Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku tähän aikaan ulkona.

Vierailija
24.09.2026 |

Siellä on tosi pimeetä. Tästä keskustaan 3 km niin yks katulamppu matkalla. Pitää olla fillarissa isot valot että näkee jotain. En minä lähde neljän jälkeen ulos enää.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomaineisilla alueilla huomaa, että iltaliikkujat ovat radikaalisti vähentyneet. 

Vierailija
22/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn harvase ilta ihailemassa tähtiä. ei täällä tarvitse huolia kuin susista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua pimeä pelota, mutta töissä saan lenkkeillä niin paljon, että harvoin jaksan työpäivän päätteeksi lenkkeillä. Tänään oli niin paljon kaikkea hommaakin, että nyt olen ihan naatti.

Olet siis liikunnanopettaja?

En ole.

Olipa laiska vastaus. Missä ammatissa lenkkeilläån?

Olen hevosenhoitaja.

Vierailija
24/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyn harvase ilta ihailemassa tähtiä. ei täällä tarvitse huolia kuin susista.

Ottaisin mieluummin sudet, kuin narkkarit.

Vierailija
25/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä roskat.

Vierailija
26/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on mennä kun ei elukat yksinään lähde.

Kyllä ne oliot kyttää pusikossa pimeällä molo kourassa.

Vierailija
27/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ek erit tuhosivat Suomen.

Vierailija
28/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on turvallisimpia maita naisille.

Vierailija
29/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mites helteestä ja valosta valittajat. Miksette te ole nyt siellä ihanassa raikkaassa syyssäässä (ja syksy ei ole vielä edes kunnolla alkanut) tekemässä ja liikkumassa, kun kerrankin jaksaa kun ei ole kuuma? 

Vierailija
30/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita tuonne kaatosateeseen lähteä. Iltapäivällä kävin laittamassa hevoselle sadeloimen, juuri ehdin ennen kuin sade alkoi.

Vierailija
31/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, mites helteestä ja valosta valittajat. Miksette te ole nyt siellä ihanassa raikkaassa syyssäässä (ja syksy ei ole vielä edes kunnolla alkanut) tekemässä ja liikkumassa, kun kerrankin jaksaa kun ei ole kuuma? 

Keitä nämä ihmiset on, joita jaksaa kiinnostaa tuntemattomien palstalaisten asiat noin paljon?

Vierailija
32/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä ihmiset on, joita jaksaa kiinnostaa tuntemattomien palstalaisten asiat noin paljon?

No vaikka sinä.

Vierailija
33/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sinä.

En mä muistele jonkun satunnaisen palstalaisen lähettämää viestiä ja mieti hänen asioitaan aktiivisesti. Joten ei, mä en kuulu noihin, jotka vatvoo tuntemattomien asioita.

Vierailija
34/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pimeästä. 

Vierailija
35/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroni loppuu klo 21. Puoli tuntia odotan bussia, jolla matka kestää n. 30 min. Sitten vajaa kilometri kävelyä pysäkiltä kotiin pimeässä. Joten, kyllä tulee käveltyä pimeässä melko usein. Eipä se hauskaa ole, mutta ei ole tapahtunut koskaan mitään. 

Vierailija
36/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on mennä kun ei elukat yksinään lähde.

Kyllä ne oliot kyttää pusikossa pimeällä molo kourassa.

Luulisi että vihreä valo näkyy kauas. 

Vierailija
37/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sinä.

En mä muistele jonkun satunnaisen palstalaisen lähettämää viestiä ja mieti hänen asioitaan aktiivisesti. Joten ei, mä en kuulu noihin, jotka vatvoo tuntemattomien asioita.

Joo eihän niihin välttämättä tarvitse kantaa ottaa joskus vaan voi olla tarve, halu sanoa oma mielipide.

Vierailija
38/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kävelen/lenkkeilen yksin aika säännöllisesti ulkona myöhään illalla kuulokkeet korvilla & olen nuori nainen. En tosin asu Helsingin alueella

Vierailija
39/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti lähtisin koirien kanssa iltalenkille näihin aikoihin, mutta 2 on Lapissa ja 1 lähti ulkoilemaan naapurin kanssa. Nyt vain lekottelen kissan kanssa. 

Vierailija
40/44 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla olisin ulkona kaikki illat. Rakastan pimeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä