Mikä on tekosyysi ostaa uusi puhelin?
Kommentit (31)
Kuuluuko se sulle, ei taida kuulua !
Puhelimesta lasahtaa akku. Puhelin ei lataa tai puhelimessa ei pysy virta. Tietoturvapäivitykset loppuvat eivätkä tärkeät sovellukset enää toimi.
Lurissa vanha android ja sit ei vuosiin päivitetty.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se sulle, ei taida kuulua !
Halloo,Halloo!! Kuuluuko!?!?!
Se että vanha ei enää toiminut. Ei ole mikään tekosyy.
Aika monta vuotta vanha on toi nyt käytössä oleva ja akkua saa ladata vähän väliä.
Jonkun pitää se uusi luurikin ostaa että markkinoilla olisi halpoja käytettyjä.#kierrätys
Aina ostan kaiken harkinnan perusteella. Viimeksi ostin köyhäkapulan tilalle eliittikapulan koska tarvitsen hyvälaatuisen navigatio-ominaisuuden, eli että laiteessa on tarkka magneettinen kompassi. Tässä on myös vähän parempi kamera joka oli toisena kriteereissä.
Mun tekosyy on se, että vanha hajos. Ostin uuden tarjouksesta 79 euroa. Honor. Toimii paremmin kuin Samsung.
Pidä huolta omista asioistasi tai eikö ole mitään tekemistä, hae töitä!
Entine oli vanha romu, joka takkus, eikä ladannu kunnolla 😁
Mikä on tekosyysi kysellä typeriä ?
En tiedä, onko edes tekosyy, mutta kun akku vetelee viimeisiään, niin uuden puhelimen osto alkaa kiinnostelemaan.
Rakastan sitä tunnetta kun kaivan tuliterän uusinta mallia olevan Iphonen taskustani, näen kuinka duunikaverit on kateellisina kun heillä ei ole varaa kuin rimpula-androidpaskoihinNäytä lisää kuvia
Tarvitsen toimivamman puhelimen, enemmän muistia jotta voin asentaa sovelluksia joita olen nyt joutunut supistamaan kun ei mahdu ja muisti koko ajan täynnä.
Parempi kamera.
Parempi akunkesto.
Vanha ei enää lataa kunnolla ja akku loppuu puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tekosyysi kysellä typeriä ?
Olen kälypääpiö
-Ap.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko edes tekosyy, mutta kun akku vetelee viimeisiään, niin uuden puhelimen osto alkaa kiinnostelemaan.
Vaan ei sitten kiinnosta oikeasti, vaan vain vähän sinne päin, vai? Niinhän sinä sanoit.
Haluan päivittää samsung a54 puhelimeni uudempaan, harkitsen oppo find x10 tai x10 pro max tai oneplus16 jos siitä ilmestyy globaali malli