Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Incel selitti, että naisen, iästä riippumatta, bodycount saa olla max. kolme

Vierailija
25.09.2026 |

Miehellä kaatojen määrää ei lasketa.

Kommentit (271)

Vierailija
261/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Mitä kahdehtimista siinä olisi? Itsellä miehenä on kymmeniä kaatoja, mutta en ole koskaan niitä laskenut. Jos voisin perua, niin suurimman osan kaadoistani peruisin. Suuri kaatojen määrä ei tee kenellekään hyvää ja varsinkin naisten arvoa se alentaa ja rikkoo naisen sisintä. Nainen herättää paljon enemmän kiinnostusta, kun ei ole heti reidet auki.

Peruisit suurimman osan kaadoistasi, mutta et kaikkia yhtä lukuunottamatta - miksi noin? Tarkoittaako tuo sitä, että siellä on sellaisia naisia, jotka ovat olleet paljon nykyistä kumppaniasi parempia seksissä? Tuo on loukkaavaa nykyistä kumppaniasi kohtaan.

Äläpä laita sanoja suuhuni.

Jos voisin, peruisin tosiaan suurimman osan seksikokemuksistani. Vain muutamat harvat kokemukset ovat menneisyydessä niin kauniita ja hyviä muistoja jättäneitä, että ne hyväksyn. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seksistä ajatellaan niin, että kumppaneita voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen. Seksin tarkoitus on tuottaa nautintoa kummallekin ja sen saavuttamiseen vaikuttaa niin moni asia, ettei minun mielestä paremmusjärjestys ole hyvä arviointikeino. Miellyttävän seksikokemuksen kokee ihmisen kanssa, jonka kanssa kumpikin tuntee sulautuvansa toiseen orgasmin aikana. Seksin olisi hyvä olla ennemminkin rakastelua, eikä vain omien himojensa tyydyttämiseen pyrkimistä.

Kaunista herkkää rakastelua...paitsi ai niin, käytät naisista ilmaisuja kuten "miesten eritteidentyhjennysastia". En oikein usko tuollaisia ilmaisuja käyttävän pystyvän mihinkään kauniiseen ja herkkään. 

No, onko sinun mielestä kaikki miehet inceleitä? Kykenetkö ajattelemaan, että ihmisiä on joka lähtöön ja kaikilla on ikioma arvomaailmansa? Minä nyt en vaan satu arvostamaan naisia, jotka kuvaannollisesti toimivat astiana, johon mies laskee mällinsä ja ovat vielä jotenkin ylpeitä asiasta.

Mitä ihmettä nyt taas. Incel on näiden miesten (tai naisten, alunperin) itse itsestään käyttämä nimitys, jossa ei itsessään ole mitään halventavaa. Miten sun mielestä "ei-vapaaehtoinen selibaatti" vertautuu "miesten eritteidentyhjennysastiaan", noin niinkuin objektiivisesti arvioituna? 

Ei siinä, en ole ikinä elämässäni kutsunut yhtään ketään inceliksi. En tiedä oisko tää itseasiassa eka kerta ikinä kun olen kirjoittanut kyseisen sanan.

Kun nainen harrastaa omasta halustaan seksiä miehen kanssa, hän ei ole yhtään mikään astia, vaan ihminen. Miehet ei saastuta naisia mitenkään, ei teissä mitään niin pahaa vikaa ole, ei edes teidän spermassa. Ette te onnistu meitä mitenkään likaamaan. Seksi on ihana, positiivinen asia. 

Ilmeisesti sulla on joku sisäistetty miesviha, että pidät teitä jotenkin niin pahana, likaisena, saastaisena, että se tarttuu naiseenkin. Kannattaa yrittää päästä eroon sellaisesta ajattelusta. 

En tunne vihaa ketään kohtaan, mutta sanottakoon, etten mä sellasia miehiäkään erityisen korkealle arvosta, joille nainen on pelkkä seksinnälän tyydytyskohde. Sinulle suosittelen lämpimästi, että yrittäisit päästä eroon tuosta halusta kuvitella kaikenlaista keskustelukumppanistasi.

Ja minä sinulle, ettet yrittäisi viimeisien lauseen kaltaisilla tempuilla yrittää saada vastapuolta lavastettua ties miksi. Kuten täällä on joku sanonut, on vaikeaa arvostaa sellaista miestä joka ensin saarnaa toiselle keskustelijalle kyvyttömyydestä ymmärtää asioita ja samalla avoimen tekopyhästi moralisoi seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Onko ventovieraiden kanssa paneminen nykyisin ainoa keino tyydyttää seksuaaliset halunsa?

Vierailija
262/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma bodycount on pyöreä nolla koska en ole tappanut ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos se on inceli? Sehän ei saa koskaan naista kuitenkaan. Joten naiset voi paneskella muita miehiä ihan rauhassa jos haluaa. Minä en halua...sama mies ollut jo 35 vuotta. Huomenna aamulla taas peitto heiluu ihanasti. Voiko lauantai-aamu paremmin alkaa kun ei ole kiire mihinkään.

Vierailija
264/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä useat seksikumppanit kertovat ihmisestä? Oletteko valmiita suhteeseen kymmenien kanssa olleeseen? Nyt tarkoitan molempia sukupuolia. En ainoastaan naisia, tai miehiä. Onkohan sellainen ihminen valmis pitkään, jopa loppuiän suhteeseen, avioliittoon? Ennuste ei olle hyvä.

Useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei olisi valmis pitkään ja uskolliseen parisuhteeseen. Monella tullut useampi petikumppani nuoremana sinkkuna ollessa eikä tuo määritä kyseisen ihmisen loppuelämää. Melkoisen yksioikoista edes ajatella tuollaisia kuin sä ajattelet.

Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Muutos on toki mahdollista, mutta se vaatii parannuksen tekoa siihen entiseen kevytkenkäiseen vaellukseen nähden.

Vierailija
265/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Niinpä. Jos näille miehille seksin harrastaminen olisi yhtä helppoa kuin näille kauniille naisille, tarttuisivatko he tilaisuuksiin vai sanoisivatko he, että ”kiitos ei, minä pysyn neitsyenä avioliittoon saakka”? 😅

Ilman muuta. Seksi kuuluu vain avioliittoon. Ihanne "body count" on siis 0-1. Leskeksi jääneen uudelleen aviotuneen tapauksessa 2.

Vierailija
266/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä useat seksikumppanit kertovat ihmisestä? Oletteko valmiita suhteeseen kymmenien kanssa olleeseen? Nyt tarkoitan molempia sukupuolia. En ainoastaan naisia, tai miehiä. Onkohan sellainen ihminen valmis pitkään, jopa loppuiän suhteeseen, avioliittoon? Ennuste ei olle hyvä.

Useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että ei olisi valmis pitkään ja uskolliseen parisuhteeseen. Monella tullut useampi petikumppani nuoremana sinkkuna ollessa eikä tuo määritä kyseisen ihmisen loppuelämää. Melkoisen yksioikoista edes ajatella tuollaisia kuin sä ajattelet.

Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Muutos on toki mahdollista, mutta se vaatii parannuksen tekoa siihen entiseen kevytkenkäiseen vaellukseen nähden.

Vain vähä-älyinen ihminen kuvittelee, että menneisyys määrittelee tulevaisuuden.

Vierailija
267/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, olen viisikymppinen ja on tasan 3 seksikumppania ollut. Mutta en kelpaisi inceleille, koska olen vanha harppu. 

Minä olen vielä sinuakin parempi nainen, ikää melkein 50 ja notch count on 1. Kyllä, yksi. 

Silti väitän että olen lemmiskellyt merkittävästi enemmän kuin joku jolla on ollut 50 yhden illan juttua. Pitkä parisuhde ja molemmilla melko korkea libido. 

Mutta incel-logiikan mukaan järvi ilmeisesti kuluu veneiden määrästä, ei soudetuista kilometreistä. 

Mä olen 47v nainen ja mulla on ollut 34 miestä. Väitän kyllä. että sulla on ollut seksiä enemmän kuin mulla. Olen mäkin ollut kahdessa pidemmässä suhteessa, mutta sitten on ollut esim. kahden kaksi vuotta täysin ilman seksiä miehen kanssa. Sulla on varmasti ollut tuona aikana paljon seksiä. 

Mutta eihän nämä tollot incelit mitään tajua. :D 

Tämä on mustakin huvittavaa kun kuvitellaan että kumppanien vähäinen määrä tarkoittaa sitä, ettei tykkää seksistä. Joillekin se pitkä parisuhde osuu kohdalle aikaisin, ja siinä rakastellaan kyllä. Seksi kuuluu parisuhteeseen, paitsi ehkä näille kuvitttelijoille. N47, 6 kumppania, viimeisen kanssa 21 vuotta ja yli 2000 kertaa hommissa, toistaiseksi.

Vierailija
268/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joka kulttuurissa on oma konstinsa kontrolloida naisia ja heidän itsemääräämisoikeuttaan omaan seksuaalisuuteensa, täälä Suomessa se on huorittelu, sheimaaminen tai joku ns. body count, ja islamissa se on se että naisen sukuelimet sil votaan. Eli sielä ei on menty todella pitkälle naisten seksuaalisuuden kontrolloinnissa. Molemnat väärin ja molemmissa ihan sama agenda taustalla, eli kontrolloida naisen itsetuntoa ja itsemääräämisoikeutta omaan seksuaalisuuteen.

Naisviha tulee 99,99%:Sti toisilta naisilta. Myös huo rittelua olen elämäni aikana kuullut enimmäkseen naisilta. Miksi me naiset haluamme määräillä ja halveksua niin paljon toisiamme?

Ja tuo on miesten levittämää paskaa, jota sinä mukanaisena esität. Ei ole eka kerta.

Vierailija
269/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä 50v vuotiailla nuorena avioituneilla on vielä toivoa? Ei tarvi kuin löytää se 25v inceli. Taidan silti tyytyä oman ikäiseen.

Vierailija
270/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v alkoi ja tuli tuo määrä täyteen alle puolessa vuodessa. Eikä se siihen loppunut, nautittu on, nyt vanhempana voi vain muistella ja todeta, että onneksi tuli nautittua kun sen aika oli. 

Vierailija
271/271 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehellä laskettaisi samaa? Ei naiset yleensä tykkää mistään häntäheikeistä. 

Ja sit toisaalta: pitkissä parisuhteissa seksiä tulee yleensä harrastettua monikymmenkertaisesti enemmän. Ihmisellä, jolla on ollut 5 yhdenillan juttua, on ollut elämässään seksiä 5 kertaa. Vuodenkin jos on parisuhteessa, niin varmaan 100 kertaa. Ja luultavasti enemmän kokeiluja.