Jännä olla raittiina pitkästä aikaa!
viikon jo kohta ollut.
tosin arki on tosi tylsää ja herää jkello 04 00 jo aamulla eikä ole mitään tekemistä kun ei ole kaljaa eikä menoa kaljakauppaan viemään hylsyjä ja ostamaan lisää kaljaa ja juomaan kaljaa
Kommentit (8)
Jo 67 vuotta on ollut jännää olla raittiina! M67
Oi että, saisinpa minäkin aikaan. Olen yrittänyt laihdutustarpeen takia laittaa alkoholin jäähylle, mutta repsahtelen koko ajan juomaan 3-4 päivän välein, vaikka päättäisin mitä. Kaipa tämä jonkin sortin alkoholiongelma on tämäkin, vaikka en juo ikinä varsinaisesti känniin asti eikä alkoholi aiheuta muita haittoja elämälleni kuin kalorit.
Ajattelin myös olla tämän viikonlopun juomatta.
ENkä mikään änkyräkännääjä ole. Rakastan laatuoluita, hyviä stoutteja, tuoreita ipoja. Mutta menee niitäkin ihan liikaa ja kyllä sitä jonkinmoinen riippuvuus on. Vielä ei kärsi perhe eikä työ.
Mutta mikäpä parempaa kuin perjantaina korkata ulkomailta tuotu hifi-olut, kuunnella musiikkia ym. Kyllä ei absolutistia minusta saisi ikinä, siksi hyvä alkaa vähentää ennenkuin isoksi ongelmaksi muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Oi että, saisinpa minäkin aikaan. Olen yrittänyt laihdutustarpeen takia laittaa alkoholin jäähylle, mutta repsahtelen koko ajan juomaan 3-4 päivän välein, vaikka päättäisin mitä. Kaipa tämä jonkin sortin alkoholiongelma on tämäkin, vaikka en juo ikinä varsinaisesti känniin asti eikä alkoholi aiheuta muita haittoja elämälleni kuin kalorit.
Laihduttamisen tarve on sulla pieni paha. Hoida alkoholiriippuvuus ensin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jo 67 vuotta on ollut jännää olla raittiina! M67
Hyvä että ilmoitit niin tiedetään sinua ylistää, päivystä taas huomenna voi tulla uusi alkoholikeskustelu, niin pääset kommentoimaan.
Täällä myös vähennellään. Olen miltei koko aikuisikäni juonut joka pe tai la muutamaa useiden kuukausien mittaisia ajanjaksoja lukuunottamatta. Ensin pyrin vähentämään joka toiseen viikkoon ja myöhemmin kertaan kuukauteen. Se saa olla kyllin hyvä.
Olin just 5 kuukautta raittiina. Ei mielestäni oikein hyötyä ollut. Paino putosi kyllä 13 kg jotain. Mutta oli aika tylsää eikä mitään tekemistä. Ei naisetkaan soitellut. Viikko sitten perjantaina raittius loppui ja join olutta.