Onko naisvihamielistä jos miehenä pyytää tyttöystävää olematta yläosattomissa rannalla?
Joo tiedän ettei voi pakottaa enkä yritäkään mutta minusta on tosi kiusallista ja vähän häpeällistä kun tyttöystävä on yläosattomissa etelän matkoilla. Tuntuu oudolle ku vieraat miehet vapaasti näkevät hänen rintansa.
Kommentit (197)
Jos tyttöystäväsi haluaa olla yläosattomissa kuten luolamiesaikoihin oltiin, olisi tyttöystävän parasta myös tottua elämään myös muutenkin kuin luolamies. Modernissa maailmassa ei kuljeta ihmistenilmoilla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein pyytää että ei paljasta rintoja.
Ja on oikein kieltäytyä täyttämästä pyyntöä.
Parisuhteessa pitää huomioida myös puoliso. Mä en ollut sinkkunakaan rinnat paljaana rannalla.
Mikset laita itse uimapuvun yläosaa päällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen päättää itse miten pukeutuu. Et omista tyttöystäväsi rintoja. Kasva aikuiseksi.
Suurin osa naisista on sillä tavoin aikuia, että eivät ole yläosattomissa rannalla. Eli ei kun etsimään itselle sopivaa kumppania.
-ohis
Suurin osa naisista on sillä tavoin aikuisia, että on yläosattomissa rannalla, jos huvittaa ja on luvallista. Sitä tekee muutkin kuin teinit. Ihan sama etsiikö samalla kumppania ja jos sille kumppanille on kynnyskysymys se, onko nainen rinnat paljaana rannalla, niin koko suhde on huteralla pohjalla alusta asti. Sellainen mies, jolle naisensa yläosattomuus on ongelma, ei ole todellakaan sopiva kumppaniksi.
Miehellä on oikeus tunteisiinsa. Jos naisella on pakottava tarve esitellä itseään tai kulkea yläosattomissa, se on merkki jostakin ongelmasta
Miehellä on oikeus tunteisiinsa, muttei naisen kehoon tämän yli. Niitä tunteitakin kannattaa herran välillä pohtia, että miksi hän tuntee negatiivisesti asiasta, joka ei ole kumppanilleen mikään ongelma. Ongelma ei ole naisessa, vaan miehessä, jos tulee epämukava olo siitä, ettei nainen välitä peitellä itseään ilman syytä.
Kuka sanoi, että naisella on pakottava tarve yläosattomuudelleen? Asioita voi tehdä ihan muuten vain, ilman pakottavaa tarvetta. Se, että silti pitää kutsua niitä pakottaviksi tarpeiksi, on ongelma.
Ei ole millään lailla normaalia kulkea puolalasti ihmisten ilmoilla, en ikinä tekisi niin. Se ei ole miehen syy, että hänellä on epämukava olo tyttöystävänsä käytöksen takia.
No sitten mies etsii jonkun yhtä umpimielisen naisen itselleen eikä yritä kontrolloida tai muokata sitä nykyistä.
Sellainen nainen, joka kulkee alasti ihmisten ilmoilla, on itse naisvihamielinen. Sellainen nainen pilaa myös muiden naisten maineen kaikkien silmissä, ja tekee naisista pelkkiä seksiobjekteja. Me naiset olemme muutakin kuin kehomme.
Voi voi. Etelän rannoilla on totuttu rinnat paljaana auringosta nauttiviin ihmisiin. Tietysti kaikesta voi kyhätä ongelman jos on jotenkin alemmuudentuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas naisvihamielinen kommentti. Et kai väitä, että myös miehet pystyvät imettämään lasta?
Vaihda sinulle sopivampaan kumppaniin. Ai niin, eihän sinulla oikeasti mitään naisystävää ole, eikä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Etelän rannoilla on totuttu rinnat paljaana auringosta nauttiviin ihmisiin. Tietysti kaikesta voi kyhätä ongelman jos on jotenkin alemmuudentuntoinen.
Missähän rannoilla sinä olet käynyt? Minä en ainakaan ole ikinä nähnyt yläosattomia naisia rannoilla, ja olen jo paljon matkustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein pyytää että ei paljasta rintoja.
Ja on oikein kieltäytyä täyttämästä pyyntöä.
Parisuhteessa pitää huomioida myös puoliso. Mä en ollut sinkkunakaan rinnat paljaana rannalla.
Minkä kokoiset rintasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas naisvihamielinen kommentti. Et kai väitä, että myös miehet pystyvät imettämään lasta?
Isäsi sinua imetti mulkullaan rutsaretardi.
Kannattaa miettiä, että kannattaako tuollaista asiaa edes harkitsevan naisen kanssa olla. Minä en olisi, jos olisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen päättää itse miten pukeutuu. Et omista tyttöystäväsi rintoja. Kasva aikuiseksi.
Suurin osa naisista on sillä tavoin aikuia, että eivät ole yläosattomissa rannalla. Eli ei kun etsimään itselle sopivaa kumppania.
-ohis
Suurin osa naisista on sillä tavoin aikuisia, että on yläosattomissa rannalla, jos huvittaa ja on luvallista. Sitä tekee muutkin kuin teinit. Ihan sama etsiikö samalla kumppania ja jos sille kumppanille on kynnyskysymys se, onko nainen rinnat paljaana rannalla, niin koko suhde on huteralla pohjalla alusta asti. Sellainen mies, jolle naisensa yläosattomuus on ongelma, ei ole todellakaan sopiva kumppaniksi.
Miehellä on oikeus tunteisiinsa. Jos naisella on pakottava tarve esitellä itseään tai kulkea yläosattomissa, se on merkki jostakin ongelmasta
Miehellä on oikeus tunteisiinsa, muttei naisen kehoon tämän yli. Niitä tunteitakin kannattaa herran välillä pohtia, että miksi hän tuntee negatiivisesti asiasta, joka ei ole kumppanilleen mikään ongelma. Ongelma ei ole naisessa, vaan miehessä, jos tulee epämukava olo siitä, ettei nainen välitä peitellä itseään ilman syytä.
Kuka sanoi, että naisella on pakottava tarve yläosattomuudelleen? Asioita voi tehdä ihan muuten vain, ilman pakottavaa tarvetta. Se, että silti pitää kutsua niitä pakottaviksi tarpeiksi, on ongelma.
Sulle olis ok, jos olisit miehen kanssa kimpassa, ja hän haluaisi pitää esim. tiukkoja, alapään muotoja paljastavia housuja? Miksi miehen tulisi hävetä omaa epämukavaa oloaan, jonka auheuttaa tuo tyttöystävä?
Kyllä, olisi ok. Miksi ei olisi? Se on hänen asiansa, jos kehtaa mennä sellaisissa kaikkien nähtäville. Usko pois, ihmisvartalo ei ole meille kaikille mikään ongelma.
Miehen tarvitsee hävetä omaa epämukavaa oloaan kuvaamassani tilanteessa, koska sen aiheuttaja ei ole tyttöystävä, vaan hän itse. Riippumatta, onko kyse epävarmuudesta, kontrollintarpeesta vai yliherkästä siveellisyydestä, on hänen tunteensa ja niiden käsittely hänen omalla vastuullaan. Tyttöystävän keho kuuluu hänelle itselleen, koska jokaisen meistä keho on vain omaa omaisuuttamme. Näin ollen hänen ei tarvitse peitellä sitä, jos ei koe sille tarvetta. Miehen pitää silloin itse pohtia miksi tyttöystävän vartalon näkyminen on niin iso juttu ja onko se vartalo sitten kuitenkaan se pääongelma vai se, ettei tyttöystävä peitä sitä vaikka sanottaisiin. Ongelma on miehen omassa päässä, eikä sitä voi ulkoistaa tyttöystävän vastuulle.
Mua ällöttää kun miehet sit taas on ilman yläosaa muuallakin kuin rannalla. Mun puolesta rannalla riittää, että kaikkien karvatuherot ja lerssit on piilossa, sitten taas kaikkialla muualla, sekä ala- että YLÄOSAT päälle! Myös miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi kertoo hyvin alhaisesta älykkyysosamäärästäsi, kuten muutkin kanssasi samaa mieltä olevat. Jätän tämän tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häivy idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä voisi kasvaa aikuiseksi ja alkaa kunnioittamaan kumppaniaan jos haluaa suhteessa olla.
T. Nainen itsekin
On jo kasvanut. Se näkyy siinä, että ei kunnioita sellaisia pyyntöjä, joille ei ole mitään perustetta. Aikuisen miehen luulisi osaavan oppia sietämään toisen ihmisen vartalon näkymistä.
No ei tuollainen ole kyllä millään muotoa soveliasta. En hyväksyisi. Kannattaa valita tarkemmin kenen kanssa seurustelee. Jos tyrkyttää itseään noin avoimesti muille, niin se kertoo ihmisestä paljon.
Kyllä se syy on useimmiten ihan vain se, että tuntuu hyvältä kun rintojen ei tarvitse olla peitettynä. Ei siihen tarvita miesten katseita, aika moni on yläosattomissa vaikka ketään ei olisi missään näkemässä. Joku nainen voi halutakin saada ihailua, mutta aika monella syy on ihan vain oma mukavuudentunne.
Miehelle sen sijaan syyt yrittää kieltää naisen yläosattomuus ovat käytännössä aina halu kontrolloida tätä ja/tai oma epävarmuus.
Toisin sanoen, ei tässä ole useinkaan mitään tasapuolista "molemmissa on vikaa"-tilannetta, vaan naisella on yleensä ihan hyvä syy. Miehellä harvemmin.