IS: Pääministeri Orpolta synkkä tieto bensanhinnoista: ”Kipuraja on nyt ylitetty”
Olisitko tajunnut itse, jos Petsku ei olisi kertonut?
Kommentit (8)
Mitä se Orpo nyt köyhää ja kipiää alakaa leikkimään!
Orpon kannattaa tottua ostovoiman heikkenemiseen ja verotulojen hiipumiseen. Orpon kannattaa tottua ajatukseen oppositiosta..samoin persujen.
Me ollaan pulassa, polttoaine , sähkö, Euribor..
Siellä on SKAL, EK, Sy etc. tahot ottaneet yhteyttä pääministeriin, ja nyt alkaa kokoomustakin kiinnostelemaan polttonesteiden hintataso - elinkeinoelämän näkökulmasta, kansalaisten ahdinko ei voisi rötösherra-Petteriä vähempää kiinnostaa. Kertoi myös käyneensä viimeksi kuukausi sitten tankkaamassa.
Vit#tu, että vit#uttaa nykyään tämä sössöttävä valehtelija, että pitääkin pilata sunnuntai kuuntelemalla PM:n haastattelutuntia; äsken valehteli omasta esteellisyydestään, sitten Peltokankaan tapauksesta ja nyt puhuu aivan paskaa Suomen Lähi-idän politiikasta - ja haukkuu vähemmän yllättäen demarit, aiemmin haukkui jo VL:n velkajarrun osalta, johon ei näytä hallituskaan sitoutuvan viimeisen budjetin perusteella.
Se on sitten Petterinkin liikkumiset liikuttu. Noin minä Petteriä tulkitsin.
Petteri kertoi juuri, että hänen tekoälynsä ei riitä arvioimaan tekoälykysymystä. On se eri vekkuli hanu ja epatto epeli.
Nyt kysytään kokoomuksen naisongelmasta - Petteri sössöttää jotain tyylistä. Lopuksi Petsku kertoo olleensa soutamassa, Kanniainen souti kolmanneksen - ei jaksanut itse ilmeisesti.
Pääministerin mukaan suomalaisten täytyy myös tottua jonkin verran korkeampiin bensanhintoihin.