Siis kuseeko joidenkin miehet/pojat sisällä seisaaltaan?
Minun mies kusee aina istualtaan. En todellakaan katselisi että niitä kusiroiskeita on sitten pitkin seiniä ja lattiaa. Tästä syystä ei myöskään ole mitään järkeä opettaa poikalapsia pissaamaan seisaaltaan, siinä vasta sotkua syntyykin, ihan älytöntä.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Miksi ei voisi kusta istualtaan? Onko sille joku syy?
Olen kussut lavuaariin 58 vuotta, huuhdellut saippualla ja vedellä n. 15 sekuntia ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Toki harva sitä haluaa naisten hysterian takia myöntää mutta sen lavuaarin korkeus on miellyttävämpi kuin pöntön eikä taatusti osu ohi. Eikä mitään kerry putkistoon kun huuhtelee riittävän pitkään.
Hyi saatana! Ja joku pahaa aavistamaton vielä pesee kätensä lavuaarissasi. Kyllä se pissa siinä roiskuu hanaan ja ympäriinsä, vaikka ei silmällä huomaisikaan.
Ei roisku jos vesihana on päällä kusemisen aikana ja kusee siihen sivuun siten ettei se roisku. Se on taitolaji. Muutenkin kusi on käytännössä steriiliä. Ei tässä puhuttu mistään lavuaariin paskomisesta vaan kusemisesta.
Kyllä roiskuu.
Sattuuko se olla noin tyhmä?
Enemmän se roiskuu kulliin ja kasseille jos kusee istualtaan. Syötä niitä nyt sitten vaimolle.
Eikä roisku
En tiedä miten mieheni kyse, se on hänen yksityisasiansa
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten mieheni kyse, se on hänen yksityisasiansa
Kyse=kusee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Se että se ei ole hyvä asento minulle. Saan rakon seisaalteen paremmin tyhjäksi.
Miksi sinä et vuoda verta housuihisi vaan tuhlaat luonnonvaroja erilaisilla siteitä ja tampooneilla?
Niin, se ei tosiaan kuulu minulle, kuten sinulle ei kuulu miten minä virtsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vamma joka estää kusemasta istualtaan?
Paskotko myös seisoen?
My body, my choice
… vai miten se nyt meni?
Minä kusen sinua vaikka silmään.
Muita kysymyksiä?
Metsässä on kiva kusta seisten kun ei ole rajoitettu alue mihin kusta, voi vaan lorotella menemään ympäriinsä huolettomasti, siinä on sitä jotain, kunnon ravistelut päälle, ei liikaa tai menee runkauksen puolelle. Vastatuuleen ei tosin kannata kusta. Juosten kusemistakin voi harjoitella metsässä, ei ole helppo laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että se ei ole hyvä asento minulle. Saan rakon seisaalteen paremmin tyhjäksi.
Miksi sinä et vuoda verta housuihisi vaan tuhlaat luonnonvaroja erilaisilla siteitä ja tampooneilla?
Niin, se ei tosiaan kuulu minulle, kuten sinulle ei kuulu miten minä virtsaan.
Ilmeisesti siis olet henkilö joka aikaisemmin kirjoitti "En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on. " Onko seisaalleen virtsaaminen sinulle joku miehisyyden merkki kun laitoit lainausmerkkiin "miehillä" ja mitä muita sellaisia tapoja joita kammoksut voisi olla istualleen kusevilla miehillä? Jos jollain vaikka on tähtäys ongelmia niin miksei voisi istualleen kusta, varsinkin jos rakko tyhjenee hyvin? Ei tosiaan kuulu muille miten sinä virtsaat, mutta miksi jotenkin alentavaan sävyyn kirjoitat miehistä jotka virtsaavat eri tavalla kuin sinä? Kuuluuko muiden miesten virtsaaminen siis jotenkin sinulle? Mun mielestä jokainen virtsatkoon omalla tyylillään kunhan sisätiloissa osuvat pönttöön, se kaiketi pääasia.
Kunhan siivoaa jälkensä ja laittaa rinkulan takaisin alas niin mies saa pissata vaikka päällän seisoen
Annan perheen miesten kusta kuinka luontaiselta itsestä tuntuu.
Älkää kusettako meikäläistä en mene siihen vanhaan retkuun.
Vierailija kirjoitti:
Seisten kun mies kusee niin se lorotus on aivan jotain jäätävää😬 ja kestää kauan kun käy kerralla tunkkinsa tyhjentämässä. Ja ne roiskeet kun mies väittää ettei näe, on likinäköinen. Kun mulla kävi kaveripariskunta Espanjasta kylässä niin mies ilmeisesti istui kun ei koskaan kuulunut lorotusta. Hänestä tuli sivistynyt mielikuva. Seisovaltaan tankkinsa tyhjentävät, lorottavat miehet on ihan juntteja. Ja kyllä ymmärrän sen lorotuksen koska suihkua ei mies pysty säätämään. Mutta voisi kyllä istua pöntöllä, se on sivistyneempää.
Suihkua pystyy säätämään mielin määrin ja laitaan ampuen jälki on hiljaisempaa kuin istuen, eikä ole perse märkänä kusivedestä. Ymmärrän kyllä miksi naiset ovat tästä kateellisia 🙂
Aika pitkä lepopituus tuollainen, itella 17cm jos hyvä erektio ja ei varmaan paljon päälle 5cm kun on levossa uinuilee, keskimitta erektiossa taisi olla suomalaisilla jotain 13cm muistaakseni, ei se 12cm kuitenkaan reunaan osu jos ei puoli erektiossa ole ja kädellä voi painaa tarvittaessa alaspäin. En tiiä sitten miten läskeillä menee, voi olla että läskit on edessä niin ettei suoraan alas roiku, läskin tosin on hankalampi tähdätä seisaalleen sinne pönttöön jos ei edes pippeliään näe eikä välttämättä sitä vessän pönttöäkään.