Siis kuseeko joidenkin miehet/pojat sisällä seisaaltaan?
Minun mies kusee aina istualtaan. En todellakaan katselisi että niitä kusiroiskeita on sitten pitkin seiniä ja lattiaa. Tästä syystä ei myöskään ole mitään järkeä opettaa poikalapsia pissaamaan seisaaltaan, siinä vasta sotkua syntyykin, ihan älytöntä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Miksi ei voisi kusta istualtaan? Onko sille joku syy?
Ei sille mitään järkevää syytä ole, ite 50v miehenä kusen kotona istualleni sen takia että virtsasuihkuni saattaa välillä haarautua ja sitten menee lattialle, helpompaa istualleen, ei tarvii tähtäilläkkään. Jostain syystä pidetään miehekkäänä kusta seistaalleen ja homomaisena kusta istualleen. Luulisin että varsinkin persumiehet ovat sen verran alkukantaisia että niille ei ole minkäänlainen vaihtoehto kusta istualleen vaikka menisi yleensä huti, mies vaan ei voi istualleen pissiä. Vähän samanlainen juttu kun se että heteromies ei saisi muka käyttää olkalaukkua vaikka se monissa tilanteissa on kätevin, Helsingissa nyt on normaalia että miehet sitä käyttää mutta ei tulisi varmaan kuulonkaan jossain etelä-pohjanmaalla tai kainuussa.
Persupakkomielteinen keski-ikäinen akkakin osallistuu taas keskusteluun ja mieheksi tekeytyneenä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni (80v) kusee seisaallaan ja valitettavasti niitä roiskeita kyllä näkyy kaakelilattiassa :(
Oma mieheni ja poikani onneksi käyvät istuallaan.
Hyvin olet onnistunut miehesi ja poikasi alistamaan omaan valtaasi. Hyvä voimanainen!
Mun mies ei myöskään pasko lattialle, onko hänkin alistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ja terve mies kusee seisaaltaan ja osaa tehdä sen ilman sotkemista. Mikäli roiskeita joskus tulee, niin normaali mies kyllä itse siivoaa ne välittömästi. Metsäläisjuntit on sitten erikseen.
En edes halua tietää mitä kaikkea muita tapoja näillä istuvilteen kusevilla "miehillä" on.
Onko sulla joku vamma joka estää kusemasta istualtaan?
Paskotko myös seisoen?
Minua vaivaa sellainen, ettei rakko tyhjene kunnolla istualtaan.
Ukkeli 70-v.
Mun miehellä sama. Rakko ei tyhjene kuin seisten pissaten. Ei hän kyllä kuseksi ympäriinsä vaan on siisti. Ei mulla mitään ongelmaa ole tästä.
Se kusettaa.
Istualtaan rakko tyhjenee paremmin jos on normaali fysiikka.
Jos on eturauhasongelmia niin silloin vielä enemmän kannattaa pisasta istualtaan.
Hieno lähde taas mummo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni (80v) kusee seisaallaan ja valitettavasti niitä roiskeita kyllä näkyy kaakelilattiassa :(
Oma mieheni ja poikani onneksi käyvät istuallaan.
Hyvin olet onnistunut miehesi ja poikasi alistamaan omaan valtaasi. Hyvä voimanainen!
Mun mies ei myöskään pasko lattialle, onko hänkin alistettu?
Lattialle paskominen ja seisaaltaan kuseminen on sinun mielestäsi sama asia? No tuli taas selväksi että erehdyin keskustelemaan mielenterveysongelmaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskotko myös seisoen?
Ukkeli 70-v.
Mun miehellä sama. Rakko ei tyhjene kuin seisten pissaten. Ei hän kyllä kuseksi ympäriinsä vaan on siisti. Ei mulla mitään ongelmaa ole tästä.
Se kusettaa.
Jos on eturauhasongelmia niin silloin vielä enemmän kannattaa pisasta istualtaan.
Hieno lähde taas mummo!
lähde sää takas sinne nänäjälle iivananperkele
Moderni mies on vegaani vasemmistolainen, joka kusee istualtaan. Tuota pitää kauramaitonne 😂
Tottakai, meillä miehet ja pojat kusevat seisaaltaan kanistereihin, koska sisävessaa ei ole.
Se on aivan normaalia täällä maaseutuoloissa.
Sitten te itkette ukrainan ja russakan sodasta kun täällä alkaa kohta sota kusemisen tavoista eikö teitä jo hävetä.
Seisten kun mies kusee niin se lorotus on aivan jotain jäätävää😬 ja kestää kauan kun käy kerralla tunkkinsa tyhjentämässä. Ja ne roiskeet kun mies väittää ettei näe, on likinäköinen. Kun mulla kävi kaveripariskunta Espanjasta kylässä niin mies ilmeisesti istui kun ei koskaan kuulunut lorotusta. Hänestä tuli sivistynyt mielikuva. Seisovaltaan tankkinsa tyhjentävät, lorottavat miehet on ihan juntteja. Ja kyllä ymmärrän sen lorotuksen koska suihkua ei mies pysty säätämään. Mutta voisi kyllä istua pöntöllä, se on sivistyneempää.
No ei todellakaan pissata kotona seisaaltaan, mies eikä pojat. Olen sanonut, että metsässä ja jossain likaisella huoltsikalla saa pissata seisaaltaan. Lienee vähän kiinni koulutuksesta ja yhteiskuntaluokasta. Kukaan sivistynyt, korkeasti koulutettu mies ei lorottele pitkin ja poikin omassa kodissaan, joka on puhdas ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisetkin voi kusta seisaaltaan ? Mikä on ongelma ?
Heh. Se oiskin koominen näky. Suihkun hallinta tuottais ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskotko myös seisoen?
Ukkeli 70-v.
Se kusettaa.
Neuvo on: Pissaa siten kun se virtsarakko tyhjenee parhaiten. Ei ole muuta nyrkkisääntöä. Jäännösvirtsa aiheuttaa pahempia ongelmia, kuin muutama virtsatippa lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sille mitään järkevää syytä ole, ite 50v miehenä kusen kotona istualleni sen takia että virtsasuihkuni saattaa välillä haarautua ja sitten menee lattialle, helpompaa istualleen, ei tarvii tähtäilläkkään. Jostain syystä pidetään miehekkäänä kusta seistaalleen ja homomaisena kusta istualleen. Luulisin että varsinkin persumiehet ovat sen verran alkukantaisia että niille ei ole minkäänlainen vaihtoehto kusta istualleen vaikka menisi yleensä huti, mies vaan ei voi istualleen pissiä. Vähän samanlainen juttu kun se että heteromies ei saisi muka käyttää olkalaukkua vaikka se monissa tilanteissa on kätevin, Helsingissa nyt on normaalia että miehet sitä käyttää mutta ei tulisi varmaan kuulonkaan jossain etelä-pohjanmaalla tai kainuussa.
Persupakkomielteinen keski-ikäinen akkakin osallistuu taas keskusteluun ja mieheksi tekeytyneenä :D
Ihan keski-ikäinen mies olen, enkä niinkä persupakkomielteinen mutta olen huomannut että niiden keskuudessa on enemmän sellaista junttimaista käytöstä ja kusevat seisten vaikka stondis päällä vaikka tietävät että ei siinä hyvin käy,, onneksi Helsingissä asun, täällä on aika vähän persuja ja täällä on ihan ok miehelle kusta istualleen, ihan suotavaakin jos kylässä on. Sulla vissiin ei mitään argumentteja ole tuoda keskusteluun kun klassisen persumaisesti vain nimittelet niitä jotka ovat eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan pissata kotona seisaaltaan, mies eikä pojat. Olen sanonut, että metsässä ja jossain likaisella huoltsikalla saa pissata seisaaltaan. Lienee vähän kiinni koulutuksesta ja yhteiskuntaluokasta. Kukaan sivistynyt, korkeasti koulutettu mies ei lorottele pitkin ja poikin omassa kodissaan, joka on puhdas ja siisti.
Miksi olet antanut tuollaisia vapauksia miehellesi ja pojillesi? Sinun on ehdottomasti nyt alistettava ne niin että metsässäkin käyvät kyykkypissalla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, meillä miehet ja pojat kusevat seisaaltaan kanistereihin, koska sisävessaa ei ole.
Se on aivan normaalia täällä maaseutuoloissa.
Joo ja kun ikää on 60+ niin et osu edes järveen sillä tippaletkulla kun paineet ei enää riitä metrien kusikaareen niinkuin muorena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keski-ikäinen mies olen, enkä niinkä persupakkomielteinen mutta olen huomannut että niiden keskuudessa on enemmän sellaista junttimaista käytöstä ja kusevat seisten vaikka stondis päällä vaikka tietävät että ei siinä hyvin käy,, onneksi Helsingissä asun, täällä on aika vähän persuja ja täällä on ihan ok miehelle kusta istualleen, ihan suotavaakin jos kylässä on. Sulla vissiin ei mitään argumentteja ole tuoda keskusteluun kun klassisen persumaisesti vain nimittelet niitä jotka ovat eri mieltä.
Viestistäsi huomaa heti että olet palstan vakiohäiriköitä persujankkauksinesi. Jos olet oikeasti mies niin olet todella naismainen kirjoitusasusi perusteella.
kyllä kaikista paras olis ku kukaan ei pieris ja kävis hädillään naapurin vessassa. niiin on tabu noi ihmisruumiin toiminnot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestistäsi huomaa heti että olet palstan vakiohäiriköitä persujankkauksinesi. Jos olet oikeasti mies niin olet todella naismainen kirjoitusasusi perusteella.
Viestistäsi huomaa että olet juntti ja onko nyt noin iso ongelma jos joku mies pissii istualleen? Ja luuletko että jonkun nimettömän haukkumiset netissä kiinnostaa, mies nyt olen ja kusen kotonani ja kylässä istualleni, luonnossa ja yleisissä vessoissa sitten seisten, haittaako jotenkin sinua?
Vierailija kirjoitti:
kyllä kaikista paras olis ku kukaan ei pieris ja kävis hädillään naapurin vessassa. niiin on tabu noi ihmisruumiin toiminnot
Niin ja tunkion piikkaamisesta miesten kesken naru kummallekkin kaulaan.
Se kusettaa.