Kuinka lopettaa exän perään haikailu?
En tiedä mitä tehdä. Puhutaan jo vuosista. Rakastan häntä edelleen ja kaipaan niin että sattuu. Luonnostaan en saa minkäänlaista tarvetta etsiä jotakuta muuta hänen tilalleen. Kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen yrittänyt ryypätä surua pois, tehdä elämäntaparemonttia lopettamalla mm. kaikki päihteet (paitsi kahvin) ja popsimalla ravintolisiä, uppoutua töihin, aloitin uusia harrastuksia ja sisustanut kotia. Joka aamu herään kaipaukseen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskisi ex-miehiini edes pitkällä tikulla. Saati, että kaipaisin.
Tuo kertoo aika paljon sinusta.
Joo, huono maku, arviointikyvyn puute, ihastuminen vääriin asioihin, pinnalliset asiat. Ex- vaimoni on tällainen. Ties kuinka mones äijä menossa. Lapsetkaan ei pysy perässä. He ovat siis jo aikuisia. Mut joo, muutamat kunnon railakkaat viikonloput ja panot niin kyl se siitä.
Se auttaa itsellä ainakin kun muistelee niitä hetkiä kun kyseinen henkilö oli ärsyttävä. Esim jossain kohtaa halusin olla yksin rauhassa mutta exä halusi olla minun seurassa enkä jaksanut häntä silloin.
Kannattaa myös etsiä kivoja ihmisiä ympärilleen.
Taisi olla isomunainen mies kun nainen noin kaipailee. Sillä on jo uusi tai uusia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan ajatuksiasi. Kun huomaat eksän hiipivän mieleesi niin assosioit sen johonkin ällöttävään ja ohjaat huomion muualle.
Näin tehdään joissakin luostareissakin, kun lähdetään kouluttamaan ihmiisä pyhiksi, seksuaalisuus ihan ohjelmoidaan heistä systemaattisella aivopesulla pois.
Ihmiset ovat outoja, kun jäävät ajatustensa orjiksi. Omistatte itse oman päänne ja siellä ei pitäisi tapahtua mitään sellaista, mitä te ette salli. Toisaalta siellä eivät myöskään mitkään lait päde, joten voitte itse tehdä vieraileville kummituksille, kuten eksille, ihan mitä haluatte. Haikailu ja romantisointi johtaa sydänsuruihin mutta voihan ne vaikka mestatakin.
Se vaan ei ole helppoa. Jos pystyt siihen niin vaan niin hyvä, mutta moni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla moni parantuu tuollaisesta kaipuusta jo ekana iltana.
Eli sinne vaa terapiaan .
Parantuvatko naisetkin erosurustaan Pattayalla?
Ei, ne menee Kongoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan ajatuksiasi. Kun huomaat eksän hiipivän mieleesi niin assosioit sen johonkin ällöttävään ja ohjaat huomion muualle.
Näin tehdään joissakin luostareissakin, kun lähdetään kouluttamaan ihmiisä pyhiksi, seksuaalisuus ihan ohjelmoidaan heistä systemaattisella aivopesulla pois.
Ihmiset ovat outoja, kun jäävät ajatustensa orjiksi. Omistatte itse oman päänne ja siellä ei pitäisi tapahtua mitään sellaista, mitä te ette salli. Toisaalta siellä eivät myöskään mitkään lait päde, joten voitte itse tehdä vieraileville kummituksille, kuten eksille, ihan mitä haluatte. Haikailu ja romantisointi johtaa sydänsuruihin mutta voihan ne vaikka mestatakin.
Se vaan ei ole helppoa. Jos pystyt siihen niin vaan niin hyvä, mutta moni ei.
Kukaan ei osaa lukeakaan kun syntyy ja niin sitä vaan vuosien harjoittelun tuloksena aika moni osaa lukea lauseita, kappaleita tai jopa kirjoja. Jos ei aloita opettelua niin ei koskaan opi, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla moni parantuu tuollaisesta kaipuusta jo ekana iltana.
Eli sinne vaa terapiaan .
Parantuvatko naisetkin erosurustaan Pattayalla?
Ei, ne menee Kongoon.
Minä menin luostariin.
Masennus paransi minulla tuon ongelman.