Mikä on tekosyysi ostaa uusi puhelin?
Kommentit (31)
Se että puhelin menee rikki. Ensimmäisen ostin 2003 ja kesti 18 vuotta. Tämän toisen ostin käytettynä loppuvuodesta 2021 ja maksoi 30 euroa. Hyvin on pelannut kohta 5 vuotta.
Akku ei kestä yhtä kauan kuin puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä tunnetta kun kaivan tuliterän uusinta mallia olevan Iphonen taskustani, näen kuinka duunikaverit on kateellisina kun heillä ei ole varaa kuin rimpula-androidpaskoihinNäytä lisää kuvia
Juu, onhan se I phone paras, mutta muuten toi sössötyksesi ei, et ole sitten kuluttomasta ja korottomasta osamaksusta kuullut, saa vähän köyhempikin ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Akku ei kestä yhtä kauan kuin puhelin.
Mulla on iPhone ja siihen kannattaa ainakin kerran vaihtaa akku ja silti siitä saa vielä ihan hyvän hyvityksen.
Samsung foldit on siitä paskoja että sisänäyttö menee aina rikki. Suunniteltu kestämään max 1-2v.
Siirryin honoriin. Sama vika MUTTA korjaavat takuussa. Samsung AINA valehtelee luistaakseen takuusta. Älkää ostako samsungia.
se, ettei vanhaan enää saanut päivityksiä pariin vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Tietoturva.
Naurettava syy. Siinä kohtaa kun ekaa kertaa painat sen älypuhelimen päälle peli on jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
se, ettei vanhaan enää saanut päivityksiä pariin vuoteen
Minä en ole koskaan tarvinnut mitään päivityksiä. Kännykkää käytän vain soittamiseen, puhelujen vastaanottamiseen sekä tekstiviestien lähettämiseen ja vastaanottamiseen.
Päivitykset loppui jo 4 vuotiaana. Ominaisuudet olisi riittäneet pari kolme vuotta lisää minulle hyvin. Samsung A 52.
Minä katsoin sinua säälivästi, etkö muka huomannut? Vähän väliä rutiset rahan vähyyttä ja silti pitää ostaa tuollainen puhelin muka statusta nostamaan. Teet siis vain itsestäsi pellen tuolla puhelimella, et sinä meitä muita pysty huijaamaan.