt ajatellaan miten tyypillinen alamäki jatkuu, niin mikähän on lööppi taas puolen vuoden jälkeen? Naisrintamalla tätä on paha panna paremmaksi. Ai niin, tyttöystävällä musta silmä! Sanokaa mun sanoneen.

Vierailija
118/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on aika kauas lähteny tää pino keskisestä. Ettekö voi aloittaa omaa pinoa ja siellä väitellä miesten tekemisistä????

Vierailija
119/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on selitys aukoille tarinassa. Veret sun muut, jos väkivaltaa ei ole ollut.

Vierailija
120/124 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" siksi

koska sä haluut nähdä miehet vaaleenpunasten linssien läpi, eikai ne nyt sulle ala kertoo miten himoitsevat tuota ja tuota typykkää!!!! eihän miehetkään niin tyhmiä ole!! ne sanoo sen minkä sä haluut lapsellisena kuulla!!! siksi säälin sua, ja epävarmuutesi loistaa viesteistäsi."

Ootko vähän yksinkertainen vai tahalleenko provoilet ja yrität ärsyttää? Et tunne minua etkä minun tuttuja? Mulla on aika monen vuoden kokemus tietystä porukasta joiden mukana olen paljon liikkunut ja siinä porukassa ei kyllä mitään jätetä kertomatta. Joskus voisivat nämä ky. miehet olla kyllä vähän hienovaraisempiakin kun olen mukana, naisena, joka ei ehkä ihan kaikkia yksityiskohtia haluaisi tietää esim. vaimojen pettämisistä, hyvistä panoista jne. No, turha kait jatkaa väittelyä. Elä sinä missä uskossa tahansa ja minän elän omassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän