Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo teillä tulee, kun olette liian pitkään syömättä?

Vierailija
27.09.2026 |

Ja kuinka pitkä aika tämä liian pitkään on? Eli kauanko voit olka syömättä. 
Mietin, onko mun heikotusolo normaalia vai onko joku diabetes. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikottaa, kädet vapisevat ja välillä päätä alkaa särkeä. 

Vierailija
42/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tarkoituksella 10-12 tunnin paastoa. Aamupalaksi saksanpähkinöitä, banaania ja kahvia. Tällä menetelmällä olo on kevyt ja jaksan vaivatta klo 14 saakka jolloin syön. Ei heikota eikä päähän koske. Aikataulua ei ole, mutta pikkupaaston pidän ja näköjään se sopii mainiosti. Olen 63-vuotias.

Lihaskato ei ole kiva asia. Kun kaadut, vietät loppuelämäsi sängyssä. 

Höpöhöpöä. Treenaan myös käsiä ja käyn lenkillä pikkusen hölkkään välillä. Pelaan myös sulkapalloa. Syön myös lisäravinteita sekä vitamiineja ja syön todella tarkasti. Joskus pistän munkkia ja suklaata naamaan jos on jotain juhlittavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. En ole tänään syönyt vielä mitään ja menee varmaan 2-3 tuntia myöhäiseen lounaaseen. Ja se todennnäköisesti jää päivän viimeiseksi ateriaksi.

Vierailija
44/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän hypoglykemia on huomisen diabetes. Eli alkaisin kyllä katsoa syömisten perään jos tulee kylmää hikeä ja käsien tärinää.

Vierailija
45/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa ja tulee päänsärky. Näin kävi parikymppisenä opiskelijana, kun tulin illalla kotiin ja huomasin, etten ollut syönyt mitään aamupalan jälkeen.

Vierailija
46/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla päivän syömättä, ei tunnu miltään. En muutenkaan syö päivällä. Minulle tulee väsynyt olo jos syön päivällä. Syön vain hyvin kevyesti aamulla ja seuraavan kerran illalla n. 18.00-20.00. Vettä juon päivällä. 

Syötkö sitten yöllä?

Vierailija
47/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän hypoglykemia on huomisen diabetes. Eli alkaisin kyllä katsoa syömisten perään jos tulee kylmää hikeä ja käsien tärinää.

Mulla on koko elämäni ollut noin. Aina alkaa kädet täristä ja palella jos on pitkään syömättä. Aina pitänyt syödä tasaisin väliajoin 4-5 krt päivässä, ettei iske järkyttävä heikotus. Ei ole ainakaan vielä diabetestä, ikää 40v. 

Vierailija
48/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön ainoastaan joka toinen päivä. 

Minäkin tekisin, jos pystyisin. Se terveellisin tapa olla ja elää.

En usko että tuokaan on terveellistä. Siis joka toinen vuorokausi ei syö suupalaakaan ja juo vain vettä.

Vierailija
49/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla päivän syömättä, ei tunnu miltään. En muutenkaan syö päivällä. Minulle tulee väsynyt olo jos syön päivällä. Syön vain hyvin kevyesti aamulla ja seuraavan kerran illalla n. 18.00-20.00. Vettä juon päivällä. 

Syötkö sitten yöllä?

Pakkohan tuota oli kysuä, koska muuten tuollainen syöminen kuulostaa hyvin epäterveelliseltä.

Vierailija
50/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin erilaisia, että turha tulla yhdenkään vääntämään siitä millon pitää syödä. Esim.ruoka-ajat, miten muka kaikkien pitäisi syödä yhtäaikaa? Mä syön kun on nälkä ja se siitä.

Vierailija
51/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tunti syömisestä ja on pakko ottaa suklaata ja sipsejä. Ehkä vähän karkkia ja joku munkkikin.

Sitten on taas hyvä olla seuraavat puoli tuntia. Kunnes taas otan vaikka lihapiirakan....

Mutta sitten kysymys. Miten saisin 8 kiloa pois viikon sisään??

Diabetes? Tulossa ainakin. Täysin järjetöntä mussutusta, elimistösi ei tiedä millon pitää syödä.

Vierailija
52/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat kolme päivää on vaan nälkä, sitten se väistyy. Parin kolmen viikon jälkeen ei muista millon on viimeksi syönyt. Painosta riippuen joskus puolentoista kuukauden päästä alkaa miettiä kuoleeko

- Ne huonommat lähtökohdat elämässä

Näinpä. 

Vierailija
53/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku on vuorokauden tai enemmänkin syömättä?

traumat

Vierailija
54/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee hölmö olo. Asiat unohtuu, alkaa ajatuksissaan hosua. Raajat tärisee. On nihkeä ja kurja olo. Joskus pistää väsyttäen muttei voi nälän takia nukahtaa.

Mulla on aika paljon just tällaista. Lisäksi saattaa heikottaa niin, että pakko päästä istumaan. Harvoin on pelkkää nälän tunnetta. 
Ap. 

Taitaa verensokeri olla liite matala silloin. Mulla joskus myös töissä ollut ja olo parantunut, kun olen syönyt jotain. Kerran pahuuttani mittasin se, gx oli 4.

Vierailija
55/55 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana energinen ja kevyt, nyt nelikymppisenä jo kuuden tunnin syömättämyys vie elämänilon, energian ja kyvyn ajatella normaalisti.

Tääh? Itse olen jo 75 ja joka viikko olen keskiviikon et en syö mitään. Siinä helposti tulee 40 tuntia ilman ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi