Kuinka lopettaa exän perään haikailu?
En tiedä mitä tehdä. Puhutaan jo vuosista. Rakastan häntä edelleen ja kaipaan niin että sattuu. Luonnostaan en saa minkäänlaista tarvetta etsiä jotakuta muuta hänen tilalleen. Kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen yrittänyt ryypätä surua pois, tehdä elämäntaparemonttia lopettamalla mm. kaikki päihteet (paitsi kahvin) ja popsimalla ravintolisiä, uppoutua töihin, aloitin uusia harrastuksia ja sisustanut kotia. Joka aamu herään kaipaukseen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että siitäkin on tullut vanha plösö.
Tää ei toimi miehillä :(
Toimii :D
Siis jos ap on mies (niinku minäkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskisi ex-miehiini edes pitkällä tikulla. Saati, että kaipaisin.
Tuo kertoo aika paljon sinusta.
Ai niin kuin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Olet henkisesti sairas.
Mitä sitten, vaikka tuo oliskin.
Onpa hirveä tilanne. Oletko kunnolla surrut eroa silloin, kun suhde loppui? Suru täytyy surra ja käsitellä. Joillakin ero voi vaatia samanlaisen suruprosessin kuin puolison kuollessa.
Ja jos uuden suhteen aloittaminen ei tunnu hyvältä, niin ota kontaktia johonkin edes kaveruusmielessä, että se oma mieli alkaisi huomata ja tajuta, että maailmassa on muitakin ihmisiä, jotka voivat olla ihan yhtä kivaa ja kiinnostavaa seuraa kuin se exä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo aika paljon sinusta.
Niin se kertoo että itse on kehittynyt, toiset eivät. Tai että oli esimerkiksi jonkun hypnoosin tai manipulaation alainen, josta sittemmin on vapautunut.
Aika outo se aikuinen joka nauttii vielä 6-vuotiaille suunnatuista kirjoista. Elämässä kuuluukin kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hirveä tilanne. Oletko kunnolla surrut eroa silloin, kun suhde loppui? Suru täytyy surra ja käsitellä. Joillakin ero voi vaatia samanlaisen suruprosessin kuin puolison kuollessa.
Ja jos uuden suhteen aloittaminen ei tunnu hyvältä, niin ota kontaktia johonkin edes kaveruusmielessä, että se oma mieli alkaisi huomata ja tajuta, että maailmassa on muitakin ihmisiä, jotka voivat olla ihan yhtä kivaa ja kiinnostavaa seuraa kuin se exä oli.
Usein näissä on se että mies itse ylläpitää sairaalloisia ajatuksiaan hokemalla jotain lemmenloitsuja tai pahimmillaan tumputtamalla eksälle. Sitten itkee kun ei pääse yli.
Aikanaan kun minut pahoinpideltiin, nämä väkivallantekijät tulivat mieleeni joka aamu. Se oli kamalaa aikaa se ja tein kaikkeni täyttääkseni pääni kaikella muulla. Se toimi.
Olit arvatenkin hänen kanssaan tekemisissä vain muutamia kuukausia ja homma loppui yllättäen ollessasi vielä ihastusvaiheessa. Kaipaat hänestä vain sitä haavekuvaa jonka näit hattararilliesi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla moni parantuu tuollaisesta kaipuusta jo ekana iltana.
Eli sinne vaa terapiaan .
Parantuvatko naisetkin erosurustaan Pattayalla?
Kyllä, leidarin avulla.
Naisilla on ikävä taipumus roikkua jopa itsetuhoisesti heikkolaatuisissa miehissä, joihin on onnistunut muodostumaan jonkinlainen yhteys.
Mä en kyllä kaipaa mun exää. Jos se nyt sellainen edes oli. Haiseva juoppo hyi.
Mieti miksi tuli ero. Auttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, leidarin avulla.
Olet siis gay. Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Laastarisuhteella.
En laittaisi alapeukkua tähän, kun tämähän on ainoa keino, että mies lakkaa ahdistelemasta sitä ex naista, mikäli homma on siis niin päin, että mies haikailee exän perään tai pitäisikö sanoa perää.
Vierailija kirjoitti:
...sen verran hyvin olen kumppanini valinnut, kun olen tällainen viisas nainen
Jätä ryyppääminen ! Ja tupakointi lähe vaikka kävely lenkille, osallistumalla vapaa ehtois toimintaan, hautuumaan siivoustalkoisiin ( lukemalla Seurakuntaan kirkolliset ilmoitukset saat tietää milloin ne ovat) . Osallistua toimintaan ,josta Saa Hyvää mieltä ja Mielenterveyttä.
Vältä känniporukoita, myöskin vältä päihteitä.
Kyllä , ! raittiina parempi , muiden ihmisten seurassa. Uskothan Raittiina on parempi.
Muistathan laittaa punaista, oranssia jos lähet metsään ,sillä Hirvi Jahti alkaa! Myös heijastin takin hihaan. Vielä on puolukan poiminta kautta jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, siellä on miehiäkin.
Eikä ole ollut rakkautta suhteessa.