Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Incel selitti, että naisen, iästä riippumatta, bodycount saa olla max. kolme

Vierailija
25.09.2026 |

Miehellä kaatojen määrää ei lasketa.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetin elämäntilanteessa joku joutuisi kuuntelemaan incelin selityksiä yhtään mistään??

Av mammat ovat jostain mystisestä syystä tuossa elämäntilanteessa koko ajan. 

Vierailija
22/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatojen määrä lasketaan vain keilailussa. Oliko muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetin elämäntilanteessa joku joutuisi kuuntelemaan incelin selityksiä yhtään mistään??

Ja jotkut vielä sokeasti uskoo niiden "viisauksiin" ja "totuuksiin".

Vierailija
24/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä koska vaan, miehen pitää valloittaa nainen, että saa seksiä. 

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Mitä kahdehtimista siinä olisi? Itsellä miehenä on kymmeniä kaatoja, mutta en ole koskaan niitä laskenut. Jos voisin perua, niin suurimman osan kaadoistani peruisin. Suuri kaatojen määrä ei tee kenellekään hyvää ja varsinkin naisten arvoa se alentaa ja rikkoo naisen sisintä. Nainen herättää paljon enemmän kiinnostusta, kun ei ole heti reidet auki.

No kun niinhän tuossa luki. Että naiselle seksin saaminen on muka helppoa, ja miehelle muka hirveän vaikea ja suuri suoritus. Eli kateus siitä, että toinen on saanut helposti seksiä niin ja niin monelta ihmiseltä, ja itse ei siinä ole onnistunut. 

Ihmiset ei ole "kaatoja". Jos mä naisena olen mennyt vaikka baariin tarkoituksena löytää seksiseuraa, niin ei mua ole kukaan "kaatanut". Seksi ei myöskään ikinä ole alentanut mun arvoa tai rikkonut mun sisintä, enkä ikinä voisi olla kiinnostunut miehestä, jonka mielestä mä muutun kiinnostavammaksi sillä, että en halua seksiä. 

Todella oudossa maailmassa elät, onneksi omani ei ole tuollainen. 

Vierailija
25/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin saamista voi verrata siihen, että miehen pitää valloittaa 4000 metrinen vuori ja naisen löytää lähin parkkipaikka.

Kuule, se seksin saamisen helppous ei ihan ole sen arvoista, jos sitä ei saa niiltä keiltä haluaisi vaan lähinnä niiltä rumilta ja huonosti käyttäytyviltä apinoilta, joiden mielessä ei muuta ole kuin pillu.

Vierailija
26/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla varmaan joku 30-40 ja ihan tavallinen keski-ikäinen äiti-ihminen olen.

Vierailija
27/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille naisia ovat vain 18-25 v instapylllistelijät, ei muilla ole väliä

Teille sellupyllyille taas naisia ovat ainoastaan vahvasti kehopositiiviset uistinnaamat sinitukat.

Taisi osua inceliä arkaan paikkaan kun piti noin älähtää.

Vierailija
28/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet kateudesta eivät kestä naisten "body countia", koska olisivat itse halunneet yltää samaan ja eivät ole onnistuneet? 

Mitä kahdehtimista siinä olisi? Itsellä miehenä on kymmeniä kaatoja, mutta en ole koskaan niitä laskenut. Jos voisin perua, niin suurimman osan kaadoistani peruisin. Suuri kaatojen määrä ei tee kenellekään hyvää ja varsinkin naisten arvoa se alentaa ja rikkoo naisen sisintä. Nainen herättää paljon enemmän kiinnostusta, kun ei ole heti reidet auki.

Eli lyhyemmin sanottuna: nainen menee mielestäsi pilalle, jos on seksuaalisesti aktiivinen, mies ei.

Ei kuule kiinnosta sellainen mies, joka asettaa naiselle eri kriteerit kuin itselleen ja pokkana väittää naisen seksuaalisen aktiivisuuden alentavan häntä. Sellainen mies on ällöttävä sovinisti, jolle nainen ei ole tasavertainen ihminen.

Vierailija
29/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se seksi? Yleensä ihmiset haluaa seksiä. Ne jotka saa sitä vähemmän, kadehtii helposti niitä, jotka saa sitä enemmän. 

Vierailija
30/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelillä on oikeus mielipiteeseensä.

Muistappas se suvaitsevaisuus jonka perään aina huudatte.

Niin muistammekin, eikä kukaan ole kiistänyt incelin oikeutta mielipiteeseen. Kukaan vain ei ole velvollinen olemaan samaa mieltä kanssaan tai ottamaan häntä vakavasti moisen mielipiteen jälkeen.

Vierailija
31/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille sellupyllyille taas naisia ovat ainoastaan vahvasti kehopositiiviset uistinnaamat sinitukat.

Joilla runsaasti tatuointeja ja alleissa raskausarpia, koska "every tigermom has to earn her stripes!"

Jos niillä saa pidettyä kaikenlaiset perverssit poissa iholta, niin hyvä. Onpahan jotain positiivista niissäkin.

Vierailija
32/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mammat ovat jostain mystisestä syystä tuossa elämäntilanteessa koko ajan. 

Samoin av-incelit löytävät aina jostain aikaa vinkua naisista ja siitä mitä nämä tekevät tai eivät tee.

Vierailija
33/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten? Ei ole naisten vika, jos mies kokee seksin saamisen noin vaikeaksi. Jos tässä on mielestäsi joku epäsuhta, niin mitäpä luulet kenenkään asialle voivan tehdä?

Vierailija
34/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ihmettelet miksi et saa naista edes seksiin.

Vierailija
35/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun niinhän tuossa luki. Että naiselle seksin saaminen on muka helppoa, ja miehelle muka hirveän vaikea ja suuri suoritus. Eli kateus siitä, että toinen on saanut helposti seksiä niin ja niin monelta ihmiseltä, ja itse ei siinä ole onnistunut. 

Ihmiset ei ole "kaatoja". Jos mä naisena olen mennyt vaikka baariin tarkoituksena löytää seksiseuraa, niin ei mua ole kukaan "kaatanut". Seksi ei myöskään ikinä ole alentanut mun arvoa tai rikkonut mun sisintä, enkä ikinä voisi olla kiinnostunut miehestä, jonka mielestä mä muutun kiinnostavammaksi sillä, että en halua seksiä. 

Todella oudossa maailmassa elät, onneksi omani ei ole tuollainen. 

Tässä on nyt sellainen pikku ongelma, että teidän palstamammojen elämissä on vain kahta ihmislajia. On incelit ja toisena lajina kymmenien miesten eritteidentyhjennysastiana toimivat naiset.

Vääristelit kommenttiani. Se, ettei nainen ole heti perse pystyssä ei suinkaan tarkoita sitä ettei nainen haluaisi seksiä. Asia on aivan päinvastoin. Nainen, joka ei ole ns. helppo kaato on aivan eri tasolla kiihottumisensa kanssa, kun on ehtinyt kunnolla tutustua miehen kanssa ja himot ovat syttyneet kunnolla puolin ja toisin. Koska hypitte aivan ventovieraiden miesten kanssa sänkyyn, suurin osa teistä ei siksi saa edes orgasmia yhdynnässä, jos muutenkaan. Nainen, joka ei ole turuttanut aistejaan ja päätään irtoseksillä ja kemikaaleilla, voi saada orgasmin todella todella helposti, jopa sopivalla hellällä kosketuksella.

Vierailija
36/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Miten niin ei saa olla enempää kuin kolme? Mitä siitä sitten seuraa, jos on enemmän kuin kolme? 

Vierailija
37/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelin mielipide naisten seksikumppanien oikeasta määrästä on ajan hengestä kertovaa ilmiö. 

Vierailija
38/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina naisten suosiossa ja nykyisin ukkomies. Testasin vain, saanko kommenttini mukaisia naisia aktivoitua paljastamaan itsensä ja kuten varmaan nyt ymmärrätkin, onnistuin siinä.

Vierailija
39/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt. Miten niin ei saa olla enempää kuin kolme? Mitä siitä sitten seuraa, jos on enemmän kuin kolme? 

Incel, joka ei siis saas seksiä muutenkaan, kieltäytyy seksistä naisen kanssa, jolla on ollut enemmän kuin kolme kumppania.

Vierailija
40/87 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aina naisten suosiossa ja nykyisin ukkomies. Testasin vain, saanko kommenttini mukaisia naisia aktivoitua paljastamaan itsensä ja kuten varmaan nyt ymmärrätkin, onnistuin siinä.

Niinpä tietysti. Olet kuin Osmo Soininvaara, joka kirjoitteli kaikenlaista blogissaan, ja kun paska osui tuulettimeen, väitti, että ne olivat vain koepalloja rasistien esiinajamiseksi. LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän