Käykö joku tähän aikaan ulkona.
Siellä on tosi pimeetä. Tästä keskustaan 3 km niin yks katulamppu matkalla. Pitää olla fillarissa isot valot että näkee jotain. En minä lähde neljän jälkeen ulos enää.
Kommentit (44)
Ei kai ainakaan kukaan rehellinen. En minä vaan uskaltaisi.
Pakkohan se koira on pissattaa, sama aamulla. Itse nautin näistä pimeistä lenkeistä, tosin täällä hyvin valaistut maastot.
Eipä enää nykyaikana uskalla ulkoilla kaupungissa. Oi niitä aikoja, kun kaikki oli paremmin...
Oikea meininki, ap. Itse kävin kaupassa äsken, mutta autolla. Tuntui pimeältä.
Onhan se töihin mentavä, ja vielä takaisin kotiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua pimeä pelota, mutta töissä saan lenkkeillä niin paljon, että harvoin jaksan työpäivän päätteeksi lenkkeillä. Tänään oli niin paljon kaikkea hommaakin, että nyt olen ihan naatti.
Olet siis liikunnanopettaja?
kyllä,, kannattaapi ulkoilla se on jämpti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua pimeä pelota, mutta töissä saan lenkkeillä niin paljon, että harvoin jaksan työpäivän päätteeksi lenkkeillä. Tänään oli niin paljon kaikkea hommaakin, että nyt olen ihan naatti.
En ole.
Juurikin kävelin Kampista, metrolta, ( siis Helsingin ydinkestustaa, tiedoksi tämä), kotiin . Oli kiva kävellä.
Käyn usein lenkillä näihin aikoihin iltaisin. Talvella täällä on pimeää lähes aina, joten pimeä ei ole mikään syy olla menemättä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eipä enää nykyaikana uskalla ulkoilla kaupungissa. Oi niitä aikoja, kun kaikki oli paremmin...
Missä oikein asut? Suomessa en ole ikinä joutunut pelkäämään kävelyllä kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin kävelin Kampista, metrolta, ( siis Helsingin ydinkestustaa, tiedoksi tämä), kotiin . Oli kiva kävellä.
Ei pompi narkkareita nurkista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole.
Olipa laiska vastaus. Missä ammatissa lenkkeilläån?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein asut? Suomessa en ole ikinä joutunut pelkäämään kävelyllä kaupungissa.
Rikollisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä oikeasti ole mitään niin huonoa aluetta, etteikö sinne uskaltaisi mennä. Monet nämä "huonossa maineessa" olevat alueet ovat aikamoisia nukkumalähiöitä. Sitä rairai menoa tapahtuu joissakin katuosoitteissa ja ehkä jossain korttelipubissa.
Äsken tulin sisälle ja kohta lähden uudestaan ulos kunhan juon kahvit. Tosi lämmin ilta, vielä +14 astetta.
Pakkohan se on mennä kun ei elukat yksinään lähde.