Incel selitti, että naisen, iästä riippumatta, bodycount saa olla max. kolme
Kommentit (271)
Oma bodycount on pyöreä nolla koska en ole tappanut ketään.
Mitä väliä jos se on inceli? Sehän ei saa koskaan naista kuitenkaan. Joten naiset voi paneskella muita miehiä ihan rauhassa jos haluaa. Minä en halua...sama mies ollut jo 35 vuotta. Huomenna aamulla taas peitto heiluu ihanasti. Voiko lauantai-aamu paremmin alkaa kun ei ole kiire mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä useat seksikumppanit kertovat ihmisestä? Oletteko valmiita suhteeseen kymmenien kanssa olleeseen? Nyt tarkoitan molempia sukupuolia. En ainoastaan naisia, tai miehiä. Onkohan sellainen ihminen valmis pitkään, jopa loppuiän suhteeseen, avioliittoon? Ennuste ei olle hyvä.
Useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei olisi valmis pitkään ja uskolliseen parisuhteeseen. Monella tullut useampi petikumppani nuoremana sinkkuna ollessa eikä tuo määritä kyseisen ihmisen loppuelämää. Melkoisen yksioikoista edes ajatella tuollaisia kuin sä ajattelet.
Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Muutos on toki mahdollista, mutta se vaatii parannuksen tekoa siihen entiseen kevytkenkäiseen vaellukseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä.
Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.
Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet?
Niinpä. Jos näille miehille seksin harrastaminen olisi yhtä helppoa kuin näille kauniille naisille, tarttuisivatko he tilaisuuksiin vai sanoisivatko he, että ”kiitos ei, minä pysyn neitsyenä avioliittoon saakka”? 😅
Ilman muuta. Seksi kuuluu vain avioliittoon. Ihanne "body count" on siis 0-1. Leskeksi jääneen uudelleen aviotuneen tapauksessa 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä useat seksikumppanit kertovat ihmisestä? Oletteko valmiita suhteeseen kymmenien kanssa olleeseen? Nyt tarkoitan molempia sukupuolia. En ainoastaan naisia, tai miehiä. Onkohan sellainen ihminen valmis pitkään, jopa loppuiän suhteeseen, avioliittoon? Ennuste ei olle hyvä.
Useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei olisi valmis pitkään ja uskolliseen parisuhteeseen. Monella tullut useampi petikumppani nuoremana sinkkuna ollessa eikä tuo määritä kyseisen ihmisen loppuelämää. Melkoisen yksioikoista edes ajatella tuollaisia kuin sä ajattelet.
Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Muutos on toki mahdollista, mutta se vaatii parannuksen tekoa siihen entiseen kevytkenkäiseen vaellukseen nähden.
Vain vähä-älyinen ihminen kuvittelee, että menneisyys määrittelee tulevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, olen viisikymppinen ja on tasan 3 seksikumppania ollut. Mutta en kelpaisi inceleille, koska olen vanha harppu.
Minä olen vielä sinuakin parempi nainen, ikää melkein 50 ja notch count on 1. Kyllä, yksi.
Silti väitän että olen lemmiskellyt merkittävästi enemmän kuin joku jolla on ollut 50 yhden illan juttua. Pitkä parisuhde ja molemmilla melko korkea libido.
Mutta incel-logiikan mukaan järvi ilmeisesti kuluu veneiden määrästä, ei soudetuista kilometreistä.
Mä olen 47v nainen ja mulla on ollut 34 miestä. Väitän kyllä. että sulla on ollut seksiä enemmän kuin mulla. Olen mäkin ollut kahdessa pidemmässä suhteessa, mutta sitten on ollut esim. kahden kaksi vuotta täysin ilman seksiä miehen kanssa. Sulla on varmasti ollut tuona aikana paljon seksiä.
Mutta eihän nämä tollot incelit mitään tajua. :D
Tämä on mustakin huvittavaa kun kuvitellaan että kumppanien vähäinen määrä tarkoittaa sitä, ettei tykkää seksistä. Joillekin se pitkä parisuhde osuu kohdalle aikaisin, ja siinä rakastellaan kyllä. Seksi kuuluu parisuhteeseen, paitsi ehkä näille kuvitttelijoille. N47, 6 kumppania, viimeisen kanssa 21 vuotta ja yli 2000 kertaa hommissa, toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joka kulttuurissa on oma konstinsa kontrolloida naisia ja heidän itsemääräämisoikeuttaan omaan seksuaalisuuteensa, täälä Suomessa se on huorittelu, sheimaaminen tai joku ns. body count, ja islamissa se on se että naisen sukuelimet sil votaan. Eli sielä ei on menty todella pitkälle naisten seksuaalisuuden kontrolloinnissa. Molemnat väärin ja molemmissa ihan sama agenda taustalla, eli kontrolloida naisen itsetuntoa ja itsemääräämisoikeutta omaan seksuaalisuuteen.
Naisviha tulee 99,99%:Sti toisilta naisilta. Myös huo rittelua olen elämäni aikana kuullut enimmäkseen naisilta. Miksi me naiset haluamme määräillä ja halveksua niin paljon toisiamme?
Ja tuo on miesten levittämää paskaa, jota sinä mukanaisena esität. Ei ole eka kerta.
Eli meillä 50v vuotiailla nuorena avioituneilla on vielä toivoa? Ei tarvi kuin löytää se 25v inceli. Taidan silti tyytyä oman ikäiseen.
22 v alkoi ja tuli tuo määrä täyteen alle puolessa vuodessa. Eikä se siihen loppunut, nautittu on, nyt vanhempana voi vain muistella ja todeta, että onneksi tuli nautittua kun sen aika oli.
Miksei miehellä laskettaisi samaa? Ei naiset yleensä tykkää mistään häntäheikeistä.
Ja sit toisaalta: pitkissä parisuhteissa seksiä tulee yleensä harrastettua monikymmenkertaisesti enemmän. Ihmisellä, jolla on ollut 5 yhdenillan juttua, on ollut elämässään seksiä 5 kertaa. Vuodenkin jos on parisuhteessa, niin varmaan 100 kertaa. Ja luultavasti enemmän kokeiluja.
Onko ventovieraiden kanssa paneminen nykyisin ainoa keino tyydyttää seksuaaliset halunsa?